Je vergeet bij de zaterdag de Poieszquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
* Stoplichtjuh doet eventjes kijken.
Op dinsdag is er: C1000 (22 gr), Gamma (24 gr) en Schoonenberg (6 gr).
Zaterdag: C1000 (5 gr), AH (23 gr), Karwei (66 gr) en C&A (87 gr).
New York Pizza, NS, McDonald's, Service apotheek, Praxis en ... hebben we hier ook, maar deze week dus niet.
Zelf heb ik morgen alleen Gamma en op zaterdag AH + C1000 en AH + Karwei.
De Coop staat ook niet op mijn lijstje, al krijg ik hem wel op mijn deurmat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergeet bij de zaterdag de Poiesz
Ik heb op zaterdag liever de AH met de Karwei dan AH en C1000. Het lijkt haast dat ze dat C1000 ding op extra grote vloei drukken, irritante dunne rot dingen zijn het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:20 schreef Stacking het volgende:
De foldertjes van de karwei zijn ook vreselijk.
En VSP schijnt ook nogal moeite te hebben met het stapelen van dat dunne ding. Hij steekt er iedere keer uit bij zo'n setje en zit dan om andere setjes heen gevouwen, als íe al niet doormidden is gescheurd toen ze die tiewraps er omheen deden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:44 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdag liever de AH met de Karwei dan AH en C1000. Het lijkt haast dat ze dat C1000 ding op extra grote vloei drukken, irritante dunne rot dingen zijn het.
quote:* Stoplichtjuh doet eventjes kijken.
Op dinsdag is er: C1000 (22 gr), Gamma (24 gr) en Schoonenberg (6 gr).
Zaterdag: C1000 (5 gr), AH (23 gr), Karwei (66 gr) en C&A (87 gr).
New York Pizza, NS, McDonald's, Service apotheek, Praxis en ... hebben we hier ook, maar deze week dus niet.
Zelf heb ik morgen alleen Gamma en op zaterdag AH + C1000 en AH + Karwei.
Ja hier ook altijd zo en vaak ook in combi met zwaar spul zoals H&M of Kampioenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:20 schreef superkimmi het volgende:
karwei zaterdag dus sowieso ook zwaarder. ze mikken het altijd zo mooi uit met folders.. wekenlang is het hier qua folders zo rond de 50 gram en ineens is het meer dan 3x zoveel..
Hier is de C1000 afgelopen maand gesloten en nog diezelfde dag werd er geen C1000 HAH meer bezorgd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:12 schreef Deezertje het volgende:
Vraag me af hoelang die c1000 folder nog bezorgd gaat worden hier. Winkel is al paar maanden weg en verder geen C1000 winkel meer te vinden hier
Jumbo heeft wel een papieren folder maar die liggen gewoon in de winkel en dan achter de kassa's. Als je al in de winkel bent zie je de aanbiedinge vanzelf wel.. Raar beleid dus. Zonde van het papier.. Een keer in de drie maanden krijg ik m per post ofzo.
ik ook. Ben slechts een klein beetje nat geworden. Op weg naar mijn wijk stortregende het behoorlijk, maar op dat moment zat ik lekker droogquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag aardig langs de buien heen kunnen werken.
Even rustig aan, -schuift glas rosevicee naar je toe- maar je kan het best even melden hoor, lijkt me ook niet prettig werken voor je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef allweather het volgende:
Vanmorgen bij het uitladen van de post-auto bijna een volle postzak tegen mijn hoofd gekregen. Oud-militair bij ons in het team die die zakken blindelings naar binnen gooit. Gelukkig kon ik nog net op tijd weg duiken, anders had ik een hersenschudding opgelopen. Het is vanmorgen gebeurd en zit nu nog te trillen (niet het 1e incident met deze man). Zit nu te twijfelen of ik dit zal melden of niet. Misschien niet zo verstandig nu ik nog steeds een beetje over mijn toeren ben van zijn gedrag.
Dat heb je dan zeker niet gehaald voor 18:00?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef ebke het volgende:
En op het einde nog een paar fikse buien hier gehad, terwijl ik nog een groot stuk in het buitengebied moet hier, circa 3km fietsen.. Dat ga ik nu met de auto nabezorgen.
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......quote:Even rustig aan, -schuift glas rosevicee naar je toe- maar je kan het best even melden hoor, lijkt me ook niet prettig werken voor je.
Nee klopt, rond half 7 weer thuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat heb je dan zeker niet gehaald voor 18:00?
Jemig wat heftig.. als je het fijn vind mag je me een pm sturen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......
Dit klinkt eerder als dat een ervaring van vroeger weer even boven kwam..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......
Omdat bij hem alles zo moet zo als het in het leger ging (40 jaar militaire dienst). Hij heeft ook al met opzet klachten veroorzaakt (hah bij mensen met stickers bezorgen), omdat hij vind dat postnl de term h.a.h. moet aanpassen aan hoe hij het wil (Toenmalige TC heeft hem toen even flink aangpakt, waardoor hij een tijde indimde), een keertje post van de trombosedienst die niet voor zijn wijk was gewoon weer terug in het depot gelegd (kreeg ik ook al een grote bek toen ik hem daar op aansprak). Blijkbaar mag je gewoon heel veel flikken als oud-militair, want zijn contract is verlengd, terwijl sommige contracten van goede pbz in het verleden niet verlengd zijn.quote:Waarom gooit die kerel überhaupt met tassen?
Als niemand iets durft te zeggen krijgt de man ook geen officiële klachten tegen zich en is er weinig reden om zijn contract niet te verlengen. Dat neemt niet weg dat dit heerschap overduidelijk niet geschikt is voor dit werk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef allweather het volgende:
[..]
Omdat bij hem alles zo moet zo als het in het leger ging (40 jaar militaire dienst). Hij heeft ook al met opzet klachten veroorzaakt (hah bij mensen met stickers bezorgen), omdat hij vind dat postnl de term h.a.h. moet aanpassen aan hoe hij het wil (Toenmalige TC heeft hem toen even flink aangpakt, waardoor hij een tijde indimde), een keertje post van de trombosedienst die niet voor zijn wijk was gewoon weer terug in het depot gelegd (kreeg ik ook al een grote bek toen ik hem daar op aansprak). Blijkbaar mag je gewoon heel veel flikken als oud-militair, want zijn contract is verlengd, terwijl sommige contracten van goede pbz in het verleden niet verlengd zijn.
Dat die man niet helemaal spoort lijkt me duidelijk en is weinig aan te doen. Maar ik vind jouw reactie op het gebeuren ook nogal heftig, mogelijk doordat het raakt aan gebeurtenissen van vroeger? Ik bedoel: ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt, maar als je er aan het eind van de dag nog zoveel last van hebt, 'moet' (kan) je er misschien nog iets mee? (Sorry als ik mij zorgen om niks maak, kan aan een paar lettertjes op een scherm natuurlijk niet zien hoe jij erbij zit.)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Mensen die op facebook klagen dat ze geen kortingstickers van de Kruidvat hebben gekregen omdat ze een NEE-NEE sticker hebbenDoet me denken aan de 'klachten' van mensen die geen AH bonus hadden gekregen met die jokerstickers. Bij controle bleek het merendeel ook een sticker te hebben, dus inderdaad geen folder gekregen... wel de lusten, niet de lasten zeker
Dat laatste hier ook jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ik had meer dan ik had verwacht, een tasje die tot net onder de zwarte streep gevuld was. Er zaten vandaag wel erg veel rouwkaarten tussen die allemaal door een frankeermachine gehaald waren. Iets anders wat me op viel was dat er aardig wat Tele2 spul met het Sandd logotje tussen zat.
Ja bizar.. Bol, h&m en een hele hoop handgeschreven troep..quote:
En, wat heb jij ermee gedaan? Ik heb er maar portstickers op geplakt (Deze zending voldoet niet aan de voorwaarden die PostNL aan de frankering stelt) en het terug gegooid in de oranje bus. Mij is immers geleerd dat post gefrankeerd moet zijn met postzegels, roodfrankering, of de mededeling PostNL/TNT Post/PTT Post Port Betaald, en dat er anders strafport op moet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
die Sandd brieven waren mij ook al opgevallen. Verder was het hier nog best redelijk wat, vooral omdat de middelbare scholen een brief voor de leerlingen hadden en er blijkbaar toch heel veel scholieren in mijn wijk wonen.
Als ze ons ervoor betaald hebben, dan moet er PostNL Port Betaald op staan. En anders plakken ze er maar een stickertje overheen of zo. Van mijn TC heb ik niets gehoord, en op deze manier MAG ik deze post niet eens bezorgen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef the_X het volgende:
Hier zaten ze er ook tussen ik heb ze gewoon bezorgd. Ik neem aan dat Sandd of Tele2 PostNL hiervoor gewoon betaald.
In de Facebook groep was er ook verwarring over sommige mochten hem niet bezorgen en anderen moesten hem gewoon bezorgen van hun TC
linkje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef the_X het volgende:
In de Facebook groep was er ook verwarring over sommige mochten hem niet bezorgen en anderen moesten hem gewoon bezorgen van hun TC
Maar wel raar dat PostNL de post dan in deze staat aanvaardt en ook niet communiceert naar de medewerkers hoe je er mee moet omgaan...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:09 schreef the_X het volgende:
Misschien een foutje bij Tele2 qua stempelen/verkeerde envelop naar het verkeerde bedrijf?
En natuurlijk sturen ze ook niet even via het Servicecentrum een sms-je naar alle bezorgers. Of gaan ze er vanuit dat die toch wel alles bezorgen, zonder te letten op correcte frankering?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:26 schreef gelestipjes het volgende:
Er was een mail binnengekomen bij de teamcoaches dat die tele2 dingen gewoon bezorgd moesten worden. Helaas lazen ze die mail wel pas toen de wijken al de deur uit waren en veel mensen die dingen er bij het voorbereiden al uit hadden gegooid.
Wel als ze een goede opleiding hebben gehad. En zeker nu ze bij het voorbereiden de HSM-post niet meer mogen controleren is het extra belangrijk!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef V__L_N het volgende:
Weten de meeste postbezorgers dan hoe ze moeten letten op frankering? Ik heb hier zelfs nog nooit ene portsticker gezien.
Domme vraag van de week want daar ben ik goed in ; hsm ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel als ze een goede opleiding hebben gehad. En zeker nu ze bij het voorbereiden de HSM-post niet meer mogen controleren is het extra belangrijk!
Sorry maar mijn dank is grootquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:19 schreef the_X het volgende:
HSM = HuisNummerSorteermachine
Zie ook de topic start voor meer afkortingen.
Idem hier ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb ik veel gemist bij mijn opleiding?![]()
Wat ik nog net wel weet is het doorstrepen van ongestempelde zegels, maar moet zeggen dat ik daar niet super goed op let
Dat is er bij mij juist ingetrapt.. je hebt sneue types die zegeltjes van de envelop wekenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb ik veel gemist bij mijn opleiding?![]()
Wat ik nog net wel weet is het doorstrepen van ongestempelde zegels, maar moet zeggen dat ik daar niet super goed op let
Nounou, dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is er bij mij juist ingetrapt.. je hebt sneue types die zegeltjes van de envelop weken
Idd die stickers hebben we ook niet, maar de P2270 excuuskaarten en P1721 verzoek aanpassing adresseringquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef V__L_N het volgende:
Weten de meeste postbezorgers dan hoe ze moeten letten op frankering? Ik heb hier zelfs nog nooit ene portsticker gezien.
We hebben zo af en toe wel eens Metro (te weinig personeel) en Stadspost (collectief ziek melden), dus leek het me ergens ook niet zo heel erg vreemd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier nog best aardig wat post, in elk geval niet rustiger dan een normale woensdag. Om onduidelijke redenen had ik werkelijk tientallen van deze er tussen zitten. Heeft Sandd het nu zo druk met Ikea-gidsen dat ze de rest niet meer aankunnen?
[ link | afbeelding ]
Worden wij nu geacht deze te bezorgen? Ik weet dat we een overeenkomst hebben met Sandd om de door ontvangers via de oranje bus geretourneerde post te verwerken, en ook dat we hun post in onze postbussen moeten uitsorteren omdat ze zelf geen postbussen hebben, maar dit hoort Sandd toch gewoon zelf te bezorgen?
Dit zou je wel verwachten. Geen idee of er dus wel voor betaald is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ze ons ervoor betaald hebben, dan moet er PostNL Port Betaald op staan. En anders plakken ze er maar een stickertje overheen of zo. Van mijn TC heb ik niets gehoord, en op deze manier MAG ik deze post niet eens bezorgen!
Van Verzoek aanpassing adressering zie ik alleen oeroude stickers voorbij komen (nog van TPG).quote:
Ik heb Sandd ook wel eens Port Betaald PostNL zien bezorgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier nog best aardig wat post, in elk geval niet rustiger dan een normale woensdag. Om onduidelijke redenen had ik werkelijk tientallen van deze er tussen zitten. Heeft Sandd het nu zo druk met Ikea-gidsen dat ze de rest niet meer aankunnen?
[ link | afbeelding ]
Worden wij nu geacht deze te bezorgen? Ik weet dat we een overeenkomst hebben met Sandd om de door ontvangers via de oranje bus geretourneerde post te verwerken, en ook dat we hun post in onze postbussen moeten uitsorteren omdat ze zelf geen postbussen hebben, maar dit hoort Sandd toch gewoon zelf te bezorgen?
Laten ze met hun pisvingers van onze post afblijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb Sandd ook wel eens Port Betaald PostNL zien bezorgen.
Ja, vond het ook heel raar, want klachten over de verkeerde bezorging (in dit geval stak de helft nog uit de brievenbus) komen wel op ons bordje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laten ze met hun pisvingers van onze post afblijven
Ssst ik hier ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:31 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nounou, dat heb ik ook wel eens gedaan
Het was hier een lekker weertje maar nu komt het met bakken uit de lucht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:47 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmm lekker weertje, fingers crossed voor geen HaH vandaag
Hier geen HaH vandaag, Regio 27H, NBquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:47 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmm lekker weertje, fingers crossed voor geen HaH vandaag
Dat is wel een handige sticker. Maar die heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:36 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Idd die stickers hebben we ook niet, maar de P2270 excuuskaarten en P1721 verzoek aanpassing adressering
heb ik ook al een tijdje niet meer op de depots gezien.
Die laatste, waar ik er nog een stuk of 10 van heb staat dacht ik ook niet in het bezorgersboekje.
[ afbeelding ]
Hier helaas dus ook, gevolg... zeer natte post moeten bezorgen :/quote:4 tassen post in 2 wijken, dus per wijk 2. Was dus behoorlijk rustig. Wel heel erg nat. Ik ben vanmorgen op weg naar het VBG kletsnat geregend en daarna dus op de terugweg naar de wijk toe ook.
Het is wel een vast groepje dat reageert, maar je mag er gewoon tussen komen vallen (wat mij betreftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Astwice het volgende:
Toch nog even terug reageren, heb het idee na wat teruglezen dat het altijd een beetje een vast groepje is dat reageert. En omdat ik niet graag zomaar ergens tussen wil vallen even wat meer info dus.
Sinds maandag (weer) begonnen als postbezorger. een jaar geleden ook bezorger geweest heb toen moeten stoppen ivm studie. en nu weer begonnen. Erg leuk dat er een centraal topic is!
Oja. de wijk die ik doe is de 27H omgeving de kempen.
[..]
Hier helaas dus ook, gevolg... zeer natte post moeten bezorgen :/
Dat was voor mij toen ik begon aan de laatste twee straten, flinke onweer erbij. Toch maar even afgemaakt, en opweg naar huis (een dorpje verder) helemaal nat geregend. Maar ach, niks te klagen.quote:Ik was zelf vooral doorweekt
Thanx!quote:maar je mag er gewoon tussen komen vallen (wat mij betreft)
Welkom!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Astwice het volgende:
Toch nog even terug reageren, heb het idee na wat teruglezen dat het altijd een beetje een vast groepje is dat reageert. En omdat ik niet graag zomaar ergens tussen wil vallen even wat meer info dus.
Sinds maandag (weer) begonnen als postbezorger. een jaar geleden ook bezorger geweest heb toen moeten stoppen ivm studie. en nu weer begonnen. Erg leuk dat er een centraal topic is!
Nee joh wees welkom en voel je thuis!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Astwice het volgende:
[..]
Die wijk met regelmatig 9 tassen toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:39 schreef houdjemond het volgende:
Was ik btw de enige met een zonnetje en een fijn briesje?
Nee jullie mogen mijn wijk niet
Welkom! feel free om er lekker tussen te vallen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Astwice het volgende:
[..]
Nee hoor heb beide gehad, een lekker zonnetje en een halve rivier in de straat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:39 schreef houdjemond het volgende:
Vandaag maar 7! Wel nogsteeds flauwe grapjes over natte postquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die wijk met regelmatig 9 tassen toch?
nee die hoef ik ook niet:
Nee hoor, hier was het ook goed toeven. Graadje of 20 en een lekker windje. Alle door buienradar beloofde neerslag is hier tot nu toe 's avonds laat en 's nachts gevallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:39 schreef houdjemond het volgende:
Dat klinkt als een wijk die ik vroeger veel liep. Daar had ik ook wel eens 14 tassen voor (inclusief hah). Ik bereidde 'm zelf voor, en daarna bracht ik de zakken naar beneden (depot was naast de vestiging). De TC weigerde te geloven dat heel die volle rolcontainer allemaal 1 wijk was. In mijn geval kwam de hoeveelheid doordat de wijk grotendeels een flink bedrijventerrein behelsde, en sommige bedrijven waren in hun eentje al goed voor 1 volle oranje tas. Dus het liep wel lekker snel weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vandaag maar 7! Wel nogsteeds flauwe grapjes over natte post
Heb een grote autoleasemaatschappij in m'n wijk zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:52 schreef Stacking het volgende:
Heb ook een bedrijf op mijn route, gelijk de helft van de bundel weg
dan ga ik er overheen met twee blauwe bakken vol. Gelukkig heeft dat bedrijf een postbusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:08 schreef blijevis het volgende:
[..]
Heb een grote autoleasemaatschappij in m'n wijk zitten.
Op sommige dagen een kwart oranje tas alleen al aan parkeerbonnen
Bij "mijn" bedrijvenwijk ook, alleen hebben ze op een gegeven moment de regel ingevoerd dat alleen die post die aan het postbusnummer gericht is, in de postbus mag, en niet de post voor het fysieke adres. Met als resultaat dat sommige bedrijven 's ochtends een volle oranje zak van de chauffeur krijgen, en later op de dag nog eentje van mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ga ik er overheen met twee blauwe bakken vol. Gelukkig heeft dat bedrijf een postbus
Ach ik heb bij een postorderbedrijf gewerkt daar kwamen ze vaak meerdere keren op een dag volgeladen met rolcontainers de inhoud van de "postbus" brengen, 1 a 2 en per dag kwam er ook nog een grote gele vrachtwagenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ga ik er overheen met twee blauwe bakken vol. Gelukkig heeft dat bedrijf een postbus
Dat valt mee, tenminste dat zou voor mij voor 1 wijk meevallen. Maar hebben jullie HaH vandaag dan? verschilt dat per regio?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Stacking het volgende:
Ik mag toch opgelucht zijn met slechts 1 oranje tas en 2 grijze
Ik werk vandaag niet, maar wij hebben alleen op dinsdag hah (meestal 1 folder) en op zaterdag (meestal 3). Woensdag en vrijdag nog nauwelijks post.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:41 schreef Astwice het volgende:
[..]
Dat valt mee, tenminste dat zou voor mij voor 1 wijk meevallen. Maar hebben jullie HaH vandaag dan? verschilt dat per regio?
Sandd. postNL is natuurlijk nooit zo vroegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Zo kreeg ik net de post binnen.
Geen wonder dat mensen denken dat er geen concurrentie is..
[ afbeelding ]
Vraag aan jullie: wie bracht 'm nou?
Ook dat ja :p na de zomer hier maar een rit om 13.00 uur dus post nooit voor half 4 in de bus gok ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sandd. postNL is natuurlijk nooit zo vroeg
Ontbreekt nog een strafportkaartje, omdat hij door al die stickers net iets te zwaar is gewordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook dat ja :p na de zomer hier maar een rit om 13.00 uur dus post nooit voor half 4 in de bus gok iknu vaak rond half 1 al de post in de bus.
Maar inderdaad. Op het adreslabel dus TNT gedrukt. Vervolgens een PostNl priority, dan PostNl standard sticker en het komt met Sandd. Lekkere afzender ben je dan...
Wat maakt het nou uit of rekeningen om 12:00 of pas om 17:55 op de deurmat liggen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook dat ja :p na de zomer hier maar een rit om 13.00 uur dus post nooit voor half 4 in de bus gok iknu vaak rond half 1 al de post in de bus.
Zijn vaak oudere mensen die zich daar druk om maken. "Vroeger, toen kregen we de post altijd 's morgens al, nu moet ik wachten tot 's middags en dan doe ik mijn middagdutje altijd! "quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:34 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of rekeningen om 12:00 of pas om 17:55 op de deurmat liggen?
Geen karretje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef Stacking het volgende:
Lijkt me echt handig, zo'n karretje. Kan je makkelijk op de stoep laten staan overal zonder dat hij weer eens omvalt. Helaas, hier hebben we ze niet.
Je zit op een groot depot denk ik? Ik zit in een dorp, depot is in een loods van een ander bedrijf. Sowieso niet een groot dorp dus vandaar denk ik.. Bij jou anders?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen karretje?![]()
Hier hebben we er zat, meeste hebben er ook een thuis staan.
Nee, we hebben een veredelde garage waar je je kont nog niet in kan keren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef Stacking het volgende:
[..]
Je zit op een groot depot denk ik? Ik zit in een dorp, depot is in een loods van een ander bedrijf. Sowieso niet een groot dorp dus vandaar denk ik.. Bij jou anders?
Om over het karretje je mond maar te houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, we hebben een veredelde garage waar je je kont nog niet in kan keren.![]()
Aha, ja wij dus ook zo'n beetje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, we hebben een veredelde garage waar je je kont nog niet in kan keren.![]()
Als ze vroeg op de deurmat liggen kun je ze nog dezelfde dag betalenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:34 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Wat maakt het nou uit of rekeningen om 12:00 of pas om 17:55 op de deurmat liggen?
komt door die fijne gamma,wordt weer gratis werken(ivm zomerellende)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef gelestipjes het volgende:
Ik zag dat ik morgen 6 tassen hah heb dus ik kijk er nog niet echt naar uit.
Extra pootje er op laten zetten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:24 schreef houdjemond het volgende:
Vandaag de fiets eens gepakt ( nog geen half tasje post ) wat een ergernis is dat danof je kan hem nergens kwijt en moet dubbel lopen, valt om, bluh nooit meer.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:11 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Los grind of zand kom ik amper tegen, dus kan mijn fiets zogoed als altijd wel op de standaard staan. Met een goede ptt standaard (poot vlak bij de achteras) zoals ze ze ook wel noemen, kun je een volle fiets op de meeste plekken gewoon neer zetten hoor.
nee, komt door de c&a. En hoezo gratis werken? Ik geef mijn tijd gewoon door voor wijken met een compleet onrealistische normtijd en dan krijg ik die ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
komt door die fijne gamma,wordt weer gratis werken(ivm zomerellende)
Lekker zeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hmm, voor morgen 4x hah, waaronder een folder van C&A (is dat nieuw?) totaal 175 gram per afgiftepunt. De tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |