Nja jij was wel heel extreeem soort R&P leek het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de VBL SC om zeep geholpen volgens iedereen
wat deed je dan?quote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof me, ik was het.
Maar nu ben ik heel braaf
Ja precies, en echt te irritante opmerkingen op alles. Al doe ik dat nog steeds somsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nja jij was wel heel extreeem soort R&P leek het wel.
Maar soms wel goede gesprekken
Irritant.quote:
in de winter pas jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik ben nu ook heel braaf. Al bijna een jaar banvrij.
Nooit een ban gehad en maar 10 notesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
Vroeger kon jij ook behoorlijk kut zijn jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
November hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
in de winter pas ja
bijna zegt ie
wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad en maar 10 notes
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad en maar 10 notes
GGMM mag mij gewoon heel ergquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]Voor elke kreet in JNG kreeg ik al een note van arachide. omdat ze me niet mocht
![]()
Doen ze goed in VBL.
74 notes en ook 4/5 bans ofzoquote:
omdat ik veel minder erg was denk ik en ik veel meer notes en bans hebquote:
Mocht je wel al begrijp ik de totale metamorfose van hoe je toen was en nu niet helemaal, soort rupsje die een vlinder is geworden of zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies, en echt te irritante opmerkingen op alles. Al doe ik dat nog steeds soms
[..]
Irritant.
In GC delen ze ook sneller en onzinnigere notes uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik veel minder erg was denk ik en ik veel meer notes en bans heb
Jij postte in JNG en misschien was het daar strenger. Ik vooral in VBL en daar mocht/mag gewoon veelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik veel minder erg was denk ik en ik veel meer notes en bans heb
ja super veel notes omdat ik mongool zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
In GC delen ze ook sneller en onzinnigere notes uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |