Goeie comeback. Cumbek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je pa's zaad? Hebben ze het je nog niet verteld?
Je vader is je vader helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
Waarom begonnen ze niet aan de grond om het daarna omhoog te kunnen doen? Nu ziet het er niet uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit een flinke goot tussen het veld en de tribune. Stadion is gebouwd met het idee van verlengen van de tribunes in gedachten
In deze context was het erg geslaagd. Omdat je een zaadliefhebber bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:20 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Die opmerking over een cumbek is zo oud als het internet kerel![]()
Iets creatiever voortaan
Dat is niet ter sprake gekomen, dus het verband is niet te vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In deze context was het erg geslaagd. Omdat je een zaadliefhebber bent.
Omdat toen het stadion gebouwd werd PEC financieel een dwerg was. Piepkleine begroting, sportief stelde het geen reet voor. De optie om omhoog te bouwen kostte veel te veel geld en bovendien kon er dan geen gevel gebouwd worden. Dit was de goedkope optie, blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom begonnen ze niet aan de grond om het daarna omhoog te kunnen doen? Nu ziet het er niet uit.
GGMM is nu weg toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen ik nog gifjes mocht posten. Hopelijk is GGMM nu blij met zichzelf.
Ik krijg heimwee naar Marten Eibrink als ik dit soort verhalen lees.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat toen het stadion gebouwd werd PEC financieel een dwerg was. Piepkleine begroting, sportief stelde het geen reet voor. De optie om omhoog te bouwen kostte veel te veel geld en bovendien kon er dan geen gevel gebouwd worden. Dit was de goedkope optie, blijkbaar.
Hij zou vandaag terugkomen dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |