SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Je hebt clubvoetbal en landenvoetbalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef supersof het volgende:
ik snap echt niet wat voor wedstrijden er allemaal zijn van voetbal
noem ze eens op danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt clubvoetbal en landenvoetbal
Landenvoetbal is EK/WK,kwalificatie voor daarvoor en oefenwedstrijden
Clubvoetbal is per land een competitie en bekervoetbal plus 2 europese competities.
En aan het einde winnen de Duitsers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt clubvoetbal en landenvoetbal
Landenvoetbal is EK/WK,kwalificatie voor daarvoor en oefenwedstrijden
Clubvoetbal is per land een competitie en bekervoetbal plus 2 europese competities.
van elk land?quote:
ja weet niet zijn dat er veel danquote:
Rugbyquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
Sof beter kijk je rugby, NFL dat zijn allemaal van die knappe collegeboys.
Komt nog wel bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er verkocht zijn en wat ze er voor hebben teruggehaald.
Hoop het nietquote:
ik kijk alleen schaatsen olympische spelen en ek/wkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
Sof beter kijk je rugby, NFL dat zijn allemaal van die knappe collegeboys.
Nou de competities die wij volgen zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja weet niet zijn dat er veel dan
en wat is het hoogste wat je kan winnen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de competities die wij volgen zijn
Eredivisie (NL)
Premier Leaugue (Engeland)
Bundesliga (Duitsland)
Serie A(Italie)
Primera Division (Spanje)
en de Europese competities zijn de Champions League en de Europa League
Dat zijn wel de belangrijkste
Champions Leaguequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
en wat is het hoogste wat je kan winnen dan
Serie Aquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de competities die wij volgen zijn
Eredivisie (NL)
Premier Leaugue (Engeland)
Bundesliga (Duitsland)
Serie A(Italie)
Primera Division (Spanje)
en de Europese competities zijn de Champions League en de Europa League
Dat zijn wel de belangrijkste
Voor Clubteams de Champions Leaguequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Schaatsen als in:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk alleen schaatsen olympische spelen en ek/wk
Voor de Nederlandse clubs de Eredivisie, want de CL en EL win je toch niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
afstandenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Schaatsen als in:
Shorttrack/afstanden
of
Kunstrijden
en wanneer mag je waar aan meedoen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Clubteams de Champions League
En voor landen natuurlijk het WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |