En oscar gewonnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Was goeie film joh.
Hoge rating ook dit dat.
Meh Jessica Alba eerder dan zij hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence is overrated.
Maar eens vroeg naar bed dan vandaagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn spreekwoordelijke laatste oortje versnoept ja. Ik word dan ook altijd vrij somber
ik let niet op ratingsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Was goeie film joh.
Hoge rating ook dit dat.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent triest.
De hele facade die je opgooit om je eigen onzekerheid te maskeren.
En vooral hoe openlijk je daarin faalt.
Maar ik zou je nog steeds doen hoor 8/10![]()
![]()
Jessica Alba is veel knapper qua gezicht en heeft ook goed figuur. En gezicht is waar ik het eerste naar kijk bij een vrouw, en dat vind ik bij Lawrence gewoon erg matig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh Jessica Alba eerder dan zij hoor.
Wat een lichaam man man man
Je wilt toch weten waarhij over gaat en niet hoe het plaatje eruit ziet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik let niet op ratings
ik kijk naar het plaatje van de film, soms de acteurs en ga hem dan kijken
lees vaak niet waar het over gaat en kijk de trailer echt nooit
Jij speelt wel vals inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar eens vroeg naar bed dan vandaag
Ik hou het nog wel een tijd vol met mijn ritme, al slaap ik wat langer uit natuurlijk
ik heb een lijst met films die ik dit jaar kijk en ik wil er zoveel mogelijk op dus wil wel films afkijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Als een film mij niet geheel boeit om in één keer af te kijken ga ik ook niet verder kijken een andere dag
Mij whatsappen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij speelt wel vals inderdaad.
Maar ik kijk nog even mijn aflevering af, whatsapp wat en dan ben ik ook weg.
Trailers kijk ik ook niet, want spoilers. Maar lees vaak wel synopsis en cijfer op moviemeter of ik een film ga kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik let niet op ratings
ik kijk naar het plaatje van de film, soms de acteurs en ga hem dan kijken
lees vaak niet waar het over gaat en kijk de trailer echt nooit
plaatjes zeggen heel veelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch weten waarhij over gaat en niet hoe het plaatje eruit ziet?
Welke serie kijk je nou weer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij speelt wel vals inderdaad.
Maar ik kijk nog even mijn aflevering af, whatsapp wat en dan ben ik ook weg.
Heb je Girl, Interrupted weleens gezien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom
Misschien omdat het over bipolaire mensen ging en ik mezelf herkende
cijfers kijk ik eeeeecht niet naarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trailers kijk ik ook niet, want spoilers. Maar lees vaak wel synopsis en cijfer op moviemeter of ik een film ga kijken
Ik hou daar geen tijdslimiet aan vast hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een lijst met films die ik dit jaar kijk en ik wil er zoveel mogelijk op dus wil wel films afkijken
Vind haar niet zo heel bijzonder kleine tieten en kijkt niet geil uit dr ogen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jessica Alba is veel knapper qua gezicht en heeft ook goed figuur. En gezicht is waar ik het eerste naar kijk bij een vrouw, en dat vind ik bij Lawrence gewoon erg matig.
Wat voor filmswil je nog kijken dit jaar dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
plaatjes zeggen heel veel
laat mij
Ja ooit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Girl, Interrupted weleens gezien?
Maar ik vind het leuk om die lijst aan te vullenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou daar geen tijdslimiet aan vast hoor. Ik kijk een film wanneer ik zin heb en dan zoek ik een goede uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |