ik wil een huisdier om mee te knuffelen die lief is en lief kijktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is kruising Mastino zijn wel gevaarlijke honden normaal maar deze lul doet niks herder wil vechten kijkt hij hem alleen dom aan van wat doe je terwijl die hem makkelijk kan slopen.
Beter Stafford dan die bijten wel van zich af
Tot ze een baby doodbijten. En dan jij van "maar dat doet ie anders nooit!". Vuige tokkiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is kruising Mastino zijn wel gevaarlijke honden normaal maar deze lul doet niks herder wil vechten kijkt hij hem alleen dom aan van wat doe je terwijl die hem makkelijk kan slopen.
Beter Stafford dan die bijten wel van zich af
Ik hoor in de categorie users die geen VI quotes herkennenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee Johan zei dit over Genee. Johannes zou trots zijn op deze verwijzing van mij
ja?quote:
woow, dat is ernstigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had mijn hond 3 keer gegrepen, laatste keer ook echt met bloed enzo moest naar dierenarts ermee
Je wilde volgend jaar naar Tomorrowland toch?quote:
eerst mijn hond aangevallen en toen wilde ik weg doen zo met been weet je wel en toen ook daar beetjequote:
Dat is met mijn verjaardagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde volgend jaar naar Tomorrowland toch?
http://go.3fm.nl/festival(...)ce-Event-2014-bekend
we kunnen hier ook heen
Stuk goedkoper ook
Ik voed mijn honden prima op maar her en der wat baby's doodbijten zou ik van harte toejuichen, misschien ga ik het volgende week eens vragen op puppycursus of ze hem speciaal kunnen africhten om dat te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tot ze een baby doodbijten. En dan jij van "maar dat doet ie anders nooit!". Vuige tokkie
Beetje strijden tegen de overpopulatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Ik voed mijn honden prima op maar her en der wat baby's doodbijten zou ik van harte toejuichen,
Ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eerst mijn hond aangevallen en toen wilde ik weg doen zo met been weet je wel en toen ook daar beetje
maar dat laatste viel wel mee verder was vooral woest dat ie mijn hond greep
Goede troll.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik voed mijn honden prima op maar her en der wat baby's doodbijten zou ik van harte toejuichen, misschien ga ik het volgende week eens vragen op puppycursus of ze hem speciaal kunnen africhten om dat te doen
Was neit eens bedreiging of iets in de buurt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Die man moet gewoon aan goede ketting doen dan
Dat hij nog een klacht durft te droppen bij jou omdat je er wat van zegt
jaaaaaa naar hardwell omgquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde volgend jaar naar Tomorrowland toch?
http://go.3fm.nl/festival(...)ce-Event-2014-bekend
we kunnen hier ook heen
Stuk goedkoper ook
Beter alle tokkies met dit soort honden een wandeltocht door de Levant aanbieden. Gewoon via die gratisditdatpagina's op facebook. Dan kom je vliegtuigen tekortquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje strijden tegen de overpopulatie.
Goede daad.
Wat vind je van The Subs?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dat Mexicanobakker een goede muzieksmaak heeft
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaa naar hardwell omg
ken weinig mensen van die lijstalleen chase and status, nicky romero en hardwell als ik even snel kijk
ja maar niet vijf dagen langquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alesso kwam vorig jaar![]()
Hopelijk dit jaar ook.
Maar tof toch?
Lekker he generaliseren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter alle tokkies met dit soort honden een wandeltocht door de Levant aanbieden. Gewoon via die gratisditdatpagina's op facebook. Dan kom je vliegtuigen tekort
Nee dag met de beste line-upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |