We hebben Lex Immers tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
zou wel goed zijn een speler met naam en faam in eredivisie
ben je bang dat ze je vindenquote:
Watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah. Ik heb ondertussen zoveel haat voor hem gecreëerd dat ik liever zelfmoord pleeg dan dat ik ooit z'n naam uitspreek. Dus nee.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
In bed liggende probeerde ik mijn mobiel in de adapter te leggen waardoor ik mijn bovenlichaam 90 graden draaide terwijl mijn benen bleven liggen. Toen voelde ik "KRAK" en nu lijd ik.
Ik word oud
Las net bericht op Ajax netwerk dat zijn account misschien gehacked isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast is altijd ziek goed geïnformeerd anders![]()
Misschien een andere Eto'o , heeft ie geen broertje of zo?
\Kraken is goed. Rug kraken als je gaat slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
In bed liggende probeerde ik mijn mobiel in de adapter te leggen waardoor ik mijn bovenlichaam 90 graden draaide terwijl mijn benen bleven liggen. Toen voelde ik "KRAK" en nu lijd ik.
Ik word oud
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjajullie zouden film kijken toch
Morgen halen ze Suarez terug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
nu echttwitter:srslymortaxx twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:25:40@FrankRonald1970 ipv Eto'o kan Ajax beter investeren in een jonge superspits als suarez of Huntelaar. Deze tip is van Elan reageer retweet
ben je gekquote:
Serieusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las net bericht op Ajax netwerk dat zijn account misschien gehacked is
Nee het staat in de Sun. Eto'o is gespot samen met Marcquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las net bericht op Ajax netwerk dat zijn account misschien gehacked is
kusje op je rugquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word oud
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus
Vast weer die dekselse Mortaxx die heeft wel meer van dat soort acties
de Sunquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee het staat in de Sun. Eto'o is gespot samen met Marc
EZELLquote:
hoezoquote:
Do you come from the land down under?quote:
daar slaap ik te onrustig doorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo
je weet nooit of er een inbreker binnenkomt toch dan moet je jezelf en je hond wel verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |