Hij is ook niet de beste mod, nee. Maar soms wel tof als user.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg note omdat ik Inso voor de grap uitschold
Iedereen wist dat het een grapje was behalve Kano
Kano heeft het wat moeilijk soms hier
kano is hier vaak aan het lurkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow
[..]
Heb ook geen flauw idee wie hier de mods zijn eigenlijk.
Ooh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
kano is hier vaak aan het lurken
mooi hequote:
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&Pquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Kano is tof. Slechts niet helemaal thuis in de puber en hormonen problemen die hier vaak speelde
Denk het niet. JNG was zo goed als dood.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&P
Hij zal ongetwijfeld een prima kerel zijn ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Kano is tof. Slechts niet helemaal thuis in de puber en hormonen problemen die hier vaak speelde
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een vervangend forumdeel voor PUB of JNG want lees vaak wel eens al die puberprobleempjes in R&P
Nee,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon vanzelf wel weer gaan leven dan tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het niet. JNG was zo goed als dood.
Als het vervangende forum ooit komt en wij gaan daarheen verhuizen, verhuis je wel mee he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niks
Feyenoord moeth em halenquote:
Wat doe je onverschillig zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik het. Zowel R&P als het vervangende forum boeit mij niks
Oohquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee,
Dat was echt zo`n aids op het laatst
nee film was goed zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hadden ze meer gebruik van kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |