Bert.quote:
GGMM gaat nu zeggen dat dit niet grappig is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je moeder laten wachten hoor met dat eten. Staat je goed.
Eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Best beschamend ook altijd, van die boeren met de motoriek van Emile Schelvis die dan op knalgele schoenen lopen.
jawel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op die schijtlollige woordgrappen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doet hem ook goed:
[ afbeelding ]
Niemand zit te wachten op jouw posts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op die schijtlollige woordgrappen.
De ironiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op jouw posts.
Johannes[1] Vermeer (gedoopt te Delft, 31 oktober 1632quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Johannes hoe oud ben je eigenlijk
Gewoon optyfen met die pleurishoeren.quote:
Daar is dit topic ooit mee begonnen ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht dat hier over de wedstrijden werd gesproken?
Nou nou nou. Waren het maar hoeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon optyfen met die pleurishoeren.
Op school wordt hij genegeerd. Hier kan hij toch even shinen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Johannes heeft de pot vaseline er weer bij gepakt. Dat gegeil van jullie op hem vindt hij wel leuk.
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Johannes heeft de pot vaseline er weer bij gepakt. Dat gegeil van jullie op hem vindt hij wel leuk.
Nee, dit is de conference van GGMM, helaas lacht niemand erom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef hhh38 het volgende:
Gek hè, dat niemand ooit zulke posts plaatst over jou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit is de conference van GGMM, helaas lacht niemand erom.
Hij trekt toch nog wat publiek danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs zijn zus niet achter de piano.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Alba met PEC-Utrecht te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba verwijderen
Duidelijk gedaan door zo'n zuur iemand die niet eens tijgernootjes deelt.
Pics van GGMM zijn zus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs zijn zus niet achter de piano.
Wat heeft het gros van de livetopics met de wedstrijden te maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heeft Alba met PEC-Utrecht te maken
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb een heel leuk gesprek met Johannes via de DM.
Picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb een heel leuk gesprek met Johannes via de DM.
Je dacht werkelijk dat er iemand is die een seconde wakker ligt om PEC-Utrecht? Nee, hier gaat het alleen maar over curve fever, zalmsaldes en haxball.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik post weinig in livetopics. Blijkbaar gaat het dan niet over voetbalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat heeft het gros van de livetopics met de wedstrijden te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |