SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax begint met 4 nederlagen aan het seizoen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zal dit jaar het snelst tegen de eerste nederlaag oplopen, Ajax, PSV of Feyenoord?
Ik gok op allemaal.
Ik gok op Feyenoord. Die hebben een selectie gelijkwaardig aan excelsior inmiddels.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zal dit jaar het snelst tegen de eerste nederlaag oplopen, Ajax, PSV of Feyenoord?
Ik gok op allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
4....waar ken ik dat getal ook alweer vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax begint met 4 nederlagen aan het seizoen.
van de 4-0 nederlaag tegen psv, het enige hoogtepunt van die brabantse boeren van de afgelopen vier jaar xdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
4....waar ken ik dat getal ook alweer van
Omdat lekker boeiend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er AJAX in de OP, en niet gewoon Ajax?
Ach daar kan ik mee leven in deze situatie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van de 4-0 nederlaag tegen psv, het enige hoogtepunt van die brabantse boeren van de afgelopen vier jaar xd
Ik ben ook liever landskampioen met een keer een 4-0 nederlaag dan geen landskampioen zonder een keer voor paal te hebben gestaan in het seizoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach daar kan ik mee leven in deze situatie.
Wat een geluk heb je ook hèquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En of het een slim idee was van mij om hem in de zomerstop op te zeggen.
Gewoon slim zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een geluk heb je ook hè
1 keer? Optimist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook liever landskampioen met een keer een 4-0 nederlaag dan geen landskampioen zonder een keer voor paal te hebben gestaan in het seizoen
Waar is dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dat niet halen neemt GGMM zes dagen een Feyenoord-UI.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef DaveDave09 het volgende:
De vraag is of we over de 381 topics gaan dit jaar
Dat ligt vooral aan Stijn en davy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef DaveDave09 het volgende:
De vraag is of we over de 381 topics gaan dit jaar
Omdat Stijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er AJAX in de OP, en niet gewoon Ajax?
Of Roda - RKC gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef Tchock het volgende:
Vorig seizoen was PEC - Utrecht een zaadpot. Hopen dat het dit jaar beter is
twitter:PECZwolle twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 18:59:41PEC Zwolle: Boer, Van Polen, Sainsbury, Broerse, Van Hintum, Drost, Rienstra, Lukoki, Saymak, Thomas, Nijland. #zwoutr reageer retweet
twitter:PECZwolle twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 18:59:26FC Utrecht: Ruiter, Van der Maarel, Leeuwin, Heerings, Kum, Janssen, Kaloi, Toornstra, Diemers, De Kogel, Barazite. #zwoutr reageer retweet
Haha. Jij hebt de RKC Waalwijk zomerspecial gemist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Jij hebt de RKC Waalwijk zomerspecial gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
doodmoake die krullenbolquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:27 schreef Zipportal het volgende:
Straks met Hélène HendriksGodin & AjaxGezichtJanPoep.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Roda JC.xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kon in de zomerstop niet opzeggen, aangezien ik blijkbaar een jaarcontract had.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAA VOORBESCHOUWING BEGINT
De Promesjes en Saymakjesquote:
die komt over 20 minuten terug van vakantiequote:
Stottert hij bij jou ook?quote:
jaquote:
Wat spannend, ik kan werkelijk niet wachten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die komt over 20 minuten terug van vakantie
quote:
Kali is een hype en een verrader.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Diemers, uit de SCC school. Jammer dat die supermatige Kali Ayoub in de weg staat.
Lastig jong ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kali is een hype en een verrader.
mocro hequote:
De Boer wil attractief voetbal spelen dit jaar. Komt helemaal in orde met Klaassen als creatieveling.quote:
Die trainer van Utrecht wil het stadion vol krijgen met goed voetbalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Boer wil attractief voetbal spelen dit jaar. Komt helemaal in orde met Klaassen als creatieveling.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die trainer van Utrecht wil het stadion vol krijgen met goed voetbal
Achterin rondspelen vind die supervermakelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Boer wil attractief voetbal spelen dit jaar. Komt helemaal in orde met Klaassen als creatieveling.
Daar zit tenminste nog wat achter met Co als adviseur. AZ van 2004/05, wat een elftal. Met de machtige van Galen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu Ajax dat ook niet meer doet gaat het wel erg lastig worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Een Ajacied die het seizoen opent. Dit kan alleen maar beter gaan.
Jij moet nog even in vorm komen dit seizoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Caland het volgende:
Jan Joost die een paraplu gebruiktAlsof zijn neus niet afdoende is.
echt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
Ja ajax is stabiel ja. 2x van zwolle verloren
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan kan zijn clubvoorkeur niet binnen boord houden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
Dat zei je moeder gisteren ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet nog even in vorm komen dit seizoen
het gouden trio.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Pascalus het volgende:
Jan Joost, Jan van Halst, Ron de Rijk
genot
ik wist niet dat jij iets kon voelen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weer niet..
Gewoon doorgaan. Niet opgeven. Je herpakt je; ik voel het.
Leukere grap dan elke die je vorig seizoen hebt gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij iets kon voelen...
Deze steun doet mij goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weer niet..
Gewoon doorgaan. Niet opgeven. Je herpakt je; ik voel het.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leukere grap dan elke die je vorig seizoen hebt gemaakt
En nog steeds alle vertrouwen dat het goedkomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Het is geen Ajax waar ze tegen spelen.
Als ik Lukoki zie moet ik nog altijd denken aan dat moment met De Cler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Caland het volgende:
Een goede voorzet van Lokaki. In de eredivisie kan weer alles.
het is maar waar je naar kijkt....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Muto het volgende:
Wie is die linksbuiten van Utrecht? Toffe schoenen
Waarom heb je geen UI meer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet wat er zo nieuw is aan dit Utrecht. Ze trappen nog steeds elke bal blind naar voren.
Fijn dat de negers ook mee mochten doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben in ieder geval getraind met Lukoki
Zwarte schoenen vallen tegenwoordig op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
het is maar waar je naar kijkt....
[ afbeelding ]
De achterkant van het shirt is rood. Verder is er niet veel veranderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet wat er zo nieuw is aan dit Utrecht. Ze trappen nog steeds elke bal blind naar voren.
picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
Adidas heeft nu die copa mundial all black op de markt gebracht. Kankertjegeil, ga ze gelijk halen
Ik vind ze niet zo mooi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
Adidas heeft nu die copa mundial all black op de markt gebracht. Kankertjegeil, ga ze gelijk halen
quote:
Nooit. Ze zullen het vast weer leuk doen, maar eindigen gewoon weer rond de 10e plek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel 5e ofzo, als ze dit team houden.
Ongeveer de minst boeiende schoenen die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker toch man. Niks mis mee.
Hoi Johannes. Ik heb speciaal voor jou een gifje in dit topic gepost.quote:
Inderdaad. Best beschamend ook altijd, van die boeren met de motoriek van Emile Schelvis die dan op knalgele schoenen lopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Val je tegenwoordig ook meer mee op dan wanneer je gekleurde hebt.
Helemaal zwart wel als je kwaliteit wil. Puma heeft ze ook pas een jaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn ze nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Het duurde even, maar j e hapt toch nog
Ik had wel een vrolijker onthaal verwacht inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeten jullie niet positief te reageren op deze post jongens??
Dankjewel, ik heb het alleen even gemist, post het gifje gerust nog een keerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik heb speciaal voor jou een gifje in dit topic gepost.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zure nicht.quote:
Uhm...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAA! ALBAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel een vrolijker onthaal verwacht inderdaad.
[..]
Gewoon je moeder laten wachten hoor met dat eten. Staat je goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.
Nee maar niemand zit te wachten op een partypooper.quote:
Whutquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je moeder laten wachten hoor met dat eten. Staat je goed.
Niemand zit te wachten op die schijtlollige woordgrappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee maar niemand zit te wachten op een partypooper.
Raad eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Johannes hoe oud ben je eigenlijk
GGMM gaat nu zeggen dat dit niet grappig is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je moeder laten wachten hoor met dat eten. Staat je goed.
Eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Best beschamend ook altijd, van die boeren met de motoriek van Emile Schelvis die dan op knalgele schoenen lopen.
jawel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op die schijtlollige woordgrappen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doet hem ook goed:
[ afbeelding ]
Niemand zit te wachten op jouw posts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op die schijtlollige woordgrappen.
De ironiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op jouw posts.
Johannes[1] Vermeer (gedoopt te Delft, 31 oktober 1632quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Johannes hoe oud ben je eigenlijk
Gewoon optyfen met die pleurishoeren.quote:
Daar is dit topic ooit mee begonnen ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht dat hier over de wedstrijden werd gesproken?
Nou nou nou. Waren het maar hoeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon optyfen met die pleurishoeren.
Op school wordt hij genegeerd. Hier kan hij toch even shinen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Johannes heeft de pot vaseline er weer bij gepakt. Dat gegeil van jullie op hem vindt hij wel leuk.
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Johannes heeft de pot vaseline er weer bij gepakt. Dat gegeil van jullie op hem vindt hij wel leuk.
Nee, dit is de conference van GGMM, helaas lacht niemand erom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef hhh38 het volgende:
Gek hè, dat niemand ooit zulke posts plaatst over jou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit is de conference van GGMM, helaas lacht niemand erom.
Hij trekt toch nog wat publiek danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs zijn zus niet achter de piano.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Alba met PEC-Utrecht te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba verwijderen
Duidelijk gedaan door zo'n zuur iemand die niet eens tijgernootjes deelt.
Pics van GGMM zijn zus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs zijn zus niet achter de piano.
Wat heeft het gros van de livetopics met de wedstrijden te maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heeft Alba met PEC-Utrecht te maken
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb een heel leuk gesprek met Johannes via de DM.
Picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Fokker101 het volgende:
Je dacht werkelijk dat er iemand is die een seconde wakker ligt om PEC-Utrecht? Nee, hier gaat het alleen maar over curve fever, zalmsaldes en haxball.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik post weinig in livetopics. Blijkbaar gaat het dan niet over voetbalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat heeft het gros van de livetopics met de wedstrijden te maken?
Dankjewel beste MexGod, zeer wijs gesproken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond johannes op de meet ook wel een feestnummer.
J Alba is een voetballerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heeft Alba met PEC-Utrecht te maken
Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb deze altijd gehad, wel rood ipv geel. Vooral omdat ze lekker zaten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Knal wit is mooi. Alleen snel vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Het was er buiten sukkelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
9/10 spelers was gaan liggen om een pingel te versieren.
Vergat inderdaad dat ze niet in de Kuip spelen.quote:
Ik kom niet op TV.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de Slimste Mens kijken trouw0ns
Doei
Inderdaad, Weertgeelders is gewoon een baas. Alleen om z'n ava.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
Mijn belangrijke posts worden gewist! SCHANDE
Pics van een zalmsaladequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet me inhouden om geen pic van een zalmsalade te posten.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd gehad, wel rood ipv geel. Vooral omdat ze lekker zaten.Ik had deze altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze wedstrijd matig.quote:
Kunstgras is groenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gras is groen.
De bal is rond.
Het is elf tegen elf.
valsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valse tussenstand of loopt mijn stream enorm achter?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had deze altijd.Ik vond strakke schoentjes veel fijner zitten, dan ga je al snel naar Nike.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik had die illusie een half uur geleden inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je dacht werkelijk dat er iemand is die een seconde wakker ligt om PEC-Utrecht? Nee, hier gaat het alleen maar over curve fever, zalmsaldes en haxball.
Zijn daar ook foto's van?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens viezere zalmsalades gezien.
Je had toch een ander account?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je dacht werkelijk dat er iemand is die een seconde wakker ligt om PEC-Utrecht? Nee, hier gaat het alleen maar over curve fever, zalmsaldes en haxball.
Ze hebben al één kans meer gehad dan normaliterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Utrecht ging toch aanvallend voetbal spelen?
Ik was altijd erg snel en droeg daarom zo licht mogelijke schoenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vond strakke schoentjes veel fijner zitten, dan ga je al snel naar Nike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |