Wat schattigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk het alleen omdat ik dan met mn vader tv kan kijken en het er met hem over kan hebben![]()
en wanneer is die afgelopen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat nu vooral over transfers.
En dit weekend begint de Eredivisie weer dus
Kon je laxeermiddel in de thee van de tegenstander doen tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Davilex toch
Met spelers die dronken werden en zo
jawel hequote:
Gewoon weer spelen tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man is wel leuke sport om te doen heb gespeeld van 16e tot 18e
was wel lekker om energie in kwijt te kunnen
Eind mei meestalquote:
dan pasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eind mei is alles afgelopen, en dan is er volgend jaar niks voor twee maanden
Meisjes trekken altijd naar hun vader toe hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk het alleen omdat ik dan met mn vader tv kan kijken en het er met hem over kan hebben![]()
En tussendoor dus ook Europees voetbal, buitenlandse competites en Nederland die kwalificatiewedstrijden speelt voor het EK 2016quote:
Ik heb meer het idee dat meisjes alles met hun moeder doen, winkelen enzo blablaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Meisjes trekken altijd naar hun vader toe he
Oh dat weet ik niet eens meer man maar er zaten wel hele bizarre dingen bij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon je laxeermiddel in de thee van de tegenstander doen toch
Voorbereiding van de clubs begint meestal al eind juniquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En tussendoor dus ook Europees voetbal, buitenlandse competites en Nederland die kwalificatiewedstrijden speelt voor het EK 2016
Op latere leeftijd. Maar vaak trekken meiden naar hun pa toe en jongens naar hun moederquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat meisjes alles met hun moeder doen, winkelen enzo blabla
doe ik niet trouwens
volgend jaar zomer dus wel. Omdat er dan geen ek of wk isquote:
Klopt, voetbal is altijd blijven paralel van het leven.quote:
Weet alleen dat mijn broer het speelde en ik kende die hele Kraay niet. Pas toen ik hem op tv zag herkende ik hem van "dat voetbalspelletje"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens meer man maar er zaten wel hele bizarre dingen bij.
Speelde toen altijd championship manager dat was iets meer "volwassen"
Kwalificatiewedstrijden toch? Of een jeugdtoernooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
volgend jaar zomer dus wel. Omdat er dan geen ek of wk is![]()
Dan heb je 2 maanden rust
Voilgens mij is moeder meestal bekvechten en shitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat meisjes alles met hun moeder doen, winkelen enzo blabla
doe ik niet trouwens
ja wellicht dat welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwalificatiewedstrijden toch? Of een jeugdtoernooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |