quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
Ja ajax is stabiel ja. 2x van zwolle verloren
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef RubenSosa het volgende:
Ja ajax is stabiel ja. 2x van zwolle verloren
Dat zei je moeder gisteren ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet nog even in vorm komen dit seizoen
Nee, weer niet..quote:
het gouden trio.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef Pascalus het volgende:
Jan Joost, Jan van Halst, Ron de Rijk
genot
Jij bent nog niet echt in vorm dit seizen.quote:
ik wist niet dat jij iets kon voelen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weer niet..
Gewoon doorgaan. Niet opgeven. Je herpakt je; ik voel het.
Leukere grap dan elke die je vorig seizoen hebt gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij iets kon voelen...
Deze steun doet mij goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, weer niet..
Gewoon doorgaan. Niet opgeven. Je herpakt je; ik voel het.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leukere grap dan elke die je vorig seizoen hebt gemaakt
En nog steeds alle vertrouwen dat het goedkomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Het is geen Ajax waar ze tegen spelen.
Als ik Lukoki zie moet ik nog altijd denken aan dat moment met De Cler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Caland het volgende:
Een goede voorzet van Lokaki. In de eredivisie kan weer alles.
het is maar waar je naar kijkt....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef Muto het volgende:
Wie is die linksbuiten van Utrecht? Toffe schoenen
Waarom heb je geen UI meer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet wat er zo nieuw is aan dit Utrecht. Ze trappen nog steeds elke bal blind naar voren.
Fijn dat de negers ook mee mochten doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben in ieder geval getraind met Lukoki
Zwarte schoenen vallen tegenwoordig op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
het is maar waar je naar kijkt....
[ afbeelding ]
De achterkant van het shirt is rood. Verder is er niet veel veranderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet wat er zo nieuw is aan dit Utrecht. Ze trappen nog steeds elke bal blind naar voren.
picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
Adidas heeft nu die copa mundial all black op de markt gebracht. Kankertjegeil, ga ze gelijk halen
Ik vind ze niet zo mooi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
Adidas heeft nu die copa mundial all black op de markt gebracht. Kankertjegeil, ga ze gelijk halen
Nooit. Ze zullen het vast weer leuk doen, maar eindigen gewoon weer rond de 10e plek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel 5e ofzo, als ze dit team houden.
Zwarte voetbalschoenen, het is wat.quote:
Vergeten jullie niet positief te reageren op deze post jongens??quote:
Ongeveer de minst boeiende schoenen die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker toch man. Niks mis mee.
Hoi Johannes. Ik heb speciaal voor jou een gifje in dit topic gepost.quote:
Inderdaad. Best beschamend ook altijd, van die boeren met de motoriek van Emile Schelvis die dan op knalgele schoenen lopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Val je tegenwoordig ook meer mee op dan wanneer je gekleurde hebt.
quote:
Helemaal zwart wel als je kwaliteit wil. Puma heeft ze ook pas een jaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn ze nou ook weer niet.
Post jij maar niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Het duurde even, maar j e hapt toch nog
Ik had wel een vrolijker onthaal verwacht inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeten jullie niet positief te reageren op deze post jongens??
Dankjewel, ik heb het alleen even gemist, post het gifje gerust nog een keerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Ik heb speciaal voor jou een gifje in dit topic gepost.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zure nicht.quote:
Uhm...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAA! ALBAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel een vrolijker onthaal verwacht inderdaad.
[..]
Bedanktquote:
Gewoon je moeder laten wachten hoor met dat eten. Staat je goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis maar dat terzijde.
Nee maar niemand zit te wachten op een partypooper.quote:
Whutquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je moeder laten wachten hoor met dat eten. Staat je goed.
Niemand zit te wachten op die schijtlollige woordgrappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee maar niemand zit te wachten op een partypooper.
Raad eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Johannes hoe oud ben je eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |