Elan die boos op z'n toetsenbord slaat als hij weer een post van mij leest waarin ik hem dis.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand nog goede drum and bass/trance tips?
The Subs - Music is my New Religionquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand nog goede drum and bass/trance tips?
Ik onverschillig? Nee hoor. Ik haal enkel echt 0,0 lol/kracht uit de problemen van totaal onbekenden noch heb ik de behoefte ze als een amateur psycholoog te steunen. Dat laat ik wel aan mensen over die er echt verstand van hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe je onverschillig zeg
[..]
Ooh
Bedankt, net al 3 uur geluisterd naar je vorige tipquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Subs - Music is my New Religion
Het meest trieste van deze post is eigenlijk wel dat je het oprecht meent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan die boos op z'n toetsenbord slaat als hij weer een post van mij leest waarin ik hem dis.
Was maar een grapje joh, niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik onverschillig? Nee hoor. Ik haal enkel echt 0,0 lol/kracht uit de problemen van totaal onbekenden noch heb ik de behoefte ze als een amateur psycholoog te steunen. Dat laat ik wel aan mensen over die er echt verstand van hebben.
(Daarbij geloof ik 80% van de topics niet die ik toch te zien krijg)
Daar is niets triests aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Het meest trieste van deze post is eigenlijk wel dat je het oprecht meent.
Ik ben vandaag eng serieus. Al de gehele dag helemaal kapot ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was maar een grapje joh, niet zo serieus nemen
Breekt het slaapgebrek je eindelijk eens op ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vandaag eng serieus. Al de gehele dag helemaal kapot ook
wat een kut filmquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
Net silver linings playbook gekeken wat een bazenfilm![]()
Alleen al hierom![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
Alleen al hierom![]()
[ afbeelding ]
Jennifer Lawrence is overrated.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
Alleen al hierom![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn spreekwoordelijke laatste oortje versnoept ja. Ik word dan ook altijd vrij somberquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breekt het slaapgebrek je eindelijk eens op ?
Jij bent triest.quote:
Dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
ik heb drie dagen over die film gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |