quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#Feyenoord maakt serieus werk van Zlatan. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
![]()
Ik kom wel zo'n triangel ding kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik begin ook 12zo spannend
Wil je een maple broodje?
quote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#PSV maakt serieus werk van Marcelo. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
Nee, maar wel een bullshit berichtquote:
Zou het echt een waanzinnige aankoop vinden die gast is met 33 nog bejaarder dan ik ben dus 0,0 restwaarde en een salaris waar je de hele jeugd op kan laten draaien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks 95 miljoen gespaard
Misschien trollt Mike wel, maar ik heb in elk geval gigantisch gelachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar wel een bullshit bericht
Smaken m'n maple broodjes niet meer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom wel zo'n triangel ding kopen
Ik vind het vele malen leuker klinkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze een nummer van JT verkracht?
waarom geef je de vijand tipsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het echt een waanzinnige aankoop vinden die gast is met 33 nog bejaarder dan ik ben dus 0,0 restwaarde en een salaris waar je de hele jeugd op kan laten draaien.
Investeer dan in een jonge superspits die je later kan doorverkopen a la Suarez of Huntelaar.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Smaken m'n maple broodjes niet meer?
Die jonge spitsen hebben ze al met Milik en Zivkovic, ze zoeken nu juist een ervaren man die ze kan begeleiden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het echt een waanzinnige aankoop vinden die gast is met 33 nog bejaarder dan ik ben dus 0,0 restwaarde en een salaris waar je de hele jeugd op kan laten draaien.
Investeer dan in een jonge superspits die je later kan doorverkopen a la Suarez of Huntelaar.
die zijn echt viesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Smaken m'n maple broodjes niet meer?
Oja dit ga ik live zien topshowquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Herken je het?
plaatje is wel mooi
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ze gaan luisteren naar tips van elan van een kutforum.
lief van jequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik maar lb vindt t lekker blijkbaar
Heb al 2x voor dr gebakkenvers!
leuk nummer wel jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Best aardig muziek die The Neighbourhood
ja hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Word alleen maar meer. Niet te veel dure aankopen, allemaal jonge spelers goedkoop halen en opleiden en duur verkopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso bizar dat ze richting de 100 miljoen gaan.
Komende 10 jaar gewoon kampioen![]()
Cookie chip nog watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
lief van je![]()
ik vind die donkere koekjes lekker, die dikke
weet niet meer hoe ze heten, zo erg
Ohja op lowlands hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja dit ga ik live zien topshow
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jonge spitsen hebben ze al met Milik en Zivkovic, ze zoeken nu juist een ervaren man die ze kan begeleiden.
En een Eto'o in de Eredivisie zou er nog 30 inschieten, al geloof ik er geen zak van.
lb jordy of ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie gaf mij die tip hier? The Neighbourhood. Dat is echt een god.
Want nu ga ik het op LL zien en dat wordt topshow
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Dislikequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het vele malen leuker klinken
jordy ken ik nietquote:
Jordy?quote:
ik raak in de war met de koekjes van de subwayquote:
Ik denk dat een van der Hoorn niet gaat klagen bij de directie omdat Eto'o meer verdient dan hij hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.
Sowieso scheve smoelen tijdens het douchen
etsu welquote:
Ik heb het net naar Frank getwitterdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ze gaan luisteren naar tips van elan van een kutforum.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan was het LB denk ik
LBgodin
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel hoor, hij kan dan CL spelen alleen denk dat je scheve smoelen krijgt als je zijn salaris afzet tegen de rest of hij moet flink inleveren.
Sowieso scheve smoelen tijdens het douchen
Houden zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy?die is hier al jaren niet meer geweest
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy?die is hier al jaren niet meer geweest
Deze fanboiquote:
Kishna wel en zo'n Blindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een van der Hoorn niet gaat klagen bij de directie omdat Eto'o meer verdient dan hij hoor
Negerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
hij whatsappte laatst een emoticon naar me, weet niet meer welke. toen stuurde ik hem een rups terug en toen negeerde hij me. vage gast.
neem je mij ook een keer mee naar scandinavie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |