SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
geeft nietquote:
nee bedankt, dan ga ik liever alleenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel zuur dan
Anders neem je je broertjes mee toch
Hihihihi hiquote:
Purmerend is dichterbij, maar pauper en Heerhugowaard lastiger te bereiken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Purra of Hhw is dichterbij voor hem gok ik
Banzai is toch die valse hyenaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel telkens een andere meevragen die dan gewoon kaartje koopt
[..]
Oké, Banzai.
Fokitoquote:
Ik heb vroeger in Purmerend gewoond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Purmerend is dichterbij, maar pauper en Heerhugowaard lastiger te bereiken.
Zijn je broertjes zo erg danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee bedankt, dan ga ik liever alleen
Hoe is de leefquote:
0229 weer verder dan 020?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Purmerend is dichterbij, maar pauper en Heerhugowaard lastiger te bereiken.
Durf geen initiatief te nemen meeste vrouwen worden boos als je ze op FOK! mee uit vraagt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
geeft niet
vaak vinden vrouwen het leuke als jij hen vraagt om wat te doen he
de oudste negeert mijquote:
Reageer niet gelijk zo serieusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gun je mij nou echt geen plezier?Zoveelste commentaar van jou.
Aan wie heb je het al gevraagd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Durf geen initiatief te nemen meeste vrouwen worden boos als je ze op FOK! mee uit vraagt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer niet gelijk zo serieus
Komt er van als je mij alleen een bitchslap geeft
Sterkte man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vroeger in Purmerend gewoond.
Rotterdamquote:
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.quote:
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.quote:
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
de oudste negeert mij
de jongste is wel lief maar heeft geen geld voor de bioscoop
Haal je hier nu plezier uit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Devils_whore ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.
Verpest zulke dingen altijd.
Goed goedquote:
ja als je al 'zoveel' hebt gepraat dat je niet eens weet dat ze een vriend heeft snap ik dat ze nee zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.
Verpest zulke dingen altijd.
Ja wel aardig.quote:
Hoorn, Amsterdamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.
[..]
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief is
Diee heyena's zijn toch tering-egoïsten. Die hebben überhaupt geen "friends" in de serie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, hij was altijd zuur en gefriendzoned
Ja kan wel, misschien maar een keer doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.
[..]
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief is
Hoorn is ook lastiger te bereiken man, moet ik helemaal overstappenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoorn, Amsterdam
Ik gebruik als excuus het mobiel posten.
Daarom die vergelijking met jouquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Diee heyena's zijn toch tering-egoïsten. Die hebben überhaupt geen "friends" in de serie.
Fok-itquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan wel, misschien maar een keer doen
Wel vies grote tepels zijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel man beetje kinky meisje was het met piercings.
Awhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel aardig.
Niet gekozen voor plek maar jahad hetwel verwacht dus
Lekker naar Moskouquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
Verdomme kom er nu achter dat Promes weg is
hoi lbquote:
Maar ja, keep moving forward dit datquote:
Jaquote:
Collega's hequote:
jaquote:
Yupquote:
Jullie hebben toch wereldtopper Clasiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
Mokotjo naar Twente
Goede zet weer van Feyenoord om hem weg te sturen
Welk concert gaan jullie heen?quote:
Komt goedquote:
12-15quote:
Die gaat toch wel verkocht worden heb daar trouwens weer een weddenschap over afgesloten, zelfde als laatst dus als hij voor meer dan 10 miljoen gaat kost het me een flesje bacardi.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wereldtopper Clasie
Clasie is zo'n mooie voetballerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wereldtopper Clasie
ja die heb ik gereblogd op tumblrquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt goed
Je moet Say My Name/Cry Me A River cover luisteren, die is zooooo goed
Hebben ze een nummer van JT verkracht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Komt goed
Je moet Say My Name/Cry Me A River cover luisteren, die is zooooo goed
the neighbourhoodquote:
wat zijn dat nou voor tijdenquote:
Die speelde vandaag niet.quote:
Gaat Feyenoord nog een spits halen trouwens?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaat toch wel verkocht worden heb daar trouwens weer een weddenschap over afgesloten, zelfde als laatst dus als hij voor meer dan 10 miljoen gaat kost het me een flesje bacardi.
Bij Real Madrid loopt hij al te janken als hij Pepe een hand moet geven manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Clasie is zo'n mooie voetballerHij moet naar Real Madrid. Help ik ben bang voor zilvervisjes
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Clasie is zo'n mooie voetballerHij moet naar Real Madrid. Help ik ben bang voor zilvervisjes
quote:
Jij zou slapenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft mijn tongzoen nog niet gehad
In m'n fantasie welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft mijn tongzoen nog niet gehad
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
![]()
wie is die kneus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Ik zie hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telegraaf journalist, erg betrouwbaar met Ajax nieuws.
Chelsea, Anzhi, Barcelona die jongen past toch nooit in jullie salarishuis man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Spaarrekening openbrekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Chelsea, Anzhi, Barcelona die jongen past toch nooit in jullie salarishuis man.
We hebben niet voor niks 95 miljoen gespaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan houdt hij 500k netto overquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#Feyenoord maakt serieus werk van Zlatan. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
![]()
Ik kom wel zo'n triangel ding kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begin ook 12zo spannend
Wil je een maple broodje?
quote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#PSV maakt serieus werk van Marcelo. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
Nee, maar wel een bullshit berichtquote:
Zou het echt een waanzinnige aankoop vinden die gast is met 33 nog bejaarder dan ik ben dus 0,0 restwaarde en een salaris waar je de hele jeugd op kan laten draaien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks 95 miljoen gespaard
Misschien trollt Mike wel, maar ik heb in elk geval gigantisch gelachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar wel een bullshit bericht
Smaken m'n maple broodjes niet meer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom wel zo'n triangel ding kopen
Ik vind het vele malen leuker klinkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze een nummer van JT verkracht?
waarom geef je de vijand tipsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het echt een waanzinnige aankoop vinden die gast is met 33 nog bejaarder dan ik ben dus 0,0 restwaarde en een salaris waar je de hele jeugd op kan laten draaien.
Investeer dan in een jonge superspits die je later kan doorverkopen a la Suarez of Huntelaar.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Smaken m'n maple broodjes niet meer?
Die jonge spitsen hebben ze al met Milik en Zivkovic, ze zoeken nu juist een ervaren man die ze kan begeleiden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het echt een waanzinnige aankoop vinden die gast is met 33 nog bejaarder dan ik ben dus 0,0 restwaarde en een salaris waar je de hele jeugd op kan laten draaien.
Investeer dan in een jonge superspits die je later kan doorverkopen a la Suarez of Huntelaar.
die zijn echt viesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Smaken m'n maple broodjes niet meer?
Oja dit ga ik live zien topshowquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Herken je het?
plaatje is wel mooi
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ze gaan luisteren naar tips van elan van een kutforum.
lief van jequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik maar lb vindt t lekker blijkbaar
Heb al 2x voor dr gebakkenvers!
leuk nummer wel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Best aardig muziek die The Neighbourhood
ja hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Word alleen maar meer. Niet te veel dure aankopen, allemaal jonge spelers goedkoop halen en opleiden en duur verkopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso bizar dat ze richting de 100 miljoen gaan.
Komende 10 jaar gewoon kampioen![]()
Cookie chip nog watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
lief van je![]()
ik vind die donkere koekjes lekker, die dikke
weet niet meer hoe ze heten, zo erg
Ohja op lowlands hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja dit ga ik live zien topshow
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jonge spitsen hebben ze al met Milik en Zivkovic, ze zoeken nu juist een ervaren man die ze kan begeleiden.
En een Eto'o in de Eredivisie zou er nog 30 inschieten, al geloof ik er geen zak van.
lb jordy of ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie gaf mij die tip hier? The Neighbourhood. Dat is echt een god.
Want nu ga ik het op LL zien en dat wordt topshow
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Dislikequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het vele malen leuker klinken
jordy ken ik nietquote:
Jordy?quote:
ik raak in de war met de koekjes van de subwayquote:
Ik denk dat een van der Hoorn niet gaat klagen bij de directie omdat Eto'o meer verdient dan hij hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.
Sowieso scheve smoelen tijdens het douchen
etsu welquote:
Ik heb het net naar Frank getwitterdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ze gaan luisteren naar tips van elan van een kutforum.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan was het LB denk ik
LBgodin
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.
Sowieso scheve smoelen tijdens het douchen
Houden zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy?die is hier al jaren niet meer geweest
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy?die is hier al jaren niet meer geweest
Deze fanboiquote:
Kishna wel en zo'n Blindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een van der Hoorn niet gaat klagen bij de directie omdat Eto'o meer verdient dan hij hoor
Negerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.
neem je mij ook een keer mee naar scandinavie?quote:
Kishna jahoor, die snapt echt wel dat hij iets minder status heeft dan Eto'oquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kishna wel en zo'n Blind
Denk wel dat hij komt hoor eigenlijk best logisch
Neequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
neem je mij ook een keer mee naar scandinavie?
Praat je nog met hem dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Jordy?
Opeens doet ie zo afstanderlijk
Geen commentaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef LittleBrownie het volgende:
zonder rquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Trustenquote:
slaap lekkerquote:
Die gast is altijd ziek goed geïnformeerd andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna jahoor, die snapt echt wel dat hij iets minder status heeft dan Eto'o
Geloof er niks van hoor trouwens, maar wel leuk altijd die geruchten in de transferperiode
jordyqwertyquote:
oh diequote:
Morgen vraag ik het aan jequote:
twitter:srslymortaxx twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:25:40@FrankRonald1970 ipv Eto'o kan Ajax beter investeren in een jonge superspits als suarez of Huntelaar. Deze tip is van Elan reageer retweet
Ik zou hem nog meeten en opeens doet ie kortafquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zonder r
maar ja geen idee, wel jammer
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
nu echttwitter:srslymortaxx twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:25:40@FrankRonald1970 ipv Eto'o kan Ajax beter investeren in een jonge superspits als suarez of Huntelaar. Deze tip is van Elan reageer retweet
Nah. Ik heb ondertussen zoveel haat voor hem gecreëerd dat ik liever zelfmoord pleeg dan dat ik ooit z'n naam uitspreek. Dus nee.quote:
nu echttwitter:srslymortaxx twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:25:40@FrankRonald1970 ipv Eto'o kan Ajax beter investeren in een jonge superspits als suarez of Huntelaar. Deze tip is van Elan reageer retweet
Ohjaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou hem nog meeten en opeens doet je kortaf
We hebben Lex Immers tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
zou wel goed zijn een speler met naam en faam in eredivisie
ben je bang dat ze je vindenquote:
Watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah. Ik heb ondertussen zoveel haat voor hem gecreëerd dat ik liever zelfmoord pleeg dan dat ik ooit z'n naam uitspreek. Dus nee.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
In bed liggende probeerde ik mijn mobiel in de adapter te leggen waardoor ik mijn bovenlichaam 90 graden draaide terwijl mijn benen bleven liggen. Toen voelde ik "KRAK" en nu lijd ik.
Ik word oud
Las net bericht op Ajax netwerk dat zijn account misschien gehacked isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast is altijd ziek goed geïnformeerd anders![]()
Misschien een andere Eto'o , heeft ie geen broertje of zo?
\Kraken is goed. Rug kraken als je gaat slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
In bed liggende probeerde ik mijn mobiel in de adapter te leggen waardoor ik mijn bovenlichaam 90 graden draaide terwijl mijn benen bleven liggen. Toen voelde ik "KRAK" en nu lijd ik.
Ik word oud
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjajullie zouden film kijken toch
Morgen halen ze Suarez terug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
ben je gekquote:
Serieusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las net bericht op Ajax netwerk dat zijn account misschien gehacked is
Nee het staat in de Sun. Eto'o is gespot samen met Marcquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las net bericht op Ajax netwerk dat zijn account misschien gehacked is
kusje op je rugquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word oud
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus
Vast weer die dekselse Mortaxx die heeft wel meer van dat soort acties
de Sunquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee het staat in de Sun. Eto'o is gespot samen met Marc
EZELLquote:
hoezoquote:
Do you come from the land down under?quote:
daar slaap ik te onrustig doorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo
je weet nooit of er een inbreker binnenkomt toch dan moet je jezelf en je hond wel verdedigen
Plxquote:
ja maar ze moeten het niet zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
daar slaap ik te onrustig door
beter naast bed leggen dan
Die honden verdedigen jou toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo
je weet nooit of er een inbreker binnenkomt toch dan moet je jezelf en je hond wel verdedigen
de zon kan je niet kopen die is van ons allemaalquote:
ben dan allang wakker als iemand naast mn bed staat hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar ze moeten het niet zien
Gezellig als je dikke nachtmerrie hebt of aan het slaapwandelen bentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik leg meestal onder boek ofzo op nachtkastje
Mijn hond laat de inbrekers precies zien waar alle waardevolle zooi ligt misschien laat die ze nog binnen ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die honden verdedigen jou toch?
Dat was toch het hele argument van een hont nemen
Weet je nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ben dan allang wakker als iemand naast mn bed staat hoor
daarom durfde hij ook nietquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als mensen hier inbreken zien ze me alleen maar FOK!ken
pics van je hontquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn hond laat de inbrekers precies zien waar alle waardevolle zooi ligt misschien laat die ze nog binnen ook.
Goeeeedquote:
Wel als er wat te hale nisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef supersof het volgende:
sowieso gaan inbrekers niet in je slaapkamer als ze weten dat je er slaapt op dat moment
ik maak later een laserbeveiliging in mijn huisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je niet
Ze kunnen sluipen dat hoor je dus echt niet
woaaah wutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Do you come from the land down under?
Super tof johquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goeeeed
Zit weer aan een kustplaatsje, dus dat is wel chill. De winter is tot nu toe lekker zonnig, maar helaas schijnt het in de volgende steden het veel kouder te zijn
Daar?
Paar cheetahs voor de deur en leeuwen in de achtertuinquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maak later een laserbeveiliging in mijn huis
waarom moet ik hier om lachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar cheetahs voor de deur en leeuwen in de achtertuin
tijger in bed, rawr
dat vind ik echt kut hondenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel waaks maar geen bijter heb nog eentje maar die is jong en die kan wel vechthond worden
logisch welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarom durfde hij ook niet
nog ongeveer twee weken, dus tijd gaat snelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Super tof johhoelang ben je nog daar?
ja gaat wel goed hier, beetje werken beetje fokken beetje vrienden zien
Ziet er niet echt kwaadaardig uit neequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel waaks maar geen bijter heb nog eentje maar die is jong en die kan wel vechthond worden
Deze soorten moeten ze allemaal afmakenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past wel bij me tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik echt kut honden
sorry elan
gaat inderdaad snel, geniet er maar vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
nog ongeveer twee weken, dus tijd gaat snel
Ah oke! Al beetje zin in nieuwe schooljaar?
ja iewbah 'film kijken'quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze soorten moeten ze allemaal afmaken
Ik vind hem er eng uit zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Past wel bij me toch
Maar serieus is een baas, goed karakter en speels ook en heel alert ook als iemand voorbij loopt meteen blaffen maar nog niet gevochten ook niet met andere honden.
Misschien alleen als het er op aan komt
mijn hond wordt alleen aangevallenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Past wel bij me toch
Maar serieus is een baas, goed karakter en speels ook en heel alert ook als iemand voorbij loopt meteen blaffen maar nog niet gevochten ook niet met andere honden.
Misschien alleen als het er op aan komt
Dat zei mijn buurmeisje ook toen ik haar jouw foto liet zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja iewbah 'film kijken'
eng eng eng
huh wat is er gebeurdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn hond wordt alleen aangevallen
nog steeds niks van gehoord trouwens
ga ook niet popo bellen om te vragen
haha lol ja ze bedoelde vd gijp denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zei mijn buurmeisje ook toen ik haar jouw foto liet zien
mijn hond was aangevallen al tijdje terug weerquote:
Is kruising Mastino zijn wel gevaarlijke honden normaal maar deze lul doet niks herder wil vechten kijkt hij hem alleen dom aan van wat doe je terwijl die hem makkelijk kan slopen.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zei mijn buurmeisje ook toen ik haar jouw foto liet zien
wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn hond was aangevallen al tijdje terug weer
toen was ik boos geworden op die man van die hond
en had ie aangifte voor bedreiging gedaan
belde agent mij op alles.
maar sindsdien niets van gehoord
Nee Johan zei dit over Genee. Johannes zou trots zijn op deze verwijzing van mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha lol ja ze bedoelde vd gijp denk ik
Pffffquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn hond wordt alleen aangevallen
nog steeds niks van gehoord trouwens
ga ook niet popo bellen om te vragen
Had mijn hond 3 keer gegrepen, laatste keer ook echt met bloed enzo moest naar dierenarts ermeequote:
ik wil een huisdier om mee te knuffelen die lief is en lief kijktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is kruising Mastino zijn wel gevaarlijke honden normaal maar deze lul doet niks herder wil vechten kijkt hij hem alleen dom aan van wat doe je terwijl die hem makkelijk kan slopen.
Beter Stafford dan die bijten wel van zich af
Tot ze een baby doodbijten. En dan jij van "maar dat doet ie anders nooit!". Vuige tokkiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is kruising Mastino zijn wel gevaarlijke honden normaal maar deze lul doet niks herder wil vechten kijkt hij hem alleen dom aan van wat doe je terwijl die hem makkelijk kan slopen.
Beter Stafford dan die bijten wel van zich af
Ik hoor in de categorie users die geen VI quotes herkennenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Johan zei dit over Genee. Johannes zou trots zijn op deze verwijzing van mij
ja?quote:
woow, dat is ernstigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had mijn hond 3 keer gegrepen, laatste keer ook echt met bloed enzo moest naar dierenarts ermee
Je wilde volgend jaar naar Tomorrowland toch?quote:
eerst mijn hond aangevallen en toen wilde ik weg doen zo met been weet je wel en toen ook daar beetjequote:
Dat is met mijn verjaardagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde volgend jaar naar Tomorrowland toch?
http://go.3fm.nl/festival(...)ce-Event-2014-bekend
we kunnen hier ook heen
Stuk goedkoper ook
Ik voed mijn honden prima op maar her en der wat baby's doodbijten zou ik van harte toejuichen, misschien ga ik het volgende week eens vragen op puppycursus of ze hem speciaal kunnen africhten om dat te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tot ze een baby doodbijten. En dan jij van "maar dat doet ie anders nooit!". Vuige tokkie
Beetje strijden tegen de overpopulatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Ik voed mijn honden prima op maar her en der wat baby's doodbijten zou ik van harte toejuichen,
Ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eerst mijn hond aangevallen en toen wilde ik weg doen zo met been weet je wel en toen ook daar beetje
maar dat laatste viel wel mee verder was vooral woest dat ie mijn hond greep
Goede troll.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik voed mijn honden prima op maar her en der wat baby's doodbijten zou ik van harte toejuichen, misschien ga ik het volgende week eens vragen op puppycursus of ze hem speciaal kunnen africhten om dat te doen
Was neit eens bedreiging of iets in de buurt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Die man moet gewoon aan goede ketting doen dan
Dat hij nog een klacht durft te droppen bij jou omdat je er wat van zegt
jaaaaaa naar hardwell omgquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde volgend jaar naar Tomorrowland toch?
http://go.3fm.nl/festival(...)ce-Event-2014-bekend
we kunnen hier ook heen
Stuk goedkoper ook
Beter alle tokkies met dit soort honden een wandeltocht door de Levant aanbieden. Gewoon via die gratisditdatpagina's op facebook. Dan kom je vliegtuigen tekortquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje strijden tegen de overpopulatie.
Goede daad.
Wat vind je van The Subs?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dat Mexicanobakker een goede muzieksmaak heeft
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaa naar hardwell omg
ken weinig mensen van die lijstalleen chase and status, nicky romero en hardwell als ik even snel kijk
ja maar niet vijf dagen langquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alesso kwam vorig jaar![]()
Hopelijk dit jaar ook.
Maar tof toch?
Lekker he generaliseren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter alle tokkies met dit soort honden een wandeltocht door de Levant aanbieden. Gewoon via die gratisditdatpagina's op facebook. Dan kom je vliegtuigen tekort
Nee dag met de beste line-upquote:
Dat eerste album is echt heerlijk. Ten tijde van die Lektroluv-hypequote:
met wie gaan wequote:
Ja kijken wie er mee wilquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
met wie gaan we
niet met zn twee toch dat is raar
VA kan wel mee ofzo
Linkje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste album is echt heerlijk. Ten tijde van die Lektroluv-hype
Dat vind ik oprecht heerlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker he generaliseren.
Man man man
Ik ben voorquote:
Waarvan?quote:
Volgende week geloof ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
Inso wanneer begint de PL weer weet jij dat uit je hoofd
volgende weekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
op de verjaardag van jcquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat album wat je zo tof vind.
wie tegen wiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende week geloof ik.
Dit weekend Community Shield
ja zijn 8 nummers hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kort wel![]()
Dan maar the Eagles luisteren
Maar moet je de hele tijd opnieuw aanklikken, dat is irritantquote:
nee al jaren niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit Leeds in PL?
Ga naar wedstrijd van Leeds kijken man bazenclub
Degraderen toch welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Southampton dit jaar meer volgen door FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |