Cookie chip nog watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
lief van je![]()
ik vind die donkere koekjes lekker, die dikke
weet niet meer hoe ze heten, zo erg
Ohja op lowlands hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja dit ga ik live zien topshow
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jonge spitsen hebben ze al met Milik en Zivkovic, ze zoeken nu juist een ervaren man die ze kan begeleiden.
En een Eto'o in de Eredivisie zou er nog 30 inschieten, al geloof ik er geen zak van.
lb jordy of ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie gaf mij die tip hier? The Neighbourhood. Dat is echt een god.
Want nu ga ik het op LL zien en dat wordt topshow
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Best aardig muziek die The Neighbourhood
Dislikequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het vele malen leuker klinken
jordy ken ik nietquote:
Jordy?quote:
ik raak in de war met de koekjes van de subwayquote:
Ik denk dat een van der Hoorn niet gaat klagen bij de directie omdat Eto'o meer verdient dan hij hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.
Sowieso scheve smoelen tijdens het douchen
etsu welquote:
Ik heb het net naar Frank getwitterdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ze gaan luisteren naar tips van elan van een kutforum.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan was het LB denk ik
LBgodin
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.
Sowieso scheve smoelen tijdens het douchen
Houden zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy?die is hier al jaren niet meer geweest
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy?die is hier al jaren niet meer geweest
Deze fanboiquote:
Kishna wel en zo'n Blindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een van der Hoorn niet gaat klagen bij de directie omdat Eto'o meer verdient dan hij hoor
Negerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.
neem je mij ook een keer mee naar scandinavie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |