De Boer wil attractief voetbal spelen dit jaar. Komt helemaal in orde met Klaassen als creatieveling.quote:
Ach, kan een keer gebeuren.quote:
Die trainer van Utrecht wil het stadion vol krijgen met goed voetbalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Boer wil attractief voetbal spelen dit jaar. Komt helemaal in orde met Klaassen als creatieveling.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die trainer van Utrecht wil het stadion vol krijgen met goed voetbal
Achterin rondspelen vind die supervermakelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Boer wil attractief voetbal spelen dit jaar. Komt helemaal in orde met Klaassen als creatieveling.
Daar zit tenminste nog wat achter met Co als adviseur. AZ van 2004/05, wat een elftal. Met de machtige van Galen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu Ajax dat ook niet meer doet gaat het wel erg lastig worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Een Ajacied die het seizoen opent. Dit kan alleen maar beter gaan.
Jij moet nog even in vorm komen dit seizoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Caland het volgende:
Jan Joost die een paraplu gebruiktAlsof zijn neus niet afdoende is.
echt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
Ja ajax is stabiel ja. 2x van zwolle verloren
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan kan zijn clubvoorkeur niet binnen boord houden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
Dat zei je moeder gisteren ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet nog even in vorm komen dit seizoen
Nee, weer niet..quote:
het gouden trio.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Pascalus het volgende:
Jan Joost, Jan van Halst, Ron de Rijk
genot
Jij bent nog niet echt in vorm dit seizen.quote:
ik wist niet dat jij iets kon voelen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weer niet..
Gewoon doorgaan. Niet opgeven. Je herpakt je; ik voel het.
Leukere grap dan elke die je vorig seizoen hebt gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij iets kon voelen...
Deze steun doet mij goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weer niet..
Gewoon doorgaan. Niet opgeven. Je herpakt je; ik voel het.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leukere grap dan elke die je vorig seizoen hebt gemaakt
En nog steeds alle vertrouwen dat het goedkomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Het is geen Ajax waar ze tegen spelen.
Als ik Lukoki zie moet ik nog altijd denken aan dat moment met De Cler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Caland het volgende:
Een goede voorzet van Lokaki. In de eredivisie kan weer alles.
het is maar waar je naar kijkt....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Muto het volgende:
Wie is die linksbuiten van Utrecht? Toffe schoenen
Waarom heb je geen UI meer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet wat er zo nieuw is aan dit Utrecht. Ze trappen nog steeds elke bal blind naar voren.
Fijn dat de negers ook mee mochten doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben in ieder geval getraind met Lukoki
Zwarte schoenen vallen tegenwoordig op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
het is maar waar je naar kijkt....
[ afbeelding ]
De achterkant van het shirt is rood. Verder is er niet veel veranderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet wat er zo nieuw is aan dit Utrecht. Ze trappen nog steeds elke bal blind naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |