Dat heb je dan zeker niet gehaald voor 18:00?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef ebke het volgende:
En op het einde nog een paar fikse buien hier gehad, terwijl ik nog een groot stuk in het buitengebied moet hier, circa 3km fietsen.. Dat ga ik nu met de auto nabezorgen.
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......quote:Even rustig aan, -schuift glas rosevicee naar je toe- maar je kan het best even melden hoor, lijkt me ook niet prettig werken voor je.
Nee klopt, rond half 7 weer thuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat heb je dan zeker niet gehaald voor 18:00?
Jemig wat heftig.. als je het fijn vind mag je me een pm sturen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......
Dit klinkt eerder als dat een ervaring van vroeger weer even boven kwam..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......
Omdat bij hem alles zo moet zo als het in het leger ging (40 jaar militaire dienst). Hij heeft ook al met opzet klachten veroorzaakt (hah bij mensen met stickers bezorgen), omdat hij vind dat postnl de term h.a.h. moet aanpassen aan hoe hij het wil (Toenmalige TC heeft hem toen even flink aangpakt, waardoor hij een tijde indimde), een keertje post van de trombosedienst die niet voor zijn wijk was gewoon weer terug in het depot gelegd (kreeg ik ook al een grote bek toen ik hem daar op aansprak). Blijkbaar mag je gewoon heel veel flikken als oud-militair, want zijn contract is verlengd, terwijl sommige contracten van goede pbz in het verleden niet verlengd zijn.quote:Waarom gooit die kerel überhaupt met tassen?
Als niemand iets durft te zeggen krijgt de man ook geen officiële klachten tegen zich en is er weinig reden om zijn contract niet te verlengen. Dat neemt niet weg dat dit heerschap overduidelijk niet geschikt is voor dit werk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef allweather het volgende:
[..]
Omdat bij hem alles zo moet zo als het in het leger ging (40 jaar militaire dienst). Hij heeft ook al met opzet klachten veroorzaakt (hah bij mensen met stickers bezorgen), omdat hij vind dat postnl de term h.a.h. moet aanpassen aan hoe hij het wil (Toenmalige TC heeft hem toen even flink aangpakt, waardoor hij een tijde indimde), een keertje post van de trombosedienst die niet voor zijn wijk was gewoon weer terug in het depot gelegd (kreeg ik ook al een grote bek toen ik hem daar op aansprak). Blijkbaar mag je gewoon heel veel flikken als oud-militair, want zijn contract is verlengd, terwijl sommige contracten van goede pbz in het verleden niet verlengd zijn.
Dat die man niet helemaal spoort lijkt me duidelijk en is weinig aan te doen. Maar ik vind jouw reactie op het gebeuren ook nogal heftig, mogelijk doordat het raakt aan gebeurtenissen van vroeger? Ik bedoel: ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt, maar als je er aan het eind van de dag nog zoveel last van hebt, 'moet' (kan) je er misschien nog iets mee? (Sorry als ik mij zorgen om niks maak, kan aan een paar lettertjes op een scherm natuurlijk niet zien hoe jij erbij zit.)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Mensen die op facebook klagen dat ze geen kortingstickers van de Kruidvat hebben gekregen omdat ze een NEE-NEE sticker hebbenDoet me denken aan de 'klachten' van mensen die geen AH bonus hadden gekregen met die jokerstickers. Bij controle bleek het merendeel ook een sticker te hebben, dus inderdaad geen folder gekregen... wel de lusten, niet de lasten zeker
Dat laatste hier ook jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ik had meer dan ik had verwacht, een tasje die tot net onder de zwarte streep gevuld was. Er zaten vandaag wel erg veel rouwkaarten tussen die allemaal door een frankeermachine gehaald waren. Iets anders wat me op viel was dat er aardig wat Tele2 spul met het Sandd logotje tussen zat.
Ja bizar.. Bol, h&m en een hele hoop handgeschreven troep..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |