abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143346590
Wat een dag zeg. :{

Eerst met een afgeladen fiets vol weggegaan, als het even kan zorg ik er namelijk voor dat ik niet terug hoef naar het depot om bij te laden.

Na 1 straat valt mijn fiets om. Folders zaten in de bak voor, dus die lagen allemaal op straat.
En daarna dus nog een flinke laag wind erbij. Was één grote ravage. 8)7
Gelukkig was er een passant die mij hielp met oprapen. Daarna maar wat HAH-bundels achter een hekje in iemand zijn voortuin gedropt, later weer opgehaald.

En op het einde nog een paar fikse buien hier gehad, terwijl ik nog een groot stuk in het buitengebied moet hier, circa 3km fietsen.. Dat ga ik nu met de auto nabezorgen.

Nog nooit zo een chaotische dag gehad eigenlijk, sinds ik hier nu bijna anderhalf jaar werk.
pi_143347767
Lekker dagje wel, vandaag. Uiteindelijk welgeteld 5 regendruppels gevallen, meer niet. Wel stevige wind, maar ik ben toch met de brommert, dus dan heb je er niet zo'n last van. Om 15.30 klaar, maar toen lagen er nog wel een paar wijken op het depot, waaronder 1 hele grote. Maar even doorgebeld naar het Servicecentrum, maar verder niets van gehoord.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143348023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef ebke het volgende:

En op het einde nog een paar fikse buien hier gehad, terwijl ik nog een groot stuk in het buitengebied moet hier, circa 3km fietsen.. Dat ga ik nu met de auto nabezorgen.

Dat heb je dan zeker niet gehaald voor 18:00?
pi_143348028
quote:
Even rustig aan, -schuift glas rosevicee naar je toe- maar je kan het best even melden hoor, lijkt me ook niet prettig werken voor je.
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......
pi_143349855
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat heb je dan zeker niet gehaald voor 18:00?
Nee klopt, rond half 7 weer thuis.
Maar moet ook eigenlijk voor 5 uur klaar zijn.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:21:03 #181
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143350577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:

[..]

Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......
Jemig wat heftig.. als je het fijn vind mag je me een pm sturen hoor :)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:42:35 #182
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_143351585
quote:

[..]

Dit klinkt eerder als dat een ervaring van vroeger weer even boven kwam..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_143358174
Waarom gooit die kerel überhaupt met tassen?
Ik moet zeggen dat ik posttassen ook niet altijd even vriendelijk behandel, vooral als ze echt zwaar zijn, maar je zult me ze nooit zien gooien en al helemaal niet op een manier waarbij ik iemand kan raken.
(Uitkijken dat er niet weer hysterische types gaan klagen dat wij met post smijten :P)
pi_143358682
quote:
Waarom gooit die kerel überhaupt met tassen?
Omdat bij hem alles zo moet zo als het in het leger ging (40 jaar militaire dienst). Hij heeft ook al met opzet klachten veroorzaakt (hah bij mensen met stickers bezorgen), omdat hij vind dat postnl de term h.a.h. moet aanpassen aan hoe hij het wil (Toenmalige TC heeft hem toen even flink aangpakt, waardoor hij een tijde indimde), een keertje post van de trombosedienst die niet voor zijn wijk was gewoon weer terug in het depot gelegd (kreeg ik ook al een grote bek toen ik hem daar op aansprak). Blijkbaar mag je gewoon heel veel flikken als oud-militair, want zijn contract is verlengd, terwijl sommige contracten van goede pbz in het verleden niet verlengd zijn.
pi_143358968
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef allweather het volgende:

[..]

Omdat bij hem alles zo moet zo als het in het leger ging (40 jaar militaire dienst). Hij heeft ook al met opzet klachten veroorzaakt (hah bij mensen met stickers bezorgen), omdat hij vind dat postnl de term h.a.h. moet aanpassen aan hoe hij het wil (Toenmalige TC heeft hem toen even flink aangpakt, waardoor hij een tijde indimde), een keertje post van de trombosedienst die niet voor zijn wijk was gewoon weer terug in het depot gelegd (kreeg ik ook al een grote bek toen ik hem daar op aansprak). Blijkbaar mag je gewoon heel veel flikken als oud-militair, want zijn contract is verlengd, terwijl sommige contracten van goede pbz in het verleden niet verlengd zijn.
Als niemand iets durft te zeggen krijgt de man ook geen officiële klachten tegen zich en is er weinig reden om zijn contract niet te verlengen. Dat neemt niet weg dat dit heerschap overduidelijk niet geschikt is voor dit werk.
Bovenstaande is slechts een theorie.
pi_143360789
Inderdaad, duidelijk niet geschikt voor dit werk dan. Raar. :{
Actions speak louder than words.
pi_143368594
quote:

[..]

Dat die man niet helemaal spoort lijkt me duidelijk en is weinig aan te doen. Maar ik vind jouw reactie op het gebeuren ook nogal heftig, mogelijk doordat het raakt aan gebeurtenissen van vroeger? Ik bedoel: ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt, maar als je er aan het eind van de dag nog zoveel last van hebt, 'moet' (kan) je er misschien nog iets mee? (Sorry als ik mij zorgen om niks maak, kan aan een paar lettertjes op een scherm natuurlijk niet zien hoe jij erbij zit.)
pi_143369362
het zou natuurlijk kunnen dat die militair zelf een post traumatisch stressstoornis heeft en dat er met zijn begeleider is besproken dat hij echt aan t werk moet blijven.

Is geen goedpraten maar dat kan ik me nog voorstellen..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 09:46:37 #189
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143369614
Ik had 3 tassen post en 2 zakken huis aan huis 8)7

4,5 uur aan de sjouw geweest gvd. Mede dankzij de wind/regen en die ultra dunne bladen in de folders *O*
pi_143370292
Mensen die op facebook klagen dat ze geen kortingstickers van de Kruidvat hebben gekregen omdat ze een NEE-NEE sticker hebben 8)7 Doet me denken aan de 'klachten' van mensen die geen AH bonus hadden gekregen met die jokerstickers. Bij controle bleek het merendeel ook een sticker te hebben, dus inderdaad geen folder gekregen... wel de lusten, niet de lasten zeker ~O>
pi_143370914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Mensen die op facebook klagen dat ze geen kortingstickers van de Kruidvat hebben gekregen omdat ze een NEE-NEE sticker hebben 8)7 Doet me denken aan de 'klachten' van mensen die geen AH bonus hadden gekregen met die jokerstickers. Bij controle bleek het merendeel ook een sticker te hebben, dus inderdaad geen folder gekregen... wel de lusten, niet de lasten zeker ~O>
:')
pi_143377693
Wow, echt super weinig post vandaag. In een kwartier gedaan wat ik normaal in bijna een uur doe :P
pi_143378097
Ik had meer pakjes (stuk of 12) dan post zo ongeveer :P Veel was het niet bepaald, nee.
pi_143379303
Ik had meer dan ik had verwacht, een tasje die tot net onder de zwarte streep gevuld was. Er zaten vandaag wel erg veel rouwkaarten tussen die allemaal door een frankeermachine gehaald waren. Iets anders wat me op viel was dat er aardig wat Tele2 spul met het Sandd logotje tussen zat.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:13:26 #195
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143379982
Mini tasje post maar wel 4 zakken pakjes waarvan de helft niet paste :(
-Scorpion_17
pi_143380444
:o 4 zakken pakketjes? Wow!
pi_143381110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ik had meer dan ik had verwacht, een tasje die tot net onder de zwarte streep gevuld was. Er zaten vandaag wel erg veel rouwkaarten tussen die allemaal door een frankeermachine gehaald waren. Iets anders wat me op viel was dat er aardig wat Tele2 spul met het Sandd logotje tussen zat.
Dat laatste hier ook ja :Y

Hier geen 4 zakken met pakjes, maar wel veel. Gelukkig pasten ze vandaag wel allemaal. Gisteren 3 briefjes moeten schrijven en dat kost toch aardig wat tijd :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:33:26 #198
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_143382515
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef Herfstblad het volgende:
:o 4 zakken pakketjes? Wow!
Ja bizar.. Bol, h&m en een hele hoop handgeschreven troep..
-Scorpion_17
pi_143384118
Hier nog best aardig wat post, in elk geval niet rustiger dan een normale woensdag. Om onduidelijke redenen had ik werkelijk tientallen van deze er tussen zitten. Heeft Sandd het nu zo druk met Ikea-gidsen dat ze de rest niet meer aankunnen?

Worden wij nu geacht deze te bezorgen? Ik weet dat we een overeenkomst hebben met Sandd om de door ontvangers via de oranje bus geretourneerde post te verwerken, en ook dat we hun post in onze postbussen moeten uitsorteren omdat ze zelf geen postbussen hebben, maar dit hoort Sandd toch gewoon zelf te bezorgen? :?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_143384328
die Sandd brieven waren mij ook al opgevallen. Verder was het hier nog best redelijk wat, vooral omdat de middelbare scholen een brief voor de leerlingen hadden en er blijkbaar toch heel veel scholieren in mijn wijk wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')