quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die van het WK was beter hoor. Kon je hem nog zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt erg gefrustreerd over kerelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tenzij het de bedoeling van jouw postgedrag is mij aids aan mijn ogen te geven, bak jij er ook niet al te veel van.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn die ook om acht uur begonnen? WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
|Minder dramatisch dan Utrecht.quote:
Zwolle mist een type Mokotjo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Zwolle mist een type Geert den Ouden.
Haxball ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Zwolle mist een type Geert den Ouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |