Ja, vind het nog steeds apart om dat uit jouw mond te horenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
heb wel paar keer met kanker gescholden op fok maar alleen als ik echt boos was. wel spijt van
Ja precies, daarom was ik ook niet mezelfquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja blijkbaar vinden ze van wel
maar ik heb vooral veel notes omdat ik mongool zei
Ik vond arachide wel primaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]Voor elke kreet in JNG kreeg ik al een note van arachide. omdat ze me niet mocht
![]()
Doen ze goed in VBL.
Soms mag het wel soms niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met kanker gescholden hoor, maar alleen als ik echt mad was of als ik echt een krachtterm nodig had
Dat is wel kut dan lijkt mequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik voor weg geweest een week lang
Eindbaas, ondanks dat hij voor Feyenoord isquote:
Was ze echt niet. Te labiel en was heel erg subjectief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond arachide wel prima
Ik raad je een boek aan om je eenzame week mee door te komen, ga je negerenquote:
was neit aan het oplettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik raad je een boek aan om je eenzame week mee door te komen, ga je negeren
Die was wel heul labiel hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond arachide wel prima
Ik dacht ook wel dat ik ban zou krijgen voor wat ik laatst tegen jou zei eigenlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms mag het wel soms niet.
Je moet beetje pech hebben Fokkie zei het laatst 4x achter elkaar tegen me en die kreeg geen ban.
Respect van jou? Ehh, oke. Nooit gehad ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
Laatste greintje respect is nu ook weg je bent echt infantiel
Dat is wel waar.quote:
ik zeg het echt nooit hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vind het nog steeds apart om dat uit jouw mond te horen
je toetsenbord dan
Maar moet je eens downloaden ofzo, is wel aardigquote:
welkequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar moet je eens downloaden ofzo, is wel aardig
awhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg het echt nooit hoor
vind het echt naar
nooit echt verwerkt ook van mn moeder denk iknog nooit om gehuild ook. bij the fault in our stars moest ik dus wel huilen omdat ik toen ook aan mn moeder dacht enzo
#persoonlijkepost
ja echt belachelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies, daarom was ik ook niet mezelf
[..]Dan had ik echt al op 150 notes moeten zitten, hoevaak ik wel niet mensen op FOK! heb uitgemaakt voor rotte vis
Ik ben Pelgrimquote:
Ja vind het nog steeds wel lastig allemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |