Dat je chick niet gaat flippen manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nja ik overleef het wel verder.
Als profiteur.
dat laatste helpt wel nu ik dat niet meer doequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je chick niet gaat flippen man![]()
Mijn wijf ging weg toen werk stopte al dronk ik er toen ook flink bij
hoelang had je relatiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je chick niet gaat flippen man![]()
Mijn wijf ging weg toen werk stopte al dronk ik er toen ook flink bij
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF graaft tunnel.
Niemand merkt dat want die tunnel is 9.5 kilometer diep.
Baas blijft het ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
HMF graaft tunnel.
Niemand merkt dat want die tunnel is 9.5 kilometer diep.
Bijna 6 jaarquote:
hoe oud waren jullie toen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar
Maar kan haar wel begrijpen was ook beter want ze wilde ook kinderen en shit ja doei.
Vervelende Gooische tutjes zijn dat jaquote:
White pride, world wide.quote:
waarom zijn mensen zo?quote:
het kost veel energie ja 1 forumquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moest er nog eens bij komen naast FOK!
Zij was toen 19 of zo elk weekend feesten en drugs maar veel vrouwen worden dan plotseling serieuzer na 23e en saai ook en willen dingen opeens anders, serieuzer aanpakken.quote:
hoezo saai, is toch leuk een gezinnetje. al vind ik 23 wel heel vroeg hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij was toen 19 of zo elk weekend feesten en drugs maar veel vrouwen worden dan plotseling serieuzer na 23e en saai ook en willen dingen opeens anders, serieuzer aanpakken.
Misschien biologische klok hoorde die bekende strafpleiter vandaag zeggen dat die misschien nog wel een kind zou willen en hij is nu 54, mannen kunnen makkelijk lol trappen tot hun 40 of ouder
als jij 23 bent of zij?quote:
serieusquote:
ik wil helemaal geen kinderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef supersof het volgende:
[..]
serieus
hoe wil je dat doen
stel je bent dan nog aan het studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |