abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143058042
quote:
Zoals ik jaren geleden al zei: straks 1 euro per zegel onder het mom van: ''lekker handig voor de consument'' :')
pi_143060758
Om moedeloos van te worden, zoveel fouten er bij het boeken van gewerkte uren zijn gemaakt. Nu moet IK zeggen wie welke wijken gelopen heeft. Hallo, was er ook iemand van de planning en administratie? Alles wat ik doorgegeven en gevraagd heb ligt ongetwijfeld nog in de prullenbak, geen enkele reactie op gehad. Zoek het maar uit... ja doe dat nu dus ook maar zelf.
Helaas kost een zoveelste misser mij weer ontzettend veel geld, op vakantie gaan was voordeliger geweest dan het halve depot leeg lopen. Helaas ook in een maand waarin ik met de neus op de feiten word gedrukt dat het (heel soms) niet voor niets is, dat uwv mij volledig heeft afgeschreven. Maar goed, knokken, vechten en toch alleen maar inleveren :(
pi_143067432
Morgen nieuwe wijk met steegjes waar ik zonder post niet snel in zou gaan (niks te zoeken), ben benieuwd!
pi_143072142
Veel mensen vakantieverlof hier. Dus morgen, voor het eerst op een dinsdag, 2 wijken.

5-a 6 uur lekker bezorgen. *O* Gelukkig lijkt het weer mee te zitten.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:21:07 #205
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_143079252
ja hier ook veel op vakantie. Nog 3 weken en dan mag ik zelf :). Maar deze week heel veel extra werken!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_143079914
Hier ook veel mensen op vakantie. En met een contract van 15 uur sta ik 13 en een half uur ingepland; ben toch echt niet van plan verlof-uren te gaan inleveren, terwijl er op de dal-dagen ochtend-wijken door zaterdagwerkers en mensen zonder min-uren gelopen worden. Maar goed, het is de eerste week van het elomumenten-tijdvak, dus nog een hele maand om min-uren weg te werken.
Met de stijging van de postzegelprijs denk ik zo maar dat het volume gaat dalen en dat men daarom over een jaar de postzegelprijs gaat verhogen (hoezo negatieve spiraal creëren). De aandeelhouders vinden dat wel een goede beslissing, dus geen winst-uitkering voor de medewerkers, wel een bonus voor de CEO.
pi_143080434
Sinds twee weken ook tijdelijk werkzaam voor de PostNL, yeahh.
Eerste betaalde baan sinds bijna een jaar. :@

Kan er niet mee rondkomen, 10-12 uur per week (3 dagen), maar goed, het houdt me van de straat en je wordt er nog fit en bruin van ook. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_143080720
Ha welkom! Een hoop nieuwelingen zo te zien :D

Nog een moppertje wat betreft de tarieven... aangetekend is zelfs van 8,05 naar 8,60 gegaan. Zo wordt het prijsverschil met een normaal pakket wel groter, want dat is 'maar' 20 cent gestegen. Bij de wat duurdere MP aankopen kies ik altijd voor aangetekend, dus dat is wel een beetje jammer.

Bij webwinkels is het niet zo'n probleem als er een zending kwijt of beschadigd zou raken, maar via marktplaats krijg je niet zomaar je geld terug natuurlijk...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:56:13 #209
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143082825
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef posje het volgende:
Morgen nieuwe wijk met steegjes waar ik zonder post niet snel in zou gaan (niks te zoeken), ben benieuwd!
Succes!

Ben benieuwd hier, vorige week toch weer 7 tassen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:56:53 #210
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143082850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:26 schreef Salina het volgende:
Sinds twee weken ook tijdelijk werkzaam voor de PostNL, yeahh.
Eerste betaalde baan sinds bijna een jaar. :@

Kan er niet mee rondkomen, 10-12 uur per week (3 dagen), maar goed, het houdt me van de straat en je wordt er nog fit en bruin van ook. ;)
Welkom! Beter dan niks toch?
Bevalt het je wel?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:47:02 #211
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_143088534
Was vandaag prima te doen :)
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:59:14 #212
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_143088892
hier was het best veel. Maarja, ene helft vd wijk is bejaard en leesgraag, inclusief allemaal de max tvgids. Andere helft is in de twintig en besteld non stop online xD
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_143089933
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Welkom! Beter dan niks toch?
Bevalt het je wel?
Dank je!
Ja, beter dan niets inderdaad.

Bevalt het? Ach, zoals de afgelopen weken, met dat lekkere weer (al was het eigenlijk net te warm), bevalt het voorlopig wel. Net ook 3,5 uur gelopen. Vandaag was het iets minder warm, dat merk je. Heerlijk loopweer.

Wat mij minder bevalt zijn sommige van die vreselijke brievenbussen (is daar ook een klaagtopic over? ;) ) die bijvoorbeeld flink tegengas geven, of waar zo'n vreselijk irritante borstel achter de opening zit (waarom??). Sommige van die brievenbussen zou ik zo tegen de muur....ach, zo erg is het nog net niet. :)

Heb verder dit topic nog niet doorgelezen, dus weet helemaal niet hoeveel mensen hier de post doen, waar, hoe lang en dergelijke. Ik zal wel eens lezen. Dan kom ik vast wel herkenbare dingen tegen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_143090994
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef posje het volgende:
Grrrrh, was handig geweest erbij te vertellen dat ie moest worden opgehaald bij een depot kilometers verderop (hoewel de wijk om de hoek van het depot ligt waar ik vaker inval). Na half uur wachten en uitladen containers bleek ik dus verkeerd te zitten...
Soms zou ik de boel erbij willen neergooien :(
pi_143091846
quote:
Grrrrh, was handig geweest erbij te vertellen dat ie moest worden opgehaald bij een depot kilometers verderop (hoewel de wijk om de hoek van het depot ligt waar ik vaker inval).
Dat is niet handig. Zodra jullie op mijnpostnl overgaan is dat probleem weg: als je dan op je rooster op een wijk klikt zie je het bijbehorende depot. En wacht-tijd wegens non-communicatie gewoon extra schrijven. Het is niet jouw fout!

Hier vanmorgen een verkeerd gelabelde tas; gelukkig kwam ik er op het depot al achter. Verder nog steeds relatief rustig. Net de (vervangende) planner gebeld over mijn mogelijke min-uren. Omdat ik in zo'n beetje alle wijken kan lopen en we net aan een nieuw tijdvak begonnen zijn, kan hij alles waarschijnlijk redelijk makkelijk rechtbreien de komende weken en hij was blij dat we elkaar scherp hielden wat betreft mogelijke min-uren :)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:18:59 #216
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_143097121
Ik zag mijn vervanger vandaag een interessante techniek op postbezorgen na houden. Heb er even naar staan kijken. Geen wonder dat ze zo traag zijn (en de klachten zich opstapelen).

Ze sleepte een binnentas met folders achter zich aan over de grond. Op d'r andere arm had ze post. Bij elke brievenbus liet ze dan de binnentas even vallen. Pakte vervolgens wat folders en de post. En zo wandelde ze dan weer naar de volgende bus...
Ze gaat op de fiets in een wijk met alleen maar voortuinen en aan-een-gesloten straten (geen rondjes, nergens). Er staan op het depo 2 karren met tassen en de wijk is 400 meter van het depo. Snap niet wat je dan aan het goochelen bent.

Maar wel goed nieuws voor mezelf, sinds vandaag loop ik met 1 kruk :)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_143099161
Was er niet een regel dat je niet lopend mag sorteren? Degene die mij in de straat werkt houdt zich daar ook goed aan ;)

Hier was het vandaag erg rustig. 2 zakken post en een half zak HAH (alleen de gamma). Nog even gevraagd naar het vervolg, maar het lijkt er toch op dat er nu standaard 5HAH op zaterdag zijn en 1HAH op dinsdag.
pi_143108402
Mensen die je aan zien komen, wetende dat je post en hah voor ze hebt. Mensen die vervolgens 2 seconden voordat je bij ze bent de deur dichtgooien, waardoor je je fiets 100 meter verderop moet zetten en terug moet lopen. :')
Actions speak louder than words.
pi_143108730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Stacking het volgende:
Mensen die je aan zien komen, wetende dat je post en hah voor ze hebt. Mensen die vervolgens 2 seconden voordat je bij ze bent de deur dichtgooien, waardoor je je fiets 100 meter verderop moet zetten en terug moet lopen. :')
Waarom zet je fiets dan 100 meter verderop? :?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_143111269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef Salina het volgende:

[..]

Dank je!
Ja, beter dan niets inderdaad.

Bevalt het? Ach, zoals de afgelopen weken, met dat lekkere weer (al was het eigenlijk net te warm), bevalt het voorlopig wel. Net ook 3,5 uur gelopen. Vandaag was het iets minder warm, dat merk je. Heerlijk loopweer.

Wat mij minder bevalt zijn sommige van die vreselijke brievenbussen (is daar ook een klaagtopic over? ;) ) die bijvoorbeeld flink tegengas geven, of waar zo'n vreselijk irritante borstel achter de opening zit (waarom??). Sommige van die brievenbussen zou ik zo tegen de muur....ach, zo erg is het nog net niet. :)

Heb verder dit topic nog niet doorgelezen, dus weet helemaal niet hoeveel mensen hier de post doen, waar, hoe lang en dergelijke. Ik zal wel eens lezen. Dan kom ik vast wel herkenbare dingen tegen.
Daar krijg je vanzelf handigheid in. Toch heeft bijna route wel een of een paar brievenbussen die gewoon altijd lastig en irritant blijven.

Ik vind zelf brievenbussen die je naar binnen moet duwen ontzettend irritant. :{ Ik vervloek de architect die dit uitgevonden heeft.

Ook nog levensgevaarlijk voor je vingers. Wel eens een bloedende vinger aan overgehouden...
pi_143111725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Waarom zet je fiets dan 100 meter verderop? :?
Omdat het een straat is waar je dat ding nergens neer kan pleuren :')
Actions speak louder than words.
pi_143113092
Hoe zit dat precies met tijdvakken en korten op uren? Ik snap er namelijk helemaal niks van...
pi_143113422
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:10 schreef Stacking het volgende:

[..]

Omdat het een straat is waar je dat ding nergens neer kan pleuren :')
Los grind of zand kom ik amper tegen, dus kan mijn fiets zogoed als altijd wel op de standaard staan. Met een goede ptt standaard (poot vlak bij de achteras) zoals ze ze ook wel noemen, kun je een volle fiets op de meeste plekken gewoon neer zetten hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stoplichtjuh op 06-08-2014 07:26:10 ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  woensdag 6 augustus 2014 @ 04:45:35 #224
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143113557
Ze waren me vergeten te bellen die knuppels 8)7

Dus er zelf maar achteraan gebeld welke wijk ik moest lopen. Bleek ik met iemand mee te moeten lopen voor een nieuwe wijk.

Om vervolgens de beste man niet aan de telefoon te kunnen krijgen.

Maar goed toch weer 4 uur aan de sjouw geweest 8)7
pi_143113795
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 02:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoe zit dat precies met tijdvakken en korten op uren? Ik snap er namelijk helemaal niks van...
kun je wat specifieker zijn? wat snap je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')