Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je kan gewoon moeilijk met de waarheid omgaan kerel
Hansquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ok Hans, dankje. Totaal niet uitgemolken ook.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig. Ik weet nog dat GGMM ooit zei dat Klaassen getalenteerder was.
WeertGilders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.
Heb je dat op een briefje staan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig. Ik weet nog dat GGMM ooit zei dat Klaassen getalenteerder is.
Voor jou een vraag. Voor mij een weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.
Ook dat zou logischer zijn. Ik eis antwoorden.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Voor jou een vraag. Voor mij een weet
Dat blijft het grote mysterie rondom de grote WeertGeelders
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook dat zou logischer zijn. Ik eis antwoorden.
Nee, wel dat Vitesse kampioen is geworden. Waar is CaptainCookie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dat op een briefje staan?
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, wel dat Vitesse kampioen is geworden. Waar is CaptainCookie eigenlijk?
Ik kan mobiel niet sherlocken, dus je moet 'm zelf vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.
Ga jij ook naar de tafel van Kees kijken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan mobiel niet sherlocken, dus je moet 'm zelf vinden.
Hans keek een beetje maniakaal dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de tafel van Kees kijken?
Dat is de Business Lounge. Vonden ze leuk blijkbaar. Snap het ook niet zo goed, er zijn veel mooiere plekken in het stadion om te gaan staan.quote:
Ik kijk niet meer, maar ik snap niet wat Zwolle met die man moet. Met zijn jaren 40-45 kapsel.quote:
Speelt vandaag prima. En in de Supercup ook. Niet zo goed als Klich en Mokotjo natuurlijk, maar wel een aanwinst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, maar ik snap niet wat Zwolle met die man moet. Met zijn jaren 40-45 kapsel.
Je bent zelf gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
Hé de Eredivisie is weer begonnen. Gezellig hoor jongens
heb je een stokbroodje met kaas?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
Hé de Eredivisie is weer begonnen. Gezellig hoor jongens
Dan stijgt hij al 2 potten boven zichzelf uit of Jans maakt zelfs van grijze muizen goeie voetballers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt vandaag prima. En in de Supercup ook. Niet zo goed als Klich en Mokotjo natuurlijk, maar wel een aanwinst.
Nee, ik had broodjes met kipschnitzelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je een stokbroodje met kaas?
Wel goede sfeer, maar ook erg lelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het IJsseldelta stadion is niet echt een voetbaltempel met unieke ambiance he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |