quote:
Dat is de Business Lounge. Vonden ze leuk blijkbaar. Snap het ook niet zo goed, er zijn veel mooiere plekken in het stadion om te gaan staan.quote:
Ik kijk niet meer, maar ik snap niet wat Zwolle met die man moet. Met zijn jaren 40-45 kapsel.quote:
Speelt vandaag prima. En in de Supercup ook. Niet zo goed als Klich en Mokotjo natuurlijk, maar wel een aanwinst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, maar ik snap niet wat Zwolle met die man moet. Met zijn jaren 40-45 kapsel.
Je bent zelf gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
Hé de Eredivisie is weer begonnen. Gezellig hoor jongens
heb je een stokbroodje met kaas?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
Hé de Eredivisie is weer begonnen. Gezellig hoor jongens
Dan stijgt hij al 2 potten boven zichzelf uit of Jans maakt zelfs van grijze muizen goeie voetballers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt vandaag prima. En in de Supercup ook. Niet zo goed als Klich en Mokotjo natuurlijk, maar wel een aanwinst.
Nee, ik had broodjes met kipschnitzelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je een stokbroodje met kaas?
Wel goede sfeer, maar ook erg lelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het IJsseldelta stadion is niet echt een voetbaltempel met unieke ambiance he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |