Dankjewel beste MexGod, zeer wijs gesproken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond johannes op de meet ook wel een feestnummer.
J Alba is een voetballerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heeft Alba met PEC-Utrecht te maken
Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb een heel leuk gesprek met Johannes via de DM.
Ik heb deze altijd gehad, wel rood ipv geel. Vooral omdat ze lekker zaten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Knal wit is mooi. Alleen snel vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Het was er buiten sukkelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
9/10 spelers was gaan liggen om een pingel te versieren.
Vergat inderdaad dat ze niet in de Kuip spelen.quote:
Ik kom niet op TV.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de Slimste Mens kijken trouw0ns
Doei
Inderdaad, Weertgeelders is gewoon een baas. Alleen om z'n ava.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef WeertGeeIders het volgende:
Mijn belangrijke posts worden gewist! SCHANDE
Pics van een zalmsaladequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet me inhouden om geen pic van een zalmsalade te posten.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd gehad, wel rood ipv geel. Vooral omdat ze lekker zaten.Ik had deze altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |