Nounou, dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is er bij mij juist ingetrapt.. je hebt sneue types die zegeltjes van de envelop weken
Idd die stickers hebben we ook niet, maar de P2270 excuuskaarten en P1721 verzoek aanpassing adresseringquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef V__L_N het volgende:
Weten de meeste postbezorgers dan hoe ze moeten letten op frankering? Ik heb hier zelfs nog nooit ene portsticker gezien.
We hebben zo af en toe wel eens Metro (te weinig personeel) en Stadspost (collectief ziek melden), dus leek het me ergens ook niet zo heel erg vreemd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier nog best aardig wat post, in elk geval niet rustiger dan een normale woensdag. Om onduidelijke redenen had ik werkelijk tientallen van deze er tussen zitten. Heeft Sandd het nu zo druk met Ikea-gidsen dat ze de rest niet meer aankunnen?
[ link | afbeelding ]
Worden wij nu geacht deze te bezorgen? Ik weet dat we een overeenkomst hebben met Sandd om de door ontvangers via de oranje bus geretourneerde post te verwerken, en ook dat we hun post in onze postbussen moeten uitsorteren omdat ze zelf geen postbussen hebben, maar dit hoort Sandd toch gewoon zelf te bezorgen?
Dit zou je wel verwachten. Geen idee of er dus wel voor betaald is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ze ons ervoor betaald hebben, dan moet er PostNL Port Betaald op staan. En anders plakken ze er maar een stickertje overheen of zo. Van mijn TC heb ik niets gehoord, en op deze manier MAG ik deze post niet eens bezorgen!
Van Verzoek aanpassing adressering zie ik alleen oeroude stickers voorbij komen (nog van TPG).quote:
Ik heb Sandd ook wel eens Port Betaald PostNL zien bezorgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier nog best aardig wat post, in elk geval niet rustiger dan een normale woensdag. Om onduidelijke redenen had ik werkelijk tientallen van deze er tussen zitten. Heeft Sandd het nu zo druk met Ikea-gidsen dat ze de rest niet meer aankunnen?
[ link | afbeelding ]
Worden wij nu geacht deze te bezorgen? Ik weet dat we een overeenkomst hebben met Sandd om de door ontvangers via de oranje bus geretourneerde post te verwerken, en ook dat we hun post in onze postbussen moeten uitsorteren omdat ze zelf geen postbussen hebben, maar dit hoort Sandd toch gewoon zelf te bezorgen?
Laten ze met hun pisvingers van onze post afblijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb Sandd ook wel eens Port Betaald PostNL zien bezorgen.
Ja, vond het ook heel raar, want klachten over de verkeerde bezorging (in dit geval stak de helft nog uit de brievenbus) komen wel op ons bordje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laten ze met hun pisvingers van onze post afblijven
Ssst ik hier ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:31 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nounou, dat heb ik ook wel eens gedaan
Het was hier een lekker weertje maar nu komt het met bakken uit de lucht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:47 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmm lekker weertje, fingers crossed voor geen HaH vandaag
Hier geen HaH vandaag, Regio 27H, NBquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:47 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmm lekker weertje, fingers crossed voor geen HaH vandaag
Dat is wel een handige sticker. Maar die heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:36 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Idd die stickers hebben we ook niet, maar de P2270 excuuskaarten en P1721 verzoek aanpassing adressering
heb ik ook al een tijdje niet meer op de depots gezien.
Die laatste, waar ik er nog een stuk of 10 van heb staat dacht ik ook niet in het bezorgersboekje.
[ afbeelding ]
Hier helaas dus ook, gevolg... zeer natte post moeten bezorgen :/quote:4 tassen post in 2 wijken, dus per wijk 2. Was dus behoorlijk rustig. Wel heel erg nat. Ik ben vanmorgen op weg naar het VBG kletsnat geregend en daarna dus op de terugweg naar de wijk toe ook.
Het is wel een vast groepje dat reageert, maar je mag er gewoon tussen komen vallen (wat mij betreftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Astwice het volgende:
Toch nog even terug reageren, heb het idee na wat teruglezen dat het altijd een beetje een vast groepje is dat reageert. En omdat ik niet graag zomaar ergens tussen wil vallen even wat meer info dus.
Sinds maandag (weer) begonnen als postbezorger. een jaar geleden ook bezorger geweest heb toen moeten stoppen ivm studie. en nu weer begonnen. Erg leuk dat er een centraal topic is!
Oja. de wijk die ik doe is de 27H omgeving de kempen.
[..]
Hier helaas dus ook, gevolg... zeer natte post moeten bezorgen :/
Dat was voor mij toen ik begon aan de laatste twee straten, flinke onweer erbij. Toch maar even afgemaakt, en opweg naar huis (een dorpje verder) helemaal nat geregend. Maar ach, niks te klagen.quote:Ik was zelf vooral doorweekt
Thanx!quote:maar je mag er gewoon tussen komen vallen (wat mij betreft)
Welkom!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Astwice het volgende:
Toch nog even terug reageren, heb het idee na wat teruglezen dat het altijd een beetje een vast groepje is dat reageert. En omdat ik niet graag zomaar ergens tussen wil vallen even wat meer info dus.
Sinds maandag (weer) begonnen als postbezorger. een jaar geleden ook bezorger geweest heb toen moeten stoppen ivm studie. en nu weer begonnen. Erg leuk dat er een centraal topic is!
Nee joh wees welkom en voel je thuis!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Astwice het volgende:
[..]
Hier helaas dus ook, gevolg... zeer natte post moeten bezorgen :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |