Geen karretje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:21 schreef Stacking het volgende:
Lijkt me echt handig, zo'n karretje. Kan je makkelijk op de stoep laten staan overal zonder dat hij weer eens omvalt. Helaas, hier hebben we ze niet.
Je zit op een groot depot denk ik? Ik zit in een dorp, depot is in een loods van een ander bedrijf. Sowieso niet een groot dorp dus vandaar denk ik.. Bij jou anders?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen karretje?![]()
Hier hebben we er zat, meeste hebben er ook een thuis staan.
Nee, we hebben een veredelde garage waar je je kont nog niet in kan keren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef Stacking het volgende:
[..]
Je zit op een groot depot denk ik? Ik zit in een dorp, depot is in een loods van een ander bedrijf. Sowieso niet een groot dorp dus vandaar denk ik.. Bij jou anders?
Om over het karretje je mond maar te houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, we hebben een veredelde garage waar je je kont nog niet in kan keren.![]()
Aha, ja wij dus ook zo'n beetje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, we hebben een veredelde garage waar je je kont nog niet in kan keren.![]()
Als ze vroeg op de deurmat liggen kun je ze nog dezelfde dag betalenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:34 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Wat maakt het nou uit of rekeningen om 12:00 of pas om 17:55 op de deurmat liggen?
komt door die fijne gamma,wordt weer gratis werken(ivm zomerellende)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef gelestipjes het volgende:
Ik zag dat ik morgen 6 tassen hah heb dus ik kijk er nog niet echt naar uit.
Extra pootje er op laten zetten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:24 schreef houdjemond het volgende:
Vandaag de fiets eens gepakt ( nog geen half tasje post ) wat een ergernis is dat danof je kan hem nergens kwijt en moet dubbel lopen, valt om, bluh nooit meer.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:11 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Los grind of zand kom ik amper tegen, dus kan mijn fiets zogoed als altijd wel op de standaard staan. Met een goede ptt standaard (poot vlak bij de achteras) zoals ze ze ook wel noemen, kun je een volle fiets op de meeste plekken gewoon neer zetten hoor.
nee, komt door de c&a. En hoezo gratis werken? Ik geef mijn tijd gewoon door voor wijken met een compleet onrealistische normtijd en dan krijg ik die ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
komt door die fijne gamma,wordt weer gratis werken(ivm zomerellende)
Lekker zeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hmm, voor morgen 4x hah, waaronder een folder van C&A (is dat nieuw?) totaal 175 gram per afgiftepunt. De tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |