Whahahaha komen jullie aan met luuk de jong hahahahhaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHA
eto'o naar ajax
manmanman
Ze spelen in de Jupiter League nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef supersof het volgende:
maar waar speelde nec eerst dan
want daar spelen ze nu niet meer toch
omdat ze te slecht zijn
Spelen een competitie lager dan waar Ajax Feyenoord en PSV spelen nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef supersof het volgende:
maar waar speelde nec eerst dan
want daar spelen ze nu niet meer toch
omdat ze te slecht zijn
Verschil per land, maar Nederland behoort niet tot de beste landen in EUropa dus alleen de kampioen van de Eredivisie wint een plekje in de hoofdfase van de Champions League.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef supersof het volgende:
[..]
en wanneer mag je waar aan meedoen dan
hoe heet die danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen een competitie lager dan waar Ajax Feyenoord en PSV spelen nu
ooooh okequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verschil per land, maar Nederland behoort niet tot de beste landen in EUropa dus alleen de kampioen van de Eredivisie wint een plekje in de hoofdfase van de Champions League.
De nummer 2 speelt kwalificatie
en de nummer 3 tot en met 6 speelt Europa League (kwalificatie)
De Jupiler Leaguequote:
Ja man toen ik nog werkte bedrijfsuitje in Arena heb je pro-club zitten die daar spelen weet de naam ff niet maar kregen we een dag lesquote:
Het is niet zo moeilijk allemaal ;+quote:
Die Competitie Manager met Kraaij seniorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
KPN eredivisie toch.
Of
Gouden Gids divisie
wel als je al die dingen door elkaar leest op een forum :'Dquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk allemaal ;+
lekker man is wel leuke sport om te doen heb gespeeld van 16e tot 18equote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man toen ik nog werkte bedrijfsuitje in Arena heb je pro-club zitten die daar spelen weet de naam ff niet maar kregen we een dag les.
Geniaal was datquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Competitie Manager met Kraaij senior
ik kijk het alleen omdat ik dan met mn vader tv kan kijken en het er met hem over kan hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk![]()
Keek dat ook op Olympische Spelen
Gedoe met die coaches altijd
Het gaat nu vooral over transfers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wel als je al die dingen door elkaar leest op een forum :'D
Van Davilex tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Competitie Manager met Kraaij senior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |