Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je kan gewoon moeilijk met de waarheid omgaan kerel
Hansquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ok Hans, dankje. Totaal niet uitgemolken ook.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig. Ik weet nog dat GGMM ooit zei dat Klaassen getalenteerder was.
WeertGilders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.
Heb je dat op een briefje staan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig. Ik weet nog dat GGMM ooit zei dat Klaassen getalenteerder is.
Voor jou een vraag. Voor mij een weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk niet WirtGeelders. Was veel logischer geweest. Of je moet een band hebben met Weert.
Ook dat zou logischer zijn. Ik eis antwoorden.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Voor jou een vraag. Voor mij een weet
Dat blijft het grote mysterie rondom de grote WeertGeelders
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook dat zou logischer zijn. Ik eis antwoorden.
Nee, wel dat Vitesse kampioen is geworden. Waar is CaptainCookie eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dat op een briefje staan?
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, wel dat Vitesse kampioen is geworden. Waar is CaptainCookie eigenlijk?
Ik kan mobiel niet sherlocken, dus je moet 'm zelf vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.
Ga jij ook naar de tafel van Kees kijken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dat plaatje.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan mobiel niet sherlocken, dus je moet 'm zelf vinden.
Hans keek een beetje maniakaal dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de tafel van Kees kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |