SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
geeft nietquote:
nee bedankt, dan ga ik liever alleenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel zuur dan
Anders neem je je broertjes mee toch
Hihihihi hiquote:
Purmerend is dichterbij, maar pauper en Heerhugowaard lastiger te bereiken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Purra of Hhw is dichterbij voor hem gok ik
Banzai is toch die valse hyenaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel telkens een andere meevragen die dan gewoon kaartje koopt
[..]
Oké, Banzai.
Fokitoquote:
Ik heb vroeger in Purmerend gewoond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Purmerend is dichterbij, maar pauper en Heerhugowaard lastiger te bereiken.
Zijn je broertjes zo erg danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee bedankt, dan ga ik liever alleen
Hoe is de leefquote:
0229 weer verder dan 020?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Purmerend is dichterbij, maar pauper en Heerhugowaard lastiger te bereiken.
Durf geen initiatief te nemen meeste vrouwen worden boos als je ze op FOK! mee uit vraagt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
geeft niet
vaak vinden vrouwen het leuke als jij hen vraagt om wat te doen he
de oudste negeert mijquote:
Reageer niet gelijk zo serieusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gun je mij nou echt geen plezier?Zoveelste commentaar van jou.
Aan wie heb je het al gevraagd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Durf geen initiatief te nemen meeste vrouwen worden boos als je ze op FOK! mee uit vraagt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer niet gelijk zo serieus
Komt er van als je mij alleen een bitchslap geeft
Sterkte man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vroeger in Purmerend gewoond.
Rotterdamquote:
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.quote:
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.quote:
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
de oudste negeert mij
de jongste is wel lief maar heeft geen geld voor de bioscoop
Haal je hier nu plezier uit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Devils_whore ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.
Verpest zulke dingen altijd.
Goed goedquote:
ja als je al 'zoveel' hebt gepraat dat je niet eens weet dat ze een vriend heeft snap ik dat ze nee zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.
Verpest zulke dingen altijd.
Ja wel aardig.quote:
Hoorn, Amsterdamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.
[..]
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief is
Diee heyena's zijn toch tering-egoïsten. Die hebben überhaupt geen "friends" in de serie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, hij was altijd zuur en gefriendzoned
Ja kan wel, misschien maar een keer doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.
[..]
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief is
Hoorn is ook lastiger te bereiken man, moet ik helemaal overstappenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoorn, Amsterdam
Ik gebruik als excuus het mobiel posten.
Daarom die vergelijking met jouquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Diee heyena's zijn toch tering-egoïsten. Die hebben überhaupt geen "friends" in de serie.
Fok-itquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan wel, misschien maar een keer doen
Wel vies grote tepels zijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel man beetje kinky meisje was het met piercings.
Awhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel aardig.
Niet gekozen voor plek maar jahad hetwel verwacht dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |