Is gewoon lekker karakteristiek, zo'n betonnen muur achter het doel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het IJsseldelta stadion is niet echt een voetbaltempel met unieke ambiance he?
Is die afstand niet veel te kort daarvoor dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
komende zomer worden volgens mij ook aan de korte zijdes de tribunes doorgetrokken.
Kan toch niet. Dan kom je op het veld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
komende zomer worden volgens mij ook aan de korte zijdes de tribunes doorgetrokken.
Hebben ze ook wel nodig, die extra plaatsenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede sfeer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel goede sfeer, maar ook erg lelijk
Moet je er maar eens tussen gaan staan. Altijd erg gezellig imo. Ennuh, er zullen zéér weinig ex-joden tussen zitten hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede sfeer.Een paar ex-Ajax fans die een beetje Zwolle Zwolle roepen. Nou, heksenketel van jewelste.
Je vergeet de trommel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede sfeer.Een paar ex-Ajax fans die een beetje Zwolle Zwolle roepen. Nou, heksenketel van jewelste.
Ik ben er geweest toen er nog Jupiter League gespeeld werd, tegen Cambuur. 99/100 man zijn (ex)-Ajacieden. Zie Pino112.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je er maar eens tussen gaan staan. Altijd erg gezellig imo. Ennuh, er zullen zéér weinig ex-joden tussen zitten hoor
Lelijk stadion inderdaad. Maar je kunt er wel goed wokken of zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het IJsseldelta stadion is niet echt een voetbaltempel met unieke ambiance he?
Heb je het nu over De Kuip?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lelijk stadion inderdaad. Maar je kunt er wel goed wokken of zo.
Op 1 na, niet de supporters die ik ken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen er nog Jupiter League gespeeld werd, tegen Cambuur. 99/100 man zijn (ex)-Ajacieden. Zie Pino112.
Gataboy ofzo was ook voor Ajax.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen er nog Jupiter League gespeeld werd, tegen Cambuur. 99/100 man zijn (ex)-Ajacieden. Zie Pino112.
Tangequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef Grifte het volgende:
Utrecht mist Tanghe, Grandel en Vreven.
Jantje komt wel hoor, als ze maar betalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zat net te denken he: als die Tafel van Kees nou een rijsttafel was, zou Jan Boskamp dan ook langs willen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |