Oud genoeg om je vader te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo saai, is toch leuk een gezinnetje. al vind ik 23 wel heel vroeg hoor
hoe oud ben je nu dan elan
ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen kinderen
ik stel alleen dat het een vrij normale leeftijd is om kidneren te kirjgen
Dat zegt niet zoveel die leeftijd. Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben als ouders om echt goed voor een kind te zorgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom wil je eigenlijk geen kinderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is jong man gemiddelde leeftijd is 29 in Nederland dat een vrouw haar eerste kind krijgt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is kaka man en wil dat kinderen niet aandoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom wil je eigenlijk geen kinderen
lol hoe oud ben jij nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is kaka man en wil dat kinderen niet aandoen
19quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lol hoe oud ben jij nu eigenlijk?
hoezo zou het een stoornis zijn dat jij je jonger voeltquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oud genoeg om je vader te zijn.
Nee grapje ben 32.
Maar geestelijk voel ik me niet zo echt stom. Misschien wel een stoornis of zo.
Dat kaka heb je alleen last van als ze baby zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is kaka man en wil dat kinderen niet aandoen
meh misschien denk je over een paar jaar ouder. je typt trouwens alsof je ouder bent lol. had je ouder ingeschatquote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
meh misschien denk je over een paar jaar ouder
Mijn moeder was 27 toen ze haar eerste kind kreeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is jong man gemiddelde leeftijd is 29 in Nederland dat een vrouw haar eerste kind krijgt.
Je vriendin moet toch ook studeren en shit
lolquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
meh misschien denk je over een paar jaar ouder. je typt trouwens alsof je ouder bent lol. had je ouder ingeschat
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kaka heb je alleen last van als ze baby zijn.
mooi gemiddeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder was 27 toen ze haar eerste kind kreeg.
ben jij 24 wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik 19 wasnu bijna 24 denk ik over bepaalde dingen toch anders
Weet niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou het een stoornis zijn dat jij je jonger voelt
Ben jij 23?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik 19 wasnu bijna 24 denk ik over bepaalde dingen toch anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |