Geertgodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Zwolle mist een type Geert den Ouden.
Het WKquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Na zo'n WK is dit niveau toch weer even wennen, best slaapverwekkend.
Je bent zelf uitgemolken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ok Hans, dankje. Totaal niet uitgemolken ook.
Ik verwacht dat deze post verwijderd wordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een topuser die weertgeelders. Tijd voor een ban.
Argumenten kerel... Argumentenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een topuser die weertgeelders. Tijd voor een ban.
quote:
quote:
Daar heb jij het ook niet zo op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Argumenten kerel... Argumenten
Dan moet je je mobiel schoonmakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een snee in mijn duim en nu zit mijn mobiel onder het bloed
picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kan gewoon moeilijk met de waarheid omgaan kerelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar heb jij het ook niet zo op.
Saymak neerhalen met een sliding van achter. Benen niet gestrekt maar het was wel behoorlijk vuil.quote:
Weet je zeker dat je niet ketchup hebt gevreten? Dikzak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argumenten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je kan gewoon moeilijk met de waarheid omgaan kerel
Gooi je mobiel uit het raam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |