Moviemeter is een stuk betrouwbaarder qua cijfers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
cijfers kijk ik eeeeecht niet naar
Ieder zijn smaak. Ik hou van cute.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind haar niet zo heel bijzonder kleine tieten en kijkt niet geil uit dr ogen.
Nu gaat Johannes me standrechtelijk executeren waarschijnlijk.
Sleepy Hollow opgezet. Uiteraard weer op advies.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke serie kijk je nou weer?
Ik zal het overwegen mocht ik je nummer tegenkomen. Al is die kans toch wel erg kleinquote:
nee was hier rond tien uurquote:
Het zegt wel wat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
cijfers kijk ik eeeeecht niet naar
Divergentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor filmswil je nog kijken dit jaar dan?
quote:
quote:
De afloop boeit mij niet zoveel als ik de hele film ruk vindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik vind het leuk om die lijst aan te vullen
en wil wel altijd weten hoe hij afloopt
en het is niet dat ik films kijk om die lijst ofzo hoorik doe het ook alleen maar als ik zin heb
Ik luister niet naar de term: een goede film.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moviemeter is een stuk betrouwbaarder qua cijfers.
En wil wel wat films uit de top250 daarvan zien, niks mis met goede films.
[..]
Ieder zijn smaak. Ik hou van cute.
Wat een onzin SS Doomtrooper is een pareltje van een film en kreeg maar een 2.5 op IMDBquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zegt wel wat.
Als je bijvoorbeeld naar de Bottom top 100 kijkt van IMDB
Nou, die films wil je echt niet zien hoorOm te huilen zo slecht
Jupquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik luister niet naar de term: een goede film.
daar weet fokkie alles van![]()
ik haat imbdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zegt wel wat.
Leuk, ik moet zo nog verder aan Vikingsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sleepy Hollow opgezet. Uiteraard weer op advies.
Slechte films expres kijken is dan wel weer lachenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zegt wel wat.
- Divergent (04-04B) (05-04B) (08-04B) (11-04B) (15-04B) (03-05B)quote:
Goed verhaal, goede acteurs of aansprekende synopsis. Als het verhaal in de synopsis me al niet aanspreekt ga ik het niet kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik luister niet naar de term: een goede film.
daar weet fokkie alles van![]()
weet niet wat synopsis isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed verhaal, goede acteurs of aansprekende synopsis. Als het verhaal in de synopsis me al niet aanspreekt ga ik het niet kijken.
Wel breder platform je hebt daar vaak 100k stemmen op een bekende film en moviemeter maar 800 voor dezelfde film.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik haat imbd
ik schrijf het niet eens goed want in mijn gedachten is het gewoon imbd
oh wachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
- Divergent (04-04B) (05-04B) (08-04B) (11-04B) (15-04B) (03-05B)
valt mee toch
B staat voor bioscoop
boeit me geen ene ruk wat die 100k mensen vindenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel breder platform je hebt daar vaak 100k stemmen op een bekende film en moviemeter maar 800 voor dezelfde film.
Maar wel tof dat je je eigen smaak hebt en je daar in principe niets van aantrekt die ratings
Wat is een synopsisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed verhaal, goede acteurs of aansprekende synopsis. Als het verhaal in de synopsis me al niet aanspreekt ga ik het niet kijken.
ohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stukje tekst wat verteld waar de film over gaat
wanneer ik die film heb gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry ik weet niet wat je bedoelt hiermee?
Ja ik begreep het alquote:
Hoezo dat nou weer, sowieso is imdb veeeeeeeeel uitgebreider, reviews van critici, achtergrondinformatie volledige lijst van acteurs.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, sowieso is imdb veeeeeeeeel uitgebreider, reviews van critici, achtergrondinformatie volledige lijst van acteurs.
Moviemeter staan meestal alleen van die domme comments:
"leuke film voor een zondagmiddag maar verder niet heel interessant" en dan geven ze een 2.5 ben je nog niks wijzer
yesquote:
Cijfers op moviemeter zijn veel betrouwbaarder dan imdb, die geven slechte blockbusters meteen hoge cijfers omdat er zoveel actie is. Moviemeter geeft vaak hogere cijfers aan goed verhaal en de sfeerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, sowieso is imdb veeeeeeeeel uitgebreider, reviews van critici, achtergrondinformatie volledige lijst van acteurs.
"leuke film voor een zondagmiddag maar verder niet heel interessant" en dan geven ze een 2.5 ben je nog niks wijzer
Ja godver. Dat woord stond dus niet op mijn kaartje in groep 3quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synopsis
IMDB: leuke film zeg > 8,5quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet wistquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver. Dat woord stond dus niet op mijn kaartje in groep 3
Had je maar niet moeten wegrennen toen Karbonkel dit vertelde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver. Dat woord stond dus niet op mijn kaartje in groep 3
Die moet ik nog steeds kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Pan's Labyrinth (2006) - IMDb Deze was ook tof
Hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
yes
15 films in de bios gekeken dit jaar tot nu toe trouwens, sommige dus meerdere keren![]()
![]()
van die zes keer ben ik ook drie keer alleen gegaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk ga echt nooit meer naar de bios
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
ik ben verliefd op jullie en met deze gedachte ga ik slapen.
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
yes ik ben tweede in je loverlijstjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
Kus terugquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
Krijg ik niks aasgier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
Weltrusten Etsuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
tongzoen voor JR
kus op mond voor sof
kus op wang voor LR
knuffel voor ama
knijp in kont voor JC
bitchslap voor fok-it
x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |