SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
ja hij is echtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk dat je zoveel bewondering voor hem hebt
dat bedoel ikquote:
ze vind schat fijner klinken en zegt danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wil je moeder geen schatje genoemd worden
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de ochtend als het dood is op FOK! ja
Ik had het eens geweest met die TTquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde 'JR![]()
'-TT doen, maar dit mag ook.
Daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Toentertijd was je bloedirritant
Wat deed JR toen dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Toentertijd was je bloedirritant
Of je nou overdag slaapt of in de nacht, zolang je maar slaapt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]Nachten opblijven.
Ik ben daar nu veel te oud voor joh
Kloptquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de VBL SC om zeep geholpen volgens iedereen
Oh, zoiets wat Elan nu met GRTD doet zeg maar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei niks tegen je.quote:
ja wat een lul was jij zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zei niks tegen je.
GGMM probeerde weer even grappig te doen en jij ziet dat als een uitgelezen mogelijkheid om vervolgens schijtlollig te doen.
Terwijl als je hier alleen bent of 's nachts je vaak wel normaal kan posten. JR kan dit beamen.
No offence maar volgens mij ben je gewoon echt teringonzeker.
Ga ik mij niet over uitweiden. Dat mag hij zelf doen als hij er behoefte aan heeft.quote:
Ik had je rug, maar je aandachttrekkerij ging wel echt zelfs mij te verquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zoiets wat Elan nu met GRTD doet zeg maar?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja wat een lul was jij zeg
Je moet die Ik ben Pelgrim echt lezen.quote:
Nja jij was wel heel extreeem soort R&P leek het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat deed je dan?quote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof me, ik was het.
Maar nu ben ik heel braaf
Ja precies, en echt te irritante opmerkingen op alles. Al doe ik dat nog steeds somsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nja jij was wel heel extreeem soort R&P leek het wel.
Maar soms wel goede gesprekken
Irritant.quote:
in de winter pas jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik ben nu ook heel braaf. Al bijna een jaar banvrij.
Nooit een ban gehad en maar 10 notesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
Vroeger kon jij ook behoorlijk kut zijn jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
November hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
in de winter pas ja
bijna zegt ie
wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad en maar 10 notes
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad en maar 10 notes
GGMM mag mij gewoon heel ergquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]Voor elke kreet in JNG kreeg ik al een note van arachide. omdat ze me niet mocht
![]()
Doen ze goed in VBL.
74 notes en ook 4/5 bans ofzoquote:
omdat ik veel minder erg was denk ik en ik veel meer notes en bans hebquote:
Mocht je wel al begrijp ik de totale metamorfose van hoe je toen was en nu niet helemaal, soort rupsje die een vlinder is geworden of zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies, en echt te irritante opmerkingen op alles. Al doe ik dat nog steeds soms
[..]
Irritant.
In GC delen ze ook sneller en onzinnigere notes uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik veel minder erg was denk ik en ik veel meer notes en bans heb
Jij postte in JNG en misschien was het daar strenger. Ik vooral in VBL en daar mocht/mag gewoon veelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik veel minder erg was denk ik en ik veel meer notes en bans heb
ja super veel notes omdat ik mongool zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
In GC delen ze ook sneller en onzinnigere notes uit.
Dreigen tegen crew levert drie maanden. Probeer maar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je een ban kan krijgen
meeste notes deze winter/voorjaar gekregen volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij postte in JNG en misschien was het daar strenger. Ik vooral in VBL en daar mocht/mag gewoon veel
Zelfs bashen op ads kreeg ik een week voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dreigen tegen crew levert drie maanden. Probeer maar.
- jodenhaat, antisemitische leuzenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je een ban kan krijgen
Gewoon niet meer depressiefquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mocht je wel al begrijp ik de totale metamorfose van hoe je toen was en nu niet helemaal, soort rupsje die een vlinder is geworden of zo
Ja, slaat ook nergens op. In JNG konden ze ook wel wat van hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja super veel notes omdat ik mongool zeg
weinig notes in jng gekregenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, slaat ook nergens op. In JNG konden ze ook wel wat van hoor.
Ik vind echt elke donut kut gewoonquote:
Ik vind dreigen echt fucking kansloos.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dreigen tegen crew levert drie maanden. Probeer maar.
Was je zo stout danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
meeste notes deze winter/voorjaar gekregen volgens mij
Of voor mezelf opkomen nadat iemand (toevallig crewlid) persoonlijk begon te worden in een ruzie op het forum levert een halfjaar op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs bashen op ads kreeg ik een week voor
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind echt elke donut kut gewoon
al dat chocola en troep
Behalve die normale met suiker
ja blijkbaar vinden ze van welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dreigen echt fucking kansloos.
Mijn laatste note kreeg ik toen ik zei dat GGMM rustig moest doen
[..]
Was je zo stout dan
Ik heb ook wel eens met kanker gescholden hoor, maar alleen als ik echt mad was of als ik echt een krachtterm nodig hadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
- jodenhaat, antisemitische leuzen
- schelden met kanker
- andere sc's verneuken
- te openlijke crewbash, zoals knut met moblo toen
quote:
Ben ik voor weg geweest een week langquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met kanker gescholden hoor, maar alleen als ik echt mad was of als ik echt een krachtterm nodig had
3 wekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik voor weg geweest een week lang
DonRaja is echt een hufter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel positieve notes gekregen doorDonRaja
Ja, vind het nog steeds apart om dat uit jouw mond te horenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
heb wel paar keer met kanker gescholden op fok maar alleen als ik echt boos was. wel spijt van
Ja precies, daarom was ik ook niet mezelfquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja blijkbaar vinden ze van wel
maar ik heb vooral veel notes omdat ik mongool zei
Ik vond arachide wel primaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]Voor elke kreet in JNG kreeg ik al een note van arachide. omdat ze me niet mocht
![]()
Doen ze goed in VBL.
Soms mag het wel soms niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met kanker gescholden hoor, maar alleen als ik echt mad was of als ik echt een krachtterm nodig had
Dat is wel kut dan lijkt mequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik voor weg geweest een week lang
Eindbaas, ondanks dat hij voor Feyenoord isquote:
Was ze echt niet. Te labiel en was heel erg subjectief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond arachide wel prima
Ik raad je een boek aan om je eenzame week mee door te komen, ga je negerenquote:
was neit aan het oplettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik raad je een boek aan om je eenzame week mee door te komen, ga je negeren
Die was wel heul labiel hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond arachide wel prima
Ik dacht ook wel dat ik ban zou krijgen voor wat ik laatst tegen jou zei eigenlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms mag het wel soms niet.
Je moet beetje pech hebben Fokkie zei het laatst 4x achter elkaar tegen me en die kreeg geen ban.
Respect van jou? Ehh, oke. Nooit gehad ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
Laatste greintje respect is nu ook weg je bent echt infantiel
Dat is wel waar.quote:
ik zeg het echt nooit hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vind het nog steeds apart om dat uit jouw mond te horen
je toetsenbord dan
Maar moet je eens downloaden ofzo, is wel aardigquote:
welkequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar moet je eens downloaden ofzo, is wel aardig
awhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg het echt nooit hoor
vind het echt naar
nooit echt verwerkt ook van mn moeder denk iknog nooit om gehuild ook. bij the fault in our stars moest ik dus wel huilen omdat ik toen ook aan mn moeder dacht enzo
#persoonlijkepost
ja echt belachelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies, daarom was ik ook niet mezelf
[..]Dan had ik echt al op 150 notes moeten zitten, hoevaak ik wel niet mensen op FOK! heb uitgemaakt voor rotte vis
Ik ben Pelgrimquote:
Ja vind het nog steeds wel lastig allemaalquote:
Meh was 's nachts en geen TR gedaan meestal als veel mensen TR doen krijg je veel sneller gezeik vraag maar aan LMI.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht ook wel dat ik ban zou krijgen voor wat ik laatst tegen jou zei eigenlijk![]()
Wel vaker gedacht trouwens, maar nooit berichtje gehad dat ik tot die tijd een ban had
ban lolquote:
Hoe gaat het met je moeder nu?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind het nog steeds wel lastig allemaal
duw het ook telkens weg
Jij was keer helemaal para in Feyenoordtopic zo had ik je hier nooit zien posten toen kreeg je ook ban daarnaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Bijna al mijn notes komen op het zelfde neer. kutleef
oh is er een van gc volgens mij hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker stelletje zwakkelingen als mods toen?
Weinig mensen dus TR gemaakt bij mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh was 's nachts en geen TR gedaan meestal als veel mensen TR doen krijg je veel sneller gezeik vraag maar aan LMI.
TR's zien ze als aanstootgevend dus veel TR's is dat iemand kut bezig is maar kan ook in een slowchat een manier zijn om iemand te zieken als je volop TR's doet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh is er een van gc volgens mij hoor
fokkie's beste vriend
Geen idee wie de mods waren, maar als je al ban krijgt omdat je iemand mongool noemt vind ik het vrij triest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh is er een van gc volgens mij hoor
fokkie's beste vriend
klopt. maar dat zijn wel oprechte posts dan. Oprechter dan 99% van posts.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was keer helemaal para in Feyenoordtopic zo had ik je hier nooit zien posten toen kreeg je ook ban daarna
Ik zo vaak, niks mis met wat harde taalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
ik vind debiel helemaal niet zo erg ofzo
zeg het ook tegen mn pa soms als grapje
Ja gaat goed hoor. Ze is nu genezen. Regelmatig controles in het ziekenhuis.quote:
snitches get stitchesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig mensen dus TR gemaakt bij mij. Zelf ook nooit gedaan trouwens dat verklikken
Ik kreeg note omdat ik Inso voor de grap uitscholdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wie de mods waren, maar als je al ban krijgt omdat je iemand mongool noemt vind ik het vrij triest.
dat was niet in jong hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wie de mods waren, maar als je al ban krijgt omdat je iemand mongool noemt vind ik het vrij triest.
Hehequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor. Ze is nu genezen. Regelmatig controles in het ziekenhuis.
haar geheugen is aangetast door de chemo's. Zwaar irritant want haar korte termijn geheugen is echt kak en ze onthoudt nikssoms echt vervelend
JAAAAA LUCYquote:
Nee waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HeheNou ja dat is allemaal te herstellen wel toch?
Wowquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg note omdat ik Inso voor de grap uitschold
Iedereen wist dat het een grapje was behalve Kano
Kano heeft het wat moeilijk soms hier
Heb ook geen flauw idee wie hier de mods zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was niet in jong he
dat was gewoon in grtd
Hij is ook niet de beste mod, nee. Maar soms wel tof als user.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg note omdat ik Inso voor de grap uitschold
Iedereen wist dat het een grapje was behalve Kano
Kano heeft het wat moeilijk soms hier
kano is hier vaak aan het lurkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow
[..]
Heb ook geen flauw idee wie hier de mods zijn eigenlijk.
Ooh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
kano is hier vaak aan het lurken
mooi hequote:
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&Pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Kano is tof. Slechts niet helemaal thuis in de puber en hormonen problemen die hier vaak speelde
Denk het niet. JNG was zo goed als dood.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&P
Hij zal ongetwijfeld een prima kerel zijn ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Kano is tof. Slechts niet helemaal thuis in de puber en hormonen problemen die hier vaak speelde
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&P
Nee,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon vanzelf wel weer gaan leven dan tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het niet. JNG was zo goed als dood.
Als het vervangende forum ooit komt en wij gaan daarheen verhuizen, verhuis je wel mee he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niks
Feyenoord moeth em halenquote:
Wat doe je onverschillig zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niks
Oohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee,
Dat was echt zo`n aids op het laatst
nee film was goed zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hadden ze meer gebruik van kunnen maken
Elan die boos op z'n toetsenbord slaat als hij weer een post van mij leest waarin ik hem dis.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand nog goede drum and bass/trance tips?
The Subs - Music is my New Religionquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand nog goede drum and bass/trance tips?
Ik onverschillig? Nee hoor. Ik haal enkel echt 0,0 lol/kracht uit de problemen van totaal onbekenden noch heb ik de behoefte ze als een amateur psycholoog te steunen. Dat laat ik wel aan mensen over die er echt verstand van hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe je onverschillig zeg
[..]
Ooh
Bedankt, net al 3 uur geluisterd naar je vorige tipquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Subs - Music is my New Religion
Het meest trieste van deze post is eigenlijk wel dat je het oprecht meent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan die boos op z'n toetsenbord slaat als hij weer een post van mij leest waarin ik hem dis.
Was maar een grapje joh, niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik onverschillig? Nee hoor. Ik haal enkel echt 0,0 lol/kracht uit de problemen van totaal onbekenden noch heb ik de behoefte ze als een amateur psycholoog te steunen. Dat laat ik wel aan mensen over die er echt verstand van hebben.
(Daarbij geloof ik 80% van de topics niet die ik toch te zien krijg)
Daar is niets triests aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Het meest trieste van deze post is eigenlijk wel dat je het oprecht meent.
Ik ben vandaag eng serieus. Al de gehele dag helemaal kapot ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was maar een grapje joh, niet zo serieus nemen
Breekt het slaapgebrek je eindelijk eens op ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag eng serieus. Al de gehele dag helemaal kapot ook
wat een kut filmquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
Net silver linings playbook gekeken wat een bazenfilm![]()
Alleen al hierom![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
Alleen al hierom![]()
[ afbeelding ]
Jennifer Lawrence is overrated.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
Alleen al hierom![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn spreekwoordelijke laatste oortje versnoept ja. Ik word dan ook altijd vrij somberquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breekt het slaapgebrek je eindelijk eens op ?
Jij bent triest.quote:
Dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
ik heb drie dagen over die film gedaan
En oscar gewonnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Was goeie film joh.
Hoge rating ook dit dat.
Meh Jessica Alba eerder dan zij hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence is overrated.
Maar eens vroeg naar bed dan vandaagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn spreekwoordelijke laatste oortje versnoept ja. Ik word dan ook altijd vrij somber
ik let niet op ratingsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Was goeie film joh.
Hoge rating ook dit dat.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent triest.
De hele facade die je opgooit om je eigen onzekerheid te maskeren.
En vooral hoe openlijk je daarin faalt.
Maar ik zou je nog steeds doen hoor 8/10![]()
![]()
Jessica Alba is veel knapper qua gezicht en heeft ook goed figuur. En gezicht is waar ik het eerste naar kijk bij een vrouw, en dat vind ik bij Lawrence gewoon erg matig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh Jessica Alba eerder dan zij hoor.
Wat een lichaam man man man
Je wilt toch weten waarhij over gaat en niet hoe het plaatje eruit ziet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik let niet op ratings
ik kijk naar het plaatje van de film, soms de acteurs en ga hem dan kijken
lees vaak niet waar het over gaat en kijk de trailer echt nooit
Jij speelt wel vals inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar eens vroeg naar bed dan vandaag
Ik hou het nog wel een tijd vol met mijn ritme, al slaap ik wat langer uit natuurlijk
ik heb een lijst met films die ik dit jaar kijk en ik wil er zoveel mogelijk op dus wil wel films afkijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Als een film mij niet geheel boeit om in één keer af te kijken ga ik ook niet verder kijken een andere dag
Mij whatsappen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij speelt wel vals inderdaad.
Maar ik kijk nog even mijn aflevering af, whatsapp wat en dan ben ik ook weg.
Trailers kijk ik ook niet, want spoilers. Maar lees vaak wel synopsis en cijfer op moviemeter of ik een film ga kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik let niet op ratings
ik kijk naar het plaatje van de film, soms de acteurs en ga hem dan kijken
lees vaak niet waar het over gaat en kijk de trailer echt nooit
plaatjes zeggen heel veelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch weten waarhij over gaat en niet hoe het plaatje eruit ziet?
Welke serie kijk je nou weer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij speelt wel vals inderdaad.
Maar ik kijk nog even mijn aflevering af, whatsapp wat en dan ben ik ook weg.
Heb je Girl, Interrupted weleens gezien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom
Misschien omdat het over bipolaire mensen ging en ik mezelf herkende
cijfers kijk ik eeeeecht niet naarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trailers kijk ik ook niet, want spoilers. Maar lees vaak wel synopsis en cijfer op moviemeter of ik een film ga kijken
Ik hou daar geen tijdslimiet aan vast hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een lijst met films die ik dit jaar kijk en ik wil er zoveel mogelijk op dus wil wel films afkijken
Vind haar niet zo heel bijzonder kleine tieten en kijkt niet geil uit dr ogen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jessica Alba is veel knapper qua gezicht en heeft ook goed figuur. En gezicht is waar ik het eerste naar kijk bij een vrouw, en dat vind ik bij Lawrence gewoon erg matig.
Wat voor filmswil je nog kijken dit jaar dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
plaatjes zeggen heel veel
laat mij
Ja ooit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Girl, Interrupted weleens gezien?
Maar ik vind het leuk om die lijst aan te vullenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou daar geen tijdslimiet aan vast hoor. Ik kijk een film wanneer ik zin heb en dan zoek ik een goede uit.
Moviemeter is een stuk betrouwbaarder qua cijfers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
cijfers kijk ik eeeeecht niet naar
Ieder zijn smaak. Ik hou van cute.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind haar niet zo heel bijzonder kleine tieten en kijkt niet geil uit dr ogen.
Nu gaat Johannes me standrechtelijk executeren waarschijnlijk.
Sleepy Hollow opgezet. Uiteraard weer op advies.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke serie kijk je nou weer?
Ik zal het overwegen mocht ik je nummer tegenkomen. Al is die kans toch wel erg kleinquote:
nee was hier rond tien uurquote:
Het zegt wel wat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
cijfers kijk ik eeeeecht niet naar
Divergentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor filmswil je nog kijken dit jaar dan?
quote:
quote:
De afloop boeit mij niet zoveel als ik de hele film ruk vindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik vind het leuk om die lijst aan te vullen
en wil wel altijd weten hoe hij afloopt
en het is niet dat ik films kijk om die lijst ofzo hoorik doe het ook alleen maar als ik zin heb
Ik luister niet naar de term: een goede film.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moviemeter is een stuk betrouwbaarder qua cijfers.
En wil wel wat films uit de top250 daarvan zien, niks mis met goede films.
[..]
Ieder zijn smaak. Ik hou van cute.
Wat een onzin SS Doomtrooper is een pareltje van een film en kreeg maar een 2.5 op IMDBquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zegt wel wat.
Als je bijvoorbeeld naar de Bottom top 100 kijkt van IMDB
Nou, die films wil je echt niet zien hoorOm te huilen zo slecht
Jupquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik luister niet naar de term: een goede film.
daar weet fokkie alles van![]()
ik haat imbdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zegt wel wat.
Leuk, ik moet zo nog verder aan Vikingsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sleepy Hollow opgezet. Uiteraard weer op advies.
Slechte films expres kijken is dan wel weer lachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zegt wel wat.
- Divergent (04-04B) (05-04B) (08-04B) (11-04B) (15-04B) (03-05B)quote:
Goed verhaal, goede acteurs of aansprekende synopsis. Als het verhaal in de synopsis me al niet aanspreekt ga ik het niet kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik luister niet naar de term: een goede film.
daar weet fokkie alles van![]()
weet niet wat synopsis isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed verhaal, goede acteurs of aansprekende synopsis. Als het verhaal in de synopsis me al niet aanspreekt ga ik het niet kijken.
Wel breder platform je hebt daar vaak 100k stemmen op een bekende film en moviemeter maar 800 voor dezelfde film.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik haat imbd
ik schrijf het niet eens goed want in mijn gedachten is het gewoon imbd
oh wachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
- Divergent (04-04B) (05-04B) (08-04B) (11-04B) (15-04B) (03-05B)
valt mee toch
B staat voor bioscoop
boeit me geen ene ruk wat die 100k mensen vindenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel breder platform je hebt daar vaak 100k stemmen op een bekende film en moviemeter maar 800 voor dezelfde film.
Maar wel tof dat je je eigen smaak hebt en je daar in principe niets van aantrekt die ratings
Wat is een synopsisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed verhaal, goede acteurs of aansprekende synopsis. Als het verhaal in de synopsis me al niet aanspreekt ga ik het niet kijken.
ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stukje tekst wat verteld waar de film over gaat
wanneer ik die film heb gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry ik weet niet wat je bedoelt hiermee?
Ja ik begreep het alquote:
Hoezo dat nou weer, sowieso is imdb veeeeeeeeel uitgebreider, reviews van critici, achtergrondinformatie volledige lijst van acteurs.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, sowieso is imdb veeeeeeeeel uitgebreider, reviews van critici, achtergrondinformatie volledige lijst van acteurs.
Moviemeter staan meestal alleen van die domme comments:
"leuke film voor een zondagmiddag maar verder niet heel interessant" en dan geven ze een 2.5 ben je nog niks wijzer
yesquote:
Cijfers op moviemeter zijn veel betrouwbaarder dan imdb, die geven slechte blockbusters meteen hoge cijfers omdat er zoveel actie is. Moviemeter geeft vaak hogere cijfers aan goed verhaal en de sfeerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, sowieso is imdb veeeeeeeeel uitgebreider, reviews van critici, achtergrondinformatie volledige lijst van acteurs.
"leuke film voor een zondagmiddag maar verder niet heel interessant" en dan geven ze een 2.5 ben je nog niks wijzer
Ja godver. Dat woord stond dus niet op mijn kaartje in groep 3quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synopsis
IMDB: leuke film zeg > 8,5quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet wistquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver. Dat woord stond dus niet op mijn kaartje in groep 3
Had je maar niet moeten wegrennen toen Karbonkel dit vertelde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver. Dat woord stond dus niet op mijn kaartje in groep 3
Die moet ik nog steeds kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Pan's Labyrinth (2006) - IMDb Deze was ook tof
Hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
yes
15 films in de bios gekeken dit jaar tot nu toe trouwens, sommige dus meerdere keren![]()
![]()
van die zes keer ben ik ook drie keer alleen gegaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk ga echt nooit meer naar de bios
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
ik ben verliefd op jullie en met deze gedachte ga ik slapen.
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
yes ik ben tweede in je loverlijstjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
Kus terugquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
Krijg ik niks aasgier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
Weltrusten Etsuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
denk je nu echt dat ik mijn handen vies ga maken aan een of andere vieze vuile rat?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
van die zes keer ben ik ook drie keer alleen gegaan![]()
Dat heb ik juist op Moviemeter, mensen geven die nieuwe Transformers een 3.1 terwijl het echt een zaadfilm is terwijl hij imdb net voldoende scoort.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cijfers op moviemeter zijn veel betrouwbaarder dan imdb, die geven slechte blockbusters meteen hoge cijfers omdat er zoveel actie is. Moviemeter geeft vaak hogere cijfers aan goed verhaal en de sfeer
ik zou het samen met een vriendin doen hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou enkel een Pathé kaartje overwegen samen met een vriend/vriendin zodat je altijd samen kunt gaan.
Sof gooit momenteel boos een pen op de grond.
[..]
Kus terug
Ik ga wel alleen op vakantie maar alleen naar de bioscoop lijkt me dan weer awkwardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
van die zes keer ben ik ook drie keer alleen gegaan![]()
Wat is er?quote:
Overdag zijn er meer mensen die alleen zijn hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen op vakantie maar alleen naar de bioscoop lijkt me dan weer awkward
Op dat laatste punt heb je gelijk, al kijk ik toch nooit trailersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heb ik juist op Moviemeter, mensen geven die nieuwe Transformers een 3.1 terwijl het echt een zaadfilm is terwijl hij imdb net voldoende scoort.
Daarbij geeft imdb een veel beter overzicht met alles wat je wil weten over wie er in spelen, trailers en andere info en ze hebben ook series.
Dat deed je anders ook aan GGMM net dus waar je je druk om maakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk je nu echt dat ik mijn handen vies ga maken aan een of andere vieze vuile rat?
haha, wij zouden best hoog scoren op een persoonlijkheidstest over elkaar volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou het samen met een vriendin doen he
Dus ik dat ding aangevraagd zegt ze: ik doe het toch niet
JA LEKKER DAN![]()
![]()
ow vergeten sorryquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
etsu geeft niets meer aan mij
tis uit
oh had ik het al verteldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha, wij zouden best hoog scoren op een persoonlijkheidstest over elkaar volgens mij
Wat boeit het jou?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat deed je anders ook aan GGMM net dus waar je je druk om maakt.
Slaap lekker schatje, succes in Japan misschien kom je Knutgod nog tegen.
Vlieg je over Oekraïne trouwens?
is gewoon zoals andersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit alleen naar de bioscoop geweest haha
40-45 keerquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat deed je anders ook aan GGMM net dus waar je je druk om maakt.
Slaap lekker schatje, succes in Japan misschien kom je Knutgod nog tegen.
Vlieg je over Oekraïne trouwens?
ze heeft al met mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
Sof zou jij iets nemen met iemand van FOK! of heb je al een vriendje?
En nee, dit is geen aanzoek maar oprechte interesse
Nouja meestal moet je toch wachten voor de film begint en ga je al praten over die film, en napraten natuurlijk.quote:
ik ben er nog steeds boos omquote:
Bitch please.quote:
Wij gingen naar Lucy vanwege Scarlett.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouja meestal moet je toch wachten voor de film begint en ga je al praten over die film, en napraten natuurlijk.
Maar kan best ja, al doe ik dat toch niet denk ik![]()
Sowieso weinig films waarvoor ik echt naar de bios zou gaan
Eh, ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Bitch please.
Shoppingassistant zeker
Alsof jij je lid erect zou krijgen voor een mooie vrouw
Ik zou wel wat films in de bios willen zien hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouja meestal moet je toch wachten voor de film begint en ga je al praten over die film, en napraten natuurlijk.
Terecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wij gingen naar Lucy vanwege Scarlett.
nee ik ben helemaal alleen elan, waarom denk je anders dat ik fokquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
Sof zou jij iets nemen met iemand van FOK! of heb je al een vriendje?
En nee, dit is geen aanzoek maar oprechte interesse
Wij kunnen ook samenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou wel wat films in de bios willen zien hoor.
Misschien moet ik het toch maar gewoon een keer doen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je bent nog biseksueel ook gadverdamme man echt de Gordon van het topic jij
Scarlett is pas overrated met haar spataderenquote:
Goed ideequote:
Niemand vraagt mij ooit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben helemaal alleen elan, waarom denk je anders dat ik fok
en eh ja waarom niet, als het klikt in het echt dan maakt het toch niet uit waar je elkaar van kent?
jij dan?
Je moet toch wat als je zo'n pas hebt als enige van je vriendenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet Mufasa.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Etsu en Elan ga eens verder keuvelen in DM.
Nooit vrouw zonder make-up gezien ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Scarlett is pas overrated met haar spataderen
Jij postte toch laatst die hele erge foto van haar
quote:
waarom wilde je het weten danquote:
Maar jij wilt natuurlijk alleen in Amsterdam naar de bioscoopquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit vrouw zonder make-up gezien ofzo?
[..]
Maar je kan toch wel telkens een andere meevragen die dan gewoon kaartje kooptquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zo'n pas hebt als enige van je vrienden
Oké, Banzai.quote:
Amsterdamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij wilt natuurlijk alleen in Amsterdam naar de bioscoop
Oh sorry zeg jeetjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom wilde je het weten dan
je gaat er niet eens op in
ja maar soms willen ze niet meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel telkens een andere meevragen die dan gewoon kaartje koopt
[..]
Oké, Banzai.
Purra of Hhw is dichterbij voor hem gok ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij wilt natuurlijk alleen in Amsterdam naar de bioscoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |