Aan wie heb je het al gevraagd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Durf geen initiatief te nemen meeste vrouwen worden boos als je ze op FOK! mee uit vraagt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer niet gelijk zo serieus
Komt er van als je mij alleen een bitchslap geeft
Sterkte man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vroeger in Purmerend gewoond.
Rotterdamquote:
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.quote:
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.quote:
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
de oudste negeert mij
de jongste is wel lief maar heeft geen geld voor de bioscoop
Haal je hier nu plezier uit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gun je mij nou echt geen plezier?Zoveelste commentaar van jou.
Devils_whore ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.
Verpest zulke dingen altijd.
Goed goedquote:
ja als je al 'zoveel' hebt gepraat dat je niet eens weet dat ze een vriend heeft snap ik dat ze nee zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Een of andere Devil nog wat was wel een geil mokketlje maar ze bleek al een vriend te hebben.
Verpest zulke dingen altijd.
Ja wel aardig.quote:
Hoorn, Amsterdamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.
[..]
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief is
Diee heyena's zijn toch tering-egoïsten. Die hebben überhaupt geen "friends" in de serie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, hij was altijd zuur en gefriendzoned
Ja kan wel, misschien maar een keer doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft gewoon de namen zeggen en niet de netnummers.
[..]
Kan hij niet van jou lenen voor keertje dan, omdat hij zo lief is
Hoorn is ook lastiger te bereiken man, moet ik helemaal overstappenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoorn, Amsterdam
Ik gebruik als excuus het mobiel posten.
Daarom die vergelijking met jouquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Diee heyena's zijn toch tering-egoïsten. Die hebben überhaupt geen "friends" in de serie.
Fok-itquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gun je mij nou echt geen plezier?Zoveelste commentaar van jou.
Goedzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan wel, misschien maar een keer doen
Wel vies grote tepels zijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel man beetje kinky meisje was het met piercings.
Awhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel aardig.
Niet gekozen voor plek maar jahad hetwel verwacht dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |