ik heb vandaag een liter water op ik ben trotsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:22 schreef Fok-it het volgende:
gvd kutfok
Weer al uren niet gedronken
brb
wajong wel, maar ja, same shit different namequote:
Offshore bedrijf aan wal kan ik aan de slag als lasser en daarna, als mijn rug en geestelijke pijn wat verder gehealed is weer ergens op platform werken.quote:
Bijstand en zo maar dat is heel laag tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn meer uitkeringen dan alleen ww elan
weet niet ik heb geen uitkeringquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijstand en zo maar dat is heel laag toch
Bijstand is gewoon minimum loon geloof ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijstand en zo maar dat is heel laag toch
wat ga je werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelfs geen bijstand. Ik ga binnen 2 weken weer actief aan de slag en knallen. Mijn eisen liggen toch niet zo hoog zolang ik maar werk en geld verdien tot ik weet wat ik met mijn leven aanmoet.
Tot zover een zowaar persoonlijke post van mijn hand.
Nee man veel minder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijstand is gewoon minimum loon geloof ik
Zie wel. Ik ben niet motorisch gestoord, niet dom. Dan vind je altijd wel 'iets' als je maar echt wil en je eisen niet te hoog liggen.quote:
Ieder mens heeft recht op wat tijd voor zichzelf toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
word wel verrot als ik over paar maanden geen studie/werk/inkomen heb.
mja zien we dan wel weer
nja ik overleef het wel verder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ieder mens heeft recht op wat tijd voor zichzelf toch.
Rijke mensen nemen sabbatical maar als dat niet kan dan who cares
Zullen we samen een bedrijfje beginnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie wel. Ik ben niet motorisch gestoord, niet dom. Dan vind je altijd wel 'iets' als je maar echt wil en je eisen niet te hoog liggen.
Max lenen max leven mi mangquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelfs geen bijstand. Ik ga binnen 2 weken weer actief aan de slag en knallen. Mijn eisen liggen toch niet zo hoog zolang ik maar werk en geld verdien tot ik weet wat ik met mijn leven aanmoet.
Tot zover een zowaar persoonlijke post van mijn hand.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
Misschien stiekem spullen exporteren naar Rusland of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |