SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
ja hij is echtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk dat je zoveel bewondering voor hem hebt
dat bedoel ikquote:
ze vind schat fijner klinken en zegt danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom wil je moeder geen schatje genoemd worden
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de ochtend als het dood is op FOK! ja
Ik had het eens geweest met die TTquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde 'JR![]()
'-TT doen, maar dit mag ook.
Daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Toentertijd was je bloedirritant
Wat deed JR toen dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Toentertijd was je bloedirritant
Of je nou overdag slaapt of in de nacht, zolang je maar slaapt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]Nachten opblijven.
Ik ben daar nu veel te oud voor joh
Kloptquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had de VBL SC om zeep geholpen volgens iedereen
Oh, zoiets wat Elan nu met GRTD doet zeg maar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei niks tegen je.quote:
ja wat een lul was jij zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zei niks tegen je.
GGMM probeerde weer even grappig te doen en jij ziet dat als een uitgelezen mogelijkheid om vervolgens schijtlollig te doen.
Terwijl als je hier alleen bent of 's nachts je vaak wel normaal kan posten. JR kan dit beamen.
No offence maar volgens mij ben je gewoon echt teringonzeker.
Ga ik mij niet over uitweiden. Dat mag hij zelf doen als hij er behoefte aan heeft.quote:
Ik had je rug, maar je aandachttrekkerij ging wel echt zelfs mij te verquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zoiets wat Elan nu met GRTD doet zeg maar?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja wat een lul was jij zeg
Je moet die Ik ben Pelgrim echt lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |