SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens topwedstrijdeb, potten van SCC en groningen kijken we serieus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had die illusie een half uur geleden inderdaad
ja, maar ik zit nu beneden op mobielquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had toch een ander account?
Heeft GGMM eruit gehaaldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat de zwaaivlag niet in de OP?
Wat een rare jongen.quote:
Alba of Zlataquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft nog leuke suggesties voor mijn nieuwe avatar.
Die heeft werkelijkwaar helemaal niets met de wedstrijd te maken Johannes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat de zwaaivlag niet in de OP?
Tijd dat ie met pensioen gaat.quote:
Ja, leuk, nu weer over de wedstrijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft nog leuke suggesties voor mijn nieuwe avatar.
SCCquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens topwedstrijdeb, potten van SCC en groningen kijken we serieus.
Ik heb nooit gezegd dat je dat moest doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb jouw suggestie voor de OP LETTERLIJK gekopieerd.
Dit is niet het PEC Utrecht topic, dit is het live eredivisieverslagen topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die heeft werkelijkwaar helemaal niets met de wedstrijd te maken Johannes.
Doe nou niet zo kinderachtig.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk, nu weer over de wedstrijd
Vandaar het woord suggestie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je dat moest doen.
Morgen gaat meleg shinen.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens topwedstrijdeb, potten van SCC en groningen kijken we serieus.
Er spelen wel meer clubs in de Eredivisiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is niet het PEC Utrecht topic, dit is het live eredivisieverslagen topic
[ afbeelding ]
Groningen speelt wel degelijk in de eredivisie.
Kan je hem wel 60x60 makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat ben jij dom. Je ziet toch dat het een rechthoek is?
Als Groningen in de eerste wedstrijd van het seizoen had gespeeld was dit een zeer serieus topic geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat het elke wedstrijd netjes on-topic zou zijn. Maar je denkt: eerste wedstrijd van het seizoen, je weet maar nooit
Ik had verwacht dat je die teletekst dingen zelf wel toe zou voegen, maar helaas.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er spelen wel meer clubs in de Eredivisie
Meevoetballertje van Jong Ajax. Bob in de basis!quote:
Ik heb hem in de manager, dus hij moet nu wel spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Meevoetballertje van Jong Ajax. Bob in de basis!
Tevens, PSV moet Takashi Usami halen. Geef jij dat even door aan Brands?
Tenzij het de bedoeling van jouw postgedrag is mij aids aan mijn ogen te geven, bak jij er ook niet al te veel van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:35 schreef WeertGeeIders het volgende:
Ik ben Kum en ik bak er weinig van... Aangenaam
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die van het WK was beter hoor. Kon je hem nog zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt erg gefrustreerd over kerelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tenzij het de bedoeling van jouw postgedrag is mij aids aan mijn ogen te geven, bak jij er ook niet al te veel van.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn die ook om acht uur begonnen? WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Zwolle mist een type Mokotjo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Zwolle mist een type Geert den Ouden.
Haxball ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Geertgodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Het WKquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Na zo'n WK is dit niveau toch weer even wennen, best slaapverwekkend.
Je bent zelf uitgemolken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ok Hans, dankje. Totaal niet uitgemolken ook.
Ik verwacht dat deze post verwijderd wordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een topuser die weertgeelders. Tijd voor een ban.
Argumenten kerel... Argumentenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een topuser die weertgeelders. Tijd voor een ban.
quote:
quote:
Daar heb jij het ook niet zo op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Argumenten kerel... Argumenten
Dan moet je je mobiel schoonmakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een snee in mijn duim en nu zit mijn mobiel onder het bloed
picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kan gewoon moeilijk met de waarheid omgaan kerelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar heb jij het ook niet zo op.
Saymak neerhalen met een sliding van achter. Benen niet gestrekt maar het was wel behoorlijk vuil.quote:
Weet je zeker dat je niet ketchup hebt gevreten? Dikzak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argumenten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je kan gewoon moeilijk met de waarheid omgaan kerel
Gooi je mobiel uit het raam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je kan gewoon moeilijk met de waarheid omgaan kerel
Hansquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ok Hans, dankje. Totaal niet uitgemolken ook.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig. Ik weet nog dat GGMM ooit zei dat Klaassen getalenteerder was.
WeertGilders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.
Heb je dat op een briefje staan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig. Ik weet nog dat GGMM ooit zei dat Klaassen getalenteerder is.
Voor jou een vraag. Voor mij een weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.
Ook dat zou logischer zijn. Ik eis antwoorden.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Voor jou een vraag. Voor mij een weet
Dat blijft het grote mysterie rondom de grote WeertGeelders
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook dat zou logischer zijn. Ik eis antwoorden.
Nee, wel dat Vitesse kampioen is geworden. Waar is CaptainCookie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dat op een briefje staan?
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, wel dat Vitesse kampioen is geworden. Waar is CaptainCookie eigenlijk?
Ik kan mobiel niet sherlocken, dus je moet 'm zelf vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.
Ga jij ook naar de tafel van Kees kijken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan mobiel niet sherlocken, dus je moet 'm zelf vinden.
Hans keek een beetje maniakaal dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de tafel van Kees kijken?
quote:
Dat is de Business Lounge. Vonden ze leuk blijkbaar. Snap het ook niet zo goed, er zijn veel mooiere plekken in het stadion om te gaan staan.quote:
Ik kijk niet meer, maar ik snap niet wat Zwolle met die man moet. Met zijn jaren 40-45 kapsel.quote:
Speelt vandaag prima. En in de Supercup ook. Niet zo goed als Klich en Mokotjo natuurlijk, maar wel een aanwinst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, maar ik snap niet wat Zwolle met die man moet. Met zijn jaren 40-45 kapsel.
Je bent zelf gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
Hé de Eredivisie is weer begonnen. Gezellig hoor jongens
heb je een stokbroodje met kaas?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
Hé de Eredivisie is weer begonnen. Gezellig hoor jongens
Dan stijgt hij al 2 potten boven zichzelf uit of Jans maakt zelfs van grijze muizen goeie voetballers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt vandaag prima. En in de Supercup ook. Niet zo goed als Klich en Mokotjo natuurlijk, maar wel een aanwinst.
Nee, ik had broodjes met kipschnitzelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je een stokbroodje met kaas?
Wel goede sfeer, maar ook erg lelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het IJsseldelta stadion is niet echt een voetbaltempel met unieke ambiance he?
Is gewoon lekker karakteristiek, zo'n betonnen muur achter het doel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is die afstand niet veel te kort daarvoor dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
komende zomer worden volgens mij ook aan de korte zijdes de tribunes doorgetrokken.
Kan toch niet. Dan kom je op het veld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
komende zomer worden volgens mij ook aan de korte zijdes de tribunes doorgetrokken.
Hebben ze ook wel nodig, die extra plaatsenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede sfeer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel goede sfeer, maar ook erg lelijk
Moet je er maar eens tussen gaan staan. Altijd erg gezellig imo. Ennuh, er zullen zéér weinig ex-joden tussen zitten hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede sfeer.Een paar ex-Ajax fans die een beetje Zwolle Zwolle roepen. Nou, heksenketel van jewelste.
Je vergeet de trommel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede sfeer.Een paar ex-Ajax fans die een beetje Zwolle Zwolle roepen. Nou, heksenketel van jewelste.
Ik ben er geweest toen er nog Jupiter League gespeeld werd, tegen Cambuur. 99/100 man zijn (ex)-Ajacieden. Zie Pino112.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je er maar eens tussen gaan staan. Altijd erg gezellig imo. Ennuh, er zullen zéér weinig ex-joden tussen zitten hoor
Lelijk stadion inderdaad. Maar je kunt er wel goed wokken of zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je het nu over De Kuip?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lelijk stadion inderdaad. Maar je kunt er wel goed wokken of zo.
Op 1 na, niet de supporters die ik ken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen er nog Jupiter League gespeeld werd, tegen Cambuur. 99/100 man zijn (ex)-Ajacieden. Zie Pino112.
Gataboy ofzo was ook voor Ajax.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen er nog Jupiter League gespeeld werd, tegen Cambuur. 99/100 man zijn (ex)-Ajacieden. Zie Pino112.
Tangequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef Grifte het volgende:
Utrecht mist Tanghe, Grandel en Vreven.
Jantje komt wel hoor, als ze maar betalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zat net te denken he: als die Tafel van Kees nou een rijsttafel was, zou Jan Boskamp dan ook langs willen komen?
Het is jammer voor Utrecht dat Di Tomasso niet meer meedoet. Daar hoor je zo weinig van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef Grifte het volgende:
Utrecht mist Tanghe, Grandel en Vreven.
Doe maar Lukoki.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de 1-0 van Saymak.
Of Thomas.
Joost Broerse mag ook.quote:
Jan vreet geen rijst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zat net te denken he: als die Tafel van Kees nou een rijsttafel was, zou Jan Boskamp dan ook langs willen komen?
Lul niet alsof je die vent kent. Je mag zijn bolle reet likkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jantje komt wel hoor, als ze maar betalen
Struggles man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme tyfuszooi. Er zit een zieke vlek op mn broek die ik gisteren heb gekocht, krijg het er echt niet uit![]()
![]()
![]()
/ Dit boeit echt niemand
Verzonnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme tyfuszooi. Er zit een zieke vlek op mn broek die ik gisteren heb gekocht, krijg het er echt niet uit![]()
![]()
![]()
/ Dit boeit echt niemand
Dat maak ik zelf wel uit... Als je er problemen mee hebt, archiveer het in /dev/nullquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:10 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Lul niet alsof je die vent kent. Je mag zijn bolle reet likken
Dat zal ik zeker doen!!! Schandalig vertoon ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit... Als je er problemen mee hebt, archiveer het in /dev/null
Huh, je moet gewoon de C-schijf formatteren tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit... Als je er problemen mee hebt, archiveer het in /dev/null
Leuk, PEC veel beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe is de wedstrijd tot nu toe? Saai/leuk spelen ze goed en wie is beter?
Best kut en PEC gaat wel winnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Fokker101 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Fokker101 het volgende:
Mij boeit het wel. Kom we gaan naar UTO SC.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
/ Dit boeit echt niemand
Nee, echt geen idee. Het is zwart. Maar het zit bij mn knie en mn fiets heeft gesloten kettingkast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Struggles man.
Weet je wat voor vlek?
Saai, PEC is beter.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Fokker101 het volgende:
Gaat gelijk op. Utrecht iets beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Fokker101 het volgende:
Goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen!!! Schandalig vertoon dit
Mag ook, /dev/null is echter de ideale plek om je backups in weg te schrijven... Oneindig veel ruimtequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huh, je moet gewoon de C-schijf formatteren toch
Een neger tegen je aangestoten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, echt geen idee. Het is zwart. Maar het zit bij mn knie en mn fiets heeft gesloten kettingkast.
Nee, als ik daar nu ga posten krijg ik echt een ban aan mn broek. Stelletje debielenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mij boeit het wel. Kom we gaan naar UTO SC.
Okequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Gaat gelijk op. Utrecht iets beter
hoezo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, als ik daar nu ga posten krijg ik echt een ban aan mn broek. Stelletje debielen
Het was je moeders kutjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een neger tegen je aangestoten?
Ik dacht dat ze daar juist heel aardig deden tegen iedereen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, als ik daar nu ga posten krijg ik echt een ban aan mn broek. Stelletje debielen
meid tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk zolang ik er bij ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Probeer het niveau een beetje hoog te houden, we hebben nog bijna 34 speelronden te gaanquote:
Racisme wordt hier niet getolereerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe is even normaal tjonge jonge
Omdat sowieso: Utopiaquote:
Raar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, echt geen idee. Het is zwart. Maar het zit bij mn knie en mn fiets heeft gesloten kettingkast.
Waar jij mijn pa's zaad altijd komt uitlikken?quote:
Heb al gelijk ossengal gebruikt, daar heb ik tot nu toe altijd alles meteen schoon gekregen. Maar nu voor de eerste keer nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar.
Ik ben ook geen wasexpert ofzo verder.
Mss Karina vragen.
Die mod is super.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Omdat sowieso: UtopiaVerder zijn ze daar helemaal van slag als iemand geen TT over Utopia ofzo heeft, was laatst met Lansie ook al. Die mod is daar wel goed
Vanish?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb al gelijk ossengal gebruikt, daar heb ik tot nu toe altijd alles meteen schoon gekregen. Maar nu voor de eerste keer nietIk draai vanavond maar een wasje, hopelijk helpt het. Maar ik zal Karin nog even vragen
Zit een flinke goot tussen het veld en de tribune. Stadion is gebouwd met het idee van verlengen van de tribunes in gedachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan toch niet. Dan kom je op het veld.
Hij springt hoogquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarom allemaal hoge voorzetten op Thomas van 1,53.
Heeft Utrecht die dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die linksback van Utrecht is vrij beroerd.
Goeie comeback. Cumbek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je pa's zaad? Hebben ze het je nog niet verteld?
Je vader is je vader helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
Waarom begonnen ze niet aan de grond om het daarna omhoog te kunnen doen? Nu ziet het er niet uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit een flinke goot tussen het veld en de tribune. Stadion is gebouwd met het idee van verlengen van de tribunes in gedachten
In deze context was het erg geslaagd. Omdat je een zaadliefhebber bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:20 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Die opmerking over een cumbek is zo oud als het internet kerel![]()
Iets creatiever voortaan
Dat is niet ter sprake gekomen, dus het verband is niet te vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In deze context was het erg geslaagd. Omdat je een zaadliefhebber bent.
Omdat toen het stadion gebouwd werd PEC financieel een dwerg was. Piepkleine begroting, sportief stelde het geen reet voor. De optie om omhoog te bouwen kostte veel te veel geld en bovendien kon er dan geen gevel gebouwd worden. Dit was de goedkope optie, blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom begonnen ze niet aan de grond om het daarna omhoog te kunnen doen? Nu ziet het er niet uit.
GGMM is nu weg toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen ik nog gifjes mocht posten. Hopelijk is GGMM nu blij met zichzelf.
Ik krijg heimwee naar Marten Eibrink als ik dit soort verhalen lees.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat toen het stadion gebouwd werd PEC financieel een dwerg was. Piepkleine begroting, sportief stelde het geen reet voor. De optie om omhoog te bouwen kostte veel te veel geld en bovendien kon er dan geen gevel gebouwd worden. Dit was de goedkope optie, blijkbaar.
Hij zou vandaag terugkomen dacht ikquote:
Waarom dachten zijn ouders dat het goed was een vakantieplek uit te zoeken zonder zolderkamer met internetverbinding?quote:
Wat moeten wij met deze informatie? Haha!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij regelt daar het verkeer met zijn broek naar beneden.
Ik welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
GOALLLLL
kut Drost heb ik niet in de manager
2 mensen aangeredenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef Pascalus het volgende:
Had die Drost niet iemand doodgereden of zo?
Ja, maar hij handelt niet in kinderporno.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef Pascalus het volgende:
Had die Drost niet iemand doodgereden of zo?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jesper mag ik oversteken ja of nee
Redelijk willekeurige opmerking?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar hij handelt niet in kinderporno.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jesper mag ik oversteken ja of nee
twitter:rijoosterlaar twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:41:53@jeppie18 Jesper Drost heeft zijn motorrijbewijs binnen!Veel veilige km gewenst!👍
reageer retweet
Ik parafraseer Johan Derksen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Redelijk willekeurige opmerking?
Ken je VI quotesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Redelijk willekeurige opmerking?
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik parafraseer Johan Derksen.
Ik kijk daar nooit naar.quote:
Ik besta, dat moet genoeg zijn voor deze werkelijkheid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe je wel iets zinnigs in je leven, of?
Ja kutleven ik heb Saymakquote:
Dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Boer, Van Polen, Drost en Nijland.
Waarom Drost? Zo vaak scoort hij niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Boer, Van Polen, Drost en Nijland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |