terrechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Mijn vader praat niet met me sinds ik WW heb.
Klopt het tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus![]()
Mijn vader praat niet met me sinds ik WW heb.
Je moet er de humor van inzien. Het gaat nergens over met al die Afrikaantjes, maar ze gooien er een energie in johquote:
gewoon werk zoekenquote:
Hoorde van mijn moeder dat m`n vader tijdje terug niet net zo trots op mij kan zijn dan hij is op mijn broertje want uni en ik shitlife.quote:
slaap lekkerquote:
Afrikaantjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er de humor van inzien. Het gaat nergens over met al die Afrikaantjes, maar ze gooien er een energie in joh
Doei Mexje xxquote:
Dat is wel een rotstreek zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoorde van mijn moeder dat m`n vader tijdje terug niet net zo trots op mij kan zijn dan hij is op mijn broertje want uni en ik shitlife.
Voelt verrot hoor
vnd jouw situatie wel andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoorde van mijn moeder dat m`n vader tijdje terug niet net zo trots op mij kan zijn dan hij is op mijn broertje want uni en ik shitlife.
Voelt verrot hoor
Ja, allang gedaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel een rotstreek zeg
Zou je hem ooit kunnen vergeven?
oooohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Gaat niet om werk boeit hem niet
Had bijna 20k geleend en niks afbetaald nog
Lang verhaal wil je wel keer vertellen maar dan overdag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:18 schreef supersof het volgende:
[..]
vnd jouw situatie wel anders
maar ik weet niet waarom elan werkloos is
volgens mij heeft hij gewoon geen zin om te werken
ooooh daar ben ik wel benieuwd naar jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Lang verhaal wil je wel keer vertellen maar dan overdag.
Maar zin om te werken heeft het niet veel mee te maken ben genaaid door oud werkgever heb zelf proces moeten voeren en kosten gemaakt uiteindelijk gelijk gesteld en toen moesten ze 2 jaar WW betalen dus die ga ik pakken ook
heb m maar kortquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
september weer aan de bak kunnen jullie Inso lekker plagen met WW
vaders vaak harder zijn voor hun zonen omdat ze hun als opvolger willen, en als die dan falen in hun ogen dan laten ze dat merkenquote:
Ik heb geen wwquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
september weer aan de bak kunnen jullie Inso lekker plagen met WW
En fokkie..
Dit was geen grap hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afrikaantjesga nou niet Gijp achterna met je humor, dan gaat het hem niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |