het geeft mij eerder geen zinquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, voetbal is altijd blijven paralel van het leven.
Het gene wat je leven zin geeft.
Hmm, ik weet niet hoor met mij en mn moeder. Ik zie welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op latere leeftijd. Maar vaak trekken meiden naar hun pa toe en jongens naar hun moeder
o dat jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zuid amerikaans kampioenschap
Dochters zien hun moeder op latere leeftijd ook meer als vriendinnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet hoor met mij en mn moeder. Ik zie wel
Dit. Gewoon prettige vrijetijdsbesteding.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Voetbal is gewoon iets wat dagelijks speelt en waar je dagelijks over praat, net als het nieuws.
Suarezgodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o dat ja
kan mij het verotten joh
Weet niet of dat een algemene norm is maar herken het wel een beetje vader staat vaak op een voetstuk en moeder is meer gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dochters zien hun moeder op latere leeftijd ook meer als vriendinnenJe pa blijft je pa
Ja, alleen is het nieuws belangrijk en voetbal niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Voetbal is gewoon iets wat dagelijks speelt en waar je dagelijks over praat, net als het nieuws.
Voetbal ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nieuws belangrijk en voetbal niet.
dit jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn moeder en ik lijken te veel op elkaar qua karakter dat heeft altijd gebotst
Nieuws is altijd ellende toch waarom zou je dat kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nieuws belangrijk en voetbal niet.
voor mij nietquote:
Vaders willen ook vaak meer van hun zonen dat ze hun opvolgers worden, wat dan vaak botst. Moeders dan weer zorgzaam wat mannen erg prettig vindenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet of dat een algemene norm is maar herken het wel een beetje vader staat vaak op een voetstuk en moeder is meer gelijkwaardig.
Eboladoelpogingen ondernemen ze daar al 50 jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
Afrikacup gaat misschien niet door vanwege de ebola toch
Davilexquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Competitie Manager met Kraaij senior
Serieusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaders willen ook vaak meer van hun zonen dat ze hun opvolgers worden, wat dan vaak botst. Moeders dan weer zorgzaam wat mannen erg prettig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |