Meh was 's nachts en geen TR gedaan meestal als veel mensen TR doen krijg je veel sneller gezeik vraag maar aan LMI.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht ook wel dat ik ban zou krijgen voor wat ik laatst tegen jou zei eigenlijk![]()
Wel vaker gedacht trouwens, maar nooit berichtje gehad dat ik tot die tijd een ban had
ban lolquote:
Hoe gaat het met je moeder nu?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind het nog steeds wel lastig allemaal
duw het ook telkens weg
Jij was keer helemaal para in Feyenoordtopic zo had ik je hier nooit zien posten toen kreeg je ook ban daarnaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Bijna al mijn notes komen op het zelfde neer. kutleef
oh is er een van gc volgens mij hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker stelletje zwakkelingen als mods toen?
Weinig mensen dus TR gemaakt bij mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh was 's nachts en geen TR gedaan meestal als veel mensen TR doen krijg je veel sneller gezeik vraag maar aan LMI.
TR's zien ze als aanstootgevend dus veel TR's is dat iemand kut bezig is maar kan ook in een slowchat een manier zijn om iemand te zieken als je volop TR's doet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh is er een van gc volgens mij hoor
fokkie's beste vriend
Geen idee wie de mods waren, maar als je al ban krijgt omdat je iemand mongool noemt vind ik het vrij triest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh is er een van gc volgens mij hoor
fokkie's beste vriend
klopt. maar dat zijn wel oprechte posts dan. Oprechter dan 99% van posts.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was keer helemaal para in Feyenoordtopic zo had ik je hier nooit zien posten toen kreeg je ook ban daarna
Ik zo vaak, niks mis met wat harde taalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:28 schreef supersof het volgende:
ik vind debiel helemaal niet zo erg ofzo
zeg het ook tegen mn pa soms als grapje
Ja gaat goed hoor. Ze is nu genezen. Regelmatig controles in het ziekenhuis.quote:
snitches get stitchesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig mensen dus TR gemaakt bij mij. Zelf ook nooit gedaan trouwens dat verklikken
Ik kreeg note omdat ik Inso voor de grap uitscholdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wie de mods waren, maar als je al ban krijgt omdat je iemand mongool noemt vind ik het vrij triest.
dat was niet in jong hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wie de mods waren, maar als je al ban krijgt omdat je iemand mongool noemt vind ik het vrij triest.
Hehequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor. Ze is nu genezen. Regelmatig controles in het ziekenhuis.
haar geheugen is aangetast door de chemo's. Zwaar irritant want haar korte termijn geheugen is echt kak en ze onthoudt nikssoms echt vervelend
JAAAAA LUCYquote:
Nee waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HeheNou ja dat is allemaal te herstellen wel toch?
Wowquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg note omdat ik Inso voor de grap uitschold
Iedereen wist dat het een grapje was behalve Kano
Kano heeft het wat moeilijk soms hier
Heb ook geen flauw idee wie hier de mods zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was niet in jong he
dat was gewoon in grtd
Hij is ook niet de beste mod, nee. Maar soms wel tof als user.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg note omdat ik Inso voor de grap uitschold
Iedereen wist dat het een grapje was behalve Kano
Kano heeft het wat moeilijk soms hier
kano is hier vaak aan het lurkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow
[..]
Heb ook geen flauw idee wie hier de mods zijn eigenlijk.
Ooh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
kano is hier vaak aan het lurken
mooi hequote:
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&Pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Kano is tof. Slechts niet helemaal thuis in de puber en hormonen problemen die hier vaak speelde
Denk het niet. JNG was zo goed als dood.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&P
Hij zal ongetwijfeld een prima kerel zijn ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Kano is tof. Slechts niet helemaal thuis in de puber en hormonen problemen die hier vaak speelde
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&P
Nee,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon vanzelf wel weer gaan leven dan tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het niet. JNG was zo goed als dood.
Als het vervangende forum ooit komt en wij gaan daarheen verhuizen, verhuis je wel mee he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niks
Feyenoord moeth em halenquote:
Wat doe je onverschillig zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niks
Oohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee,
Dat was echt zo`n aids op het laatst
nee film was goed zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hadden ze meer gebruik van kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |