ja maar ze moeten het niet zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
daar slaap ik te onrustig door
beter naast bed leggen dan
Die honden verdedigen jou toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo
je weet nooit of er een inbreker binnenkomt toch dan moet je jezelf en je hond wel verdedigen
de zon kan je niet kopen die is van ons allemaalquote:
ben dan allang wakker als iemand naast mn bed staat hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar ze moeten het niet zien
Gezellig als je dikke nachtmerrie hebt of aan het slaapwandelen bentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik leg meestal onder boek ofzo op nachtkastje
Mijn hond laat de inbrekers precies zien waar alle waardevolle zooi ligt misschien laat die ze nog binnen ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die honden verdedigen jou toch?
Dat was toch het hele argument van een hont nemen
Weet je nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ben dan allang wakker als iemand naast mn bed staat hoor
daarom durfde hij ook nietquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als mensen hier inbreken zien ze me alleen maar FOK!ken
pics van je hontquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn hond laat de inbrekers precies zien waar alle waardevolle zooi ligt misschien laat die ze nog binnen ook.
Goeeeedquote:
Wel als er wat te hale nisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef supersof het volgende:
sowieso gaan inbrekers niet in je slaapkamer als ze weten dat je er slaapt op dat moment
ik maak later een laserbeveiliging in mijn huisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je niet
Ze kunnen sluipen dat hoor je dus echt niet
woaaah wutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Do you come from the land down under?
Super tof johquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goeeeed
Zit weer aan een kustplaatsje, dus dat is wel chill. De winter is tot nu toe lekker zonnig, maar helaas schijnt het in de volgende steden het veel kouder te zijn
Daar?
Paar cheetahs voor de deur en leeuwen in de achtertuinquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maak later een laserbeveiliging in mijn huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |