Kunstgras is groenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gras is groen.
De bal is rond.
Het is elf tegen elf.
valsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valse tussenstand of loopt mijn stream enorm achter?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had deze altijd.Ik vond strakke schoentjes veel fijner zitten, dan ga je al snel naar Nike.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik had die illusie een half uur geleden inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je dacht werkelijk dat er iemand is die een seconde wakker ligt om PEC-Utrecht? Nee, hier gaat het alleen maar over curve fever, zalmsaldes en haxball.
Zijn daar ook foto's van?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens viezere zalmsalades gezien.
Je had toch een ander account?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je dacht werkelijk dat er iemand is die een seconde wakker ligt om PEC-Utrecht? Nee, hier gaat het alleen maar over curve fever, zalmsaldes en haxball.
Ze hebben al één kans meer gehad dan normaliterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Utrecht ging toch aanvallend voetbal spelen?
Ik was altijd erg snel en droeg daarom zo licht mogelijke schoenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vond strakke schoentjes veel fijner zitten, dan ga je al snel naar Nike.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |