En, wat heb jij ermee gedaan? Ik heb er maar portstickers op geplakt (Deze zending voldoet niet aan de voorwaarden die PostNL aan de frankering stelt) en het terug gegooid in de oranje bus. Mij is immers geleerd dat post gefrankeerd moet zijn met postzegels, roodfrankering, of de mededeling PostNL/TNT Post/PTT Post Port Betaald, en dat er anders strafport op moet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
die Sandd brieven waren mij ook al opgevallen. Verder was het hier nog best redelijk wat, vooral omdat de middelbare scholen een brief voor de leerlingen hadden en er blijkbaar toch heel veel scholieren in mijn wijk wonen.
Als ze ons ervoor betaald hebben, dan moet er PostNL Port Betaald op staan. En anders plakken ze er maar een stickertje overheen of zo. Van mijn TC heb ik niets gehoord, en op deze manier MAG ik deze post niet eens bezorgen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef the_X het volgende:
Hier zaten ze er ook tussen ik heb ze gewoon bezorgd. Ik neem aan dat Sandd of Tele2 PostNL hiervoor gewoon betaald.
In de Facebook groep was er ook verwarring over sommige mochten hem niet bezorgen en anderen moesten hem gewoon bezorgen van hun TC
linkje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef the_X het volgende:
In de Facebook groep was er ook verwarring over sommige mochten hem niet bezorgen en anderen moesten hem gewoon bezorgen van hun TC
Maar wel raar dat PostNL de post dan in deze staat aanvaardt en ook niet communiceert naar de medewerkers hoe je er mee moet omgaan...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:09 schreef the_X het volgende:
Misschien een foutje bij Tele2 qua stempelen/verkeerde envelop naar het verkeerde bedrijf?
En natuurlijk sturen ze ook niet even via het Servicecentrum een sms-je naar alle bezorgers. Of gaan ze er vanuit dat die toch wel alles bezorgen, zonder te letten op correcte frankering?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:26 schreef gelestipjes het volgende:
Er was een mail binnengekomen bij de teamcoaches dat die tele2 dingen gewoon bezorgd moesten worden. Helaas lazen ze die mail wel pas toen de wijken al de deur uit waren en veel mensen die dingen er bij het voorbereiden al uit hadden gegooid.
Wel als ze een goede opleiding hebben gehad. En zeker nu ze bij het voorbereiden de HSM-post niet meer mogen controleren is het extra belangrijk!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef V__L_N het volgende:
Weten de meeste postbezorgers dan hoe ze moeten letten op frankering? Ik heb hier zelfs nog nooit ene portsticker gezien.
Domme vraag van de week want daar ben ik goed in ; hsm ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel als ze een goede opleiding hebben gehad. En zeker nu ze bij het voorbereiden de HSM-post niet meer mogen controleren is het extra belangrijk!
Sorry maar mijn dank is grootquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:19 schreef the_X het volgende:
HSM = HuisNummerSorteermachine
Zie ook de topic start voor meer afkortingen.
Idem hier ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb ik veel gemist bij mijn opleiding?![]()
Wat ik nog net wel weet is het doorstrepen van ongestempelde zegels, maar moet zeggen dat ik daar niet super goed op let
Dat is er bij mij juist ingetrapt.. je hebt sneue types die zegeltjes van de envelop wekenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb ik veel gemist bij mijn opleiding?![]()
Wat ik nog net wel weet is het doorstrepen van ongestempelde zegels, maar moet zeggen dat ik daar niet super goed op let
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |