Die wijk met regelmatig 9 tassen toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:39 schreef houdjemond het volgende:
Was ik btw de enige met een zonnetje en een fijn briesje?
Nee jullie mogen mijn wijk niet
Welkom! feel free om er lekker tussen te vallen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Astwice het volgende:
Toch nog even terug reageren, heb het idee na wat teruglezen dat het altijd een beetje een vast groepje is dat reageert. En omdat ik niet graag zomaar ergens tussen wil vallen even wat meer info dus.
Sinds maandag (weer) begonnen als postbezorger. een jaar geleden ook bezorger geweest heb toen moeten stoppen ivm studie. en nu weer begonnen. Erg leuk dat er een centraal topic is!
Oja. de wijk die ik doe is de 27H omgeving de kempen.
[..]
Hier helaas dus ook, gevolg... zeer natte post moeten bezorgen :/
Nee hoor heb beide gehad, een lekker zonnetje en een halve rivier in de straat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:39 schreef houdjemond het volgende:
Vandaag maar 7! Wel nogsteeds flauwe grapjes over natte postquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Die wijk met regelmatig 9 tassen toch?
nee die hoef ik ook niet:
Nee hoor, hier was het ook goed toeven. Graadje of 20 en een lekker windje. Alle door buienradar beloofde neerslag is hier tot nu toe 's avonds laat en 's nachts gevallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:39 schreef houdjemond het volgende:
Dat klinkt als een wijk die ik vroeger veel liep. Daar had ik ook wel eens 14 tassen voor (inclusief hah). Ik bereidde 'm zelf voor, en daarna bracht ik de zakken naar beneden (depot was naast de vestiging). De TC weigerde te geloven dat heel die volle rolcontainer allemaal 1 wijk was. In mijn geval kwam de hoeveelheid doordat de wijk grotendeels een flink bedrijventerrein behelsde, en sommige bedrijven waren in hun eentje al goed voor 1 volle oranje tas. Dus het liep wel lekker snel weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vandaag maar 7! Wel nogsteeds flauwe grapjes over natte post
Heb een grote autoleasemaatschappij in m'n wijk zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:52 schreef Stacking het volgende:
Heb ook een bedrijf op mijn route, gelijk de helft van de bundel weg
dan ga ik er overheen met twee blauwe bakken vol. Gelukkig heeft dat bedrijf een postbusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:08 schreef blijevis het volgende:
[..]
Heb een grote autoleasemaatschappij in m'n wijk zitten.
Op sommige dagen een kwart oranje tas alleen al aan parkeerbonnen
Bij "mijn" bedrijvenwijk ook, alleen hebben ze op een gegeven moment de regel ingevoerd dat alleen die post die aan het postbusnummer gericht is, in de postbus mag, en niet de post voor het fysieke adres. Met als resultaat dat sommige bedrijven 's ochtends een volle oranje zak van de chauffeur krijgen, en later op de dag nog eentje van mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ga ik er overheen met twee blauwe bakken vol. Gelukkig heeft dat bedrijf een postbus
Ach ik heb bij een postorderbedrijf gewerkt daar kwamen ze vaak meerdere keren op een dag volgeladen met rolcontainers de inhoud van de "postbus" brengen, 1 a 2 en per dag kwam er ook nog een grote gele vrachtwagenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ga ik er overheen met twee blauwe bakken vol. Gelukkig heeft dat bedrijf een postbus
Dat valt mee, tenminste dat zou voor mij voor 1 wijk meevallen. Maar hebben jullie HaH vandaag dan? verschilt dat per regio?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Stacking het volgende:
Ik mag toch opgelucht zijn met slechts 1 oranje tas en 2 grijze
Ik werk vandaag niet, maar wij hebben alleen op dinsdag hah (meestal 1 folder) en op zaterdag (meestal 3). Woensdag en vrijdag nog nauwelijks post.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:41 schreef Astwice het volgende:
[..]
Dat valt mee, tenminste dat zou voor mij voor 1 wijk meevallen. Maar hebben jullie HaH vandaag dan? verschilt dat per regio?
Sandd. postNL is natuurlijk nooit zo vroegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Zo kreeg ik net de post binnen.
Geen wonder dat mensen denken dat er geen concurrentie is..
[ afbeelding ]
Vraag aan jullie: wie bracht 'm nou?
Ook dat ja :p na de zomer hier maar een rit om 13.00 uur dus post nooit voor half 4 in de bus gok ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sandd. postNL is natuurlijk nooit zo vroeg
Ontbreekt nog een strafportkaartje, omdat hij door al die stickers net iets te zwaar is gewordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook dat ja :p na de zomer hier maar een rit om 13.00 uur dus post nooit voor half 4 in de bus gok iknu vaak rond half 1 al de post in de bus.
Maar inderdaad. Op het adreslabel dus TNT gedrukt. Vervolgens een PostNl priority, dan PostNl standard sticker en het komt met Sandd. Lekkere afzender ben je dan...
Wat maakt het nou uit of rekeningen om 12:00 of pas om 17:55 op de deurmat liggen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook dat ja :p na de zomer hier maar een rit om 13.00 uur dus post nooit voor half 4 in de bus gok iknu vaak rond half 1 al de post in de bus.
Zijn vaak oudere mensen die zich daar druk om maken. "Vroeger, toen kregen we de post altijd 's morgens al, nu moet ik wachten tot 's middags en dan doe ik mijn middagdutje altijd! "quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:34 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of rekeningen om 12:00 of pas om 17:55 op de deurmat liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |