Dreigen tegen crew levert drie maanden. Probeer maar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je een ban kan krijgen
meeste notes deze winter/voorjaar gekregen volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij postte in JNG en misschien was het daar strenger. Ik vooral in VBL en daar mocht/mag gewoon veel
Zelfs bashen op ads kreeg ik een week voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dreigen tegen crew levert drie maanden. Probeer maar.
- jodenhaat, antisemitische leuzenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je een ban kan krijgen
Gewoon niet meer depressiefquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mocht je wel al begrijp ik de totale metamorfose van hoe je toen was en nu niet helemaal, soort rupsje die een vlinder is geworden of zo
Ja, slaat ook nergens op. In JNG konden ze ook wel wat van hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja super veel notes omdat ik mongool zeg
weinig notes in jng gekregenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, slaat ook nergens op. In JNG konden ze ook wel wat van hoor.
Ik vind echt elke donut kut gewoonquote:
Ik vind dreigen echt fucking kansloos.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dreigen tegen crew levert drie maanden. Probeer maar.
Was je zo stout danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
meeste notes deze winter/voorjaar gekregen volgens mij
Of voor mezelf opkomen nadat iemand (toevallig crewlid) persoonlijk begon te worden in een ruzie op het forum levert een halfjaar op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs bashen op ads kreeg ik een week voor
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind echt elke donut kut gewoon
al dat chocola en troep
Behalve die normale met suiker
ja blijkbaar vinden ze van welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dreigen echt fucking kansloos.
Mijn laatste note kreeg ik toen ik zei dat GGMM rustig moest doen
[..]
Was je zo stout dan
Ik heb ook wel eens met kanker gescholden hoor, maar alleen als ik echt mad was of als ik echt een krachtterm nodig hadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
- jodenhaat, antisemitische leuzen
- schelden met kanker
- andere sc's verneuken
- te openlijke crewbash, zoals knut met moblo toen
quote:
Ben ik voor weg geweest een week langquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met kanker gescholden hoor, maar alleen als ik echt mad was of als ik echt een krachtterm nodig had
3 wekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik voor weg geweest een week lang
DonRaja is echt een hufter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel positieve notes gekregen doorDonRaja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |