quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
Ja ajax is stabiel ja. 2x van zwolle verloren
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
Ja ajax is stabiel ja. 2x van zwolle verloren
Dat zei je moeder gisteren ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet nog even in vorm komen dit seizoen
Nee, weer niet..quote:
het gouden trio.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Pascalus het volgende:
Jan Joost, Jan van Halst, Ron de Rijk
genot
Jij bent nog niet echt in vorm dit seizen.quote:
ik wist niet dat jij iets kon voelen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weer niet..
Gewoon doorgaan. Niet opgeven. Je herpakt je; ik voel het.
Leukere grap dan elke die je vorig seizoen hebt gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij iets kon voelen...
Deze steun doet mij goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weer niet..
Gewoon doorgaan. Niet opgeven. Je herpakt je; ik voel het.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leukere grap dan elke die je vorig seizoen hebt gemaakt
En nog steeds alle vertrouwen dat het goedkomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Het is geen Ajax waar ze tegen spelen.
Als ik Lukoki zie moet ik nog altijd denken aan dat moment met De Cler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Caland het volgende:
Een goede voorzet van Lokaki. In de eredivisie kan weer alles.
het is maar waar je naar kijkt....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Muto het volgende:
Wie is die linksbuiten van Utrecht? Toffe schoenen
Waarom heb je geen UI meer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet wat er zo nieuw is aan dit Utrecht. Ze trappen nog steeds elke bal blind naar voren.
Fijn dat de negers ook mee mochten doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben in ieder geval getraind met Lukoki
Zwarte schoenen vallen tegenwoordig op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
het is maar waar je naar kijkt....
[ afbeelding ]
De achterkant van het shirt is rood. Verder is er niet veel veranderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet wat er zo nieuw is aan dit Utrecht. Ze trappen nog steeds elke bal blind naar voren.
picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
Adidas heeft nu die copa mundial all black op de markt gebracht. Kankertjegeil, ga ze gelijk halen
Ik vind ze niet zo mooi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
Adidas heeft nu die copa mundial all black op de markt gebracht. Kankertjegeil, ga ze gelijk halen
quote:
Nooit. Ze zullen het vast weer leuk doen, maar eindigen gewoon weer rond de 10e plek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel 5e ofzo, als ze dit team houden.
Zwarte voetbalschoenen, het is wat.quote:
Vergeten jullie niet positief te reageren op deze post jongens??quote:
Ongeveer de minst boeiende schoenen die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker toch man. Niks mis mee.
Hoi Johannes. Ik heb speciaal voor jou een gifje in dit topic gepost.quote:
Inderdaad. Best beschamend ook altijd, van die boeren met de motoriek van Emile Schelvis die dan op knalgele schoenen lopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Val je tegenwoordig ook meer mee op dan wanneer je gekleurde hebt.
quote:
Helemaal zwart wel als je kwaliteit wil. Puma heeft ze ook pas een jaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn ze nou ook weer niet.
Post jij maar niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Het duurde even, maar j e hapt toch nog
Ik had wel een vrolijker onthaal verwacht inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeten jullie niet positief te reageren op deze post jongens??
Dankjewel, ik heb het alleen even gemist, post het gifje gerust nog een keerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik heb speciaal voor jou een gifje in dit topic gepost.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zure nicht.quote:
Uhm...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAA! ALBAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel een vrolijker onthaal verwacht inderdaad.
[..]
Bedanktquote:
Gewoon je moeder laten wachten hoor met dat eten. Staat je goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.
Nee maar niemand zit te wachten op een partypooper.quote:
Whutquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je moeder laten wachten hoor met dat eten. Staat je goed.
Niemand zit te wachten op die schijtlollige woordgrappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee maar niemand zit te wachten op een partypooper.
Raad eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Johannes hoe oud ben je eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |