Zoals ik jaren geleden al zei: straks 1 euro per zegel onder het mom van: ''lekker handig voor de consument''quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:00 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/geldzake(...)l-weer-verhogen.html
Is dus nog maar een plan
Succes!quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef posje het volgende:
Morgen nieuwe wijk met steegjes waar ik zonder post niet snel in zou gaan (niks te zoeken), ben benieuwd!
Welkom! Beter dan niks toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:26 schreef Salina het volgende:
Sinds twee weken ook tijdelijk werkzaam voor de PostNL, yeahh.
Eerste betaalde baan sinds bijna een jaar.![]()
Kan er niet mee rondkomen, 10-12 uur per week (3 dagen), maar goed, het houdt me van de straat en je wordt er nog fit en bruin van ook.
Dank je!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Welkom! Beter dan niks toch?
Bevalt het je wel?
Grrrrh, was handig geweest erbij te vertellen dat ie moest worden opgehaald bij een depot kilometers verderop (hoewel de wijk om de hoek van het depot ligt waar ik vaker inval). Na half uur wachten en uitladen containers bleek ik dus verkeerd te zitten...quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef posje het volgende:
Morgen nieuwe wijk met steegjes waar ik zonder post niet snel in zou gaan (niks te zoeken), ben benieuwd!
Dat is niet handig. Zodra jullie op mijnpostnl overgaan is dat probleem weg: als je dan op je rooster op een wijk klikt zie je het bijbehorende depot. En wacht-tijd wegens non-communicatie gewoon extra schrijven. Het is niet jouw fout!quote:Grrrrh, was handig geweest erbij te vertellen dat ie moest worden opgehaald bij een depot kilometers verderop (hoewel de wijk om de hoek van het depot ligt waar ik vaker inval).
Waarom zet je fiets dan 100 meter verderop?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Stacking het volgende:
Mensen die je aan zien komen, wetende dat je post en hah voor ze hebt. Mensen die vervolgens 2 seconden voordat je bij ze bent de deur dichtgooien, waardoor je je fiets 100 meter verderop moet zetten en terug moet lopen.
Daar krijg je vanzelf handigheid in. Toch heeft bijna route wel een of een paar brievenbussen die gewoon altijd lastig en irritant blijven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Dank je!
Ja, beter dan niets inderdaad.
Bevalt het? Ach, zoals de afgelopen weken, met dat lekkere weer (al was het eigenlijk net te warm), bevalt het voorlopig wel. Net ook 3,5 uur gelopen. Vandaag was het iets minder warm, dat merk je. Heerlijk loopweer.
Wat mij minder bevalt zijn sommige van die vreselijke brievenbussen (is daar ook een klaagtopic over?) die bijvoorbeeld flink tegengas geven, of waar zo'n vreselijk irritante borstel achter de opening zit (waarom??). Sommige van die brievenbussen zou ik zo tegen de muur....ach, zo erg is het nog net niet.
![]()
Heb verder dit topic nog niet doorgelezen, dus weet helemaal niet hoeveel mensen hier de post doen, waar, hoe lang en dergelijke. Ik zal wel eens lezen. Dan kom ik vast wel herkenbare dingen tegen.
Omdat het een straat is waar je dat ding nergens neer kan pleurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Waarom zet je fiets dan 100 meter verderop?
Los grind of zand kom ik amper tegen, dus kan mijn fiets zogoed als altijd wel op de standaard staan. Met een goede ptt standaard (poot vlak bij de achteras) zoals ze ze ook wel noemen, kun je een volle fiets op de meeste plekken gewoon neer zetten hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:10 schreef Stacking het volgende:
[..]
Omdat het een straat is waar je dat ding nergens neer kan pleuren
kun je wat specifieker zijn? wat snap je niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoe zit dat precies met tijdvakken en korten op uren? Ik snap er namelijk helemaal niks van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |