waarom moet ik hier om lachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar cheetahs voor de deur en leeuwen in de achtertuin
tijger in bed, rawr
dat vind ik echt kut hondenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel waaks maar geen bijter heb nog eentje maar die is jong en die kan wel vechthond worden
logisch welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarom durfde hij ook niet
nog ongeveer twee weken, dus tijd gaat snelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Super tof johhoelang ben je nog daar?
ja gaat wel goed hier, beetje werken beetje fokken beetje vrienden zien
Ziet er niet echt kwaadaardig uit neequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel waaks maar geen bijter heb nog eentje maar die is jong en die kan wel vechthond worden
Deze soorten moeten ze allemaal afmakenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past wel bij me tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik echt kut honden
sorry elan
gaat inderdaad snel, geniet er maar vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
nog ongeveer twee weken, dus tijd gaat snel
Ah oke! Al beetje zin in nieuwe schooljaar?
ja iewbah 'film kijken'quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze soorten moeten ze allemaal afmaken
Ik vind hem er eng uit zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Past wel bij me toch
Maar serieus is een baas, goed karakter en speels ook en heel alert ook als iemand voorbij loopt meteen blaffen maar nog niet gevochten ook niet met andere honden.
Misschien alleen als het er op aan komt
mijn hond wordt alleen aangevallenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Past wel bij me toch
Maar serieus is een baas, goed karakter en speels ook en heel alert ook als iemand voorbij loopt meteen blaffen maar nog niet gevochten ook niet met andere honden.
Misschien alleen als het er op aan komt
Dat zei mijn buurmeisje ook toen ik haar jouw foto liet zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja iewbah 'film kijken'
eng eng eng
huh wat is er gebeurdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn hond wordt alleen aangevallen
nog steeds niks van gehoord trouwens
ga ook niet popo bellen om te vragen
haha lol ja ze bedoelde vd gijp denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zei mijn buurmeisje ook toen ik haar jouw foto liet zien
mijn hond was aangevallen al tijdje terug weerquote:
Is kruising Mastino zijn wel gevaarlijke honden normaal maar deze lul doet niks herder wil vechten kijkt hij hem alleen dom aan van wat doe je terwijl die hem makkelijk kan slopen.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zei mijn buurmeisje ook toen ik haar jouw foto liet zien
wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn hond was aangevallen al tijdje terug weer
toen was ik boos geworden op die man van die hond
en had ie aangifte voor bedreiging gedaan
belde agent mij op alles.
maar sindsdien niets van gehoord
Nee Johan zei dit over Genee. Johannes zou trots zijn op deze verwijzing van mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha lol ja ze bedoelde vd gijp denk ik
Pffffquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn hond wordt alleen aangevallen
nog steeds niks van gehoord trouwens
ga ook niet popo bellen om te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |