Je vergeet bij de zaterdag de Poieszquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
* Stoplichtjuh doet eventjes kijken.
Op dinsdag is er: C1000 (22 gr), Gamma (24 gr) en Schoonenberg (6 gr).
Zaterdag: C1000 (5 gr), AH (23 gr), Karwei (66 gr) en C&A (87 gr).
New York Pizza, NS, McDonald's, Service apotheek, Praxis en ... hebben we hier ook, maar deze week dus niet.
Zelf heb ik morgen alleen Gamma en op zaterdag AH + C1000 en AH + Karwei.
De Coop staat ook niet op mijn lijstje, al krijg ik hem wel op mijn deurmat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergeet bij de zaterdag de Poiesz
Ik heb op zaterdag liever de AH met de Karwei dan AH en C1000. Het lijkt haast dat ze dat C1000 ding op extra grote vloei drukken, irritante dunne rot dingen zijn het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:20 schreef Stacking het volgende:
De foldertjes van de karwei zijn ook vreselijk.
En VSP schijnt ook nogal moeite te hebben met het stapelen van dat dunne ding. Hij steekt er iedere keer uit bij zo'n setje en zit dan om andere setjes heen gevouwen, als íe al niet doormidden is gescheurd toen ze die tiewraps er omheen deden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:44 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdag liever de AH met de Karwei dan AH en C1000. Het lijkt haast dat ze dat C1000 ding op extra grote vloei drukken, irritante dunne rot dingen zijn het.
quote:* Stoplichtjuh doet eventjes kijken.
Op dinsdag is er: C1000 (22 gr), Gamma (24 gr) en Schoonenberg (6 gr).
Zaterdag: C1000 (5 gr), AH (23 gr), Karwei (66 gr) en C&A (87 gr).
New York Pizza, NS, McDonald's, Service apotheek, Praxis en ... hebben we hier ook, maar deze week dus niet.
Zelf heb ik morgen alleen Gamma en op zaterdag AH + C1000 en AH + Karwei.
Ja hier ook altijd zo en vaak ook in combi met zwaar spul zoals H&M of Kampioenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:20 schreef superkimmi het volgende:
karwei zaterdag dus sowieso ook zwaarder. ze mikken het altijd zo mooi uit met folders.. wekenlang is het hier qua folders zo rond de 50 gram en ineens is het meer dan 3x zoveel..
Hier is de C1000 afgelopen maand gesloten en nog diezelfde dag werd er geen C1000 HAH meer bezorgd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:12 schreef Deezertje het volgende:
Vraag me af hoelang die c1000 folder nog bezorgd gaat worden hier. Winkel is al paar maanden weg en verder geen C1000 winkel meer te vinden hier
Jumbo heeft wel een papieren folder maar die liggen gewoon in de winkel en dan achter de kassa's. Als je al in de winkel bent zie je de aanbiedinge vanzelf wel.. Raar beleid dus. Zonde van het papier.. Een keer in de drie maanden krijg ik m per post ofzo.
ik ook. Ben slechts een klein beetje nat geworden. Op weg naar mijn wijk stortregende het behoorlijk, maar op dat moment zat ik lekker droogquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag aardig langs de buien heen kunnen werken.
Even rustig aan, -schuift glas rosevicee naar je toe- maar je kan het best even melden hoor, lijkt me ook niet prettig werken voor je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef allweather het volgende:
Vanmorgen bij het uitladen van de post-auto bijna een volle postzak tegen mijn hoofd gekregen. Oud-militair bij ons in het team die die zakken blindelings naar binnen gooit. Gelukkig kon ik nog net op tijd weg duiken, anders had ik een hersenschudding opgelopen. Het is vanmorgen gebeurd en zit nu nog te trillen (niet het 1e incident met deze man). Zit nu te twijfelen of ik dit zal melden of niet. Misschien niet zo verstandig nu ik nog steeds een beetje over mijn toeren ben van zijn gedrag.
Dat heb je dan zeker niet gehaald voor 18:00?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef ebke het volgende:
En op het einde nog een paar fikse buien hier gehad, terwijl ik nog een groot stuk in het buitengebied moet hier, circa 3km fietsen.. Dat ga ik nu met de auto nabezorgen.
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......quote:Even rustig aan, -schuift glas rosevicee naar je toe- maar je kan het best even melden hoor, lijkt me ook niet prettig werken voor je.
Nee klopt, rond half 7 weer thuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat heb je dan zeker niet gehaald voor 18:00?
Jemig wat heftig.. als je het fijn vind mag je me een pm sturen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......
Dit klinkt eerder als dat een ervaring van vroeger weer even boven kwam..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
Zo eerst maar even wat eten. Ik zit vanaf 10:30 al te trillen, tussendoor naar huis gegaan en daar even rustig gezeten en glaasje water gedronken en toen mijn middag-wijk gedaan. Ik ben altijd al bang van deze man en heb hem vanaf dag 1 niet vertrouwd. Zie nu ook steeds beelden voor me van dingen die ik al klein kind heb meegemaakt (o.a. vader met kwade dronk die met meubels gooide, waardoor ik ook al regelmatig heb moeten duiken). Weet niet of ik als ik me morgen nog steeds zo voel als nu überhaupt wel in staat ben om aan het werk te gaan (vandaag tussendoor ook al af en toe op bankjes gaan zitten, omdat ik zo erg over mijn toeren was/ben). Misschien eerst maar eens met bmw gaan babbelen, heeft me al eerder geholpen met wat dingetjes. Ac h ik weet het allemaal niet meer......
Omdat bij hem alles zo moet zo als het in het leger ging (40 jaar militaire dienst). Hij heeft ook al met opzet klachten veroorzaakt (hah bij mensen met stickers bezorgen), omdat hij vind dat postnl de term h.a.h. moet aanpassen aan hoe hij het wil (Toenmalige TC heeft hem toen even flink aangpakt, waardoor hij een tijde indimde), een keertje post van de trombosedienst die niet voor zijn wijk was gewoon weer terug in het depot gelegd (kreeg ik ook al een grote bek toen ik hem daar op aansprak). Blijkbaar mag je gewoon heel veel flikken als oud-militair, want zijn contract is verlengd, terwijl sommige contracten van goede pbz in het verleden niet verlengd zijn.quote:Waarom gooit die kerel überhaupt met tassen?
Als niemand iets durft te zeggen krijgt de man ook geen officiële klachten tegen zich en is er weinig reden om zijn contract niet te verlengen. Dat neemt niet weg dat dit heerschap overduidelijk niet geschikt is voor dit werk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef allweather het volgende:
[..]
Omdat bij hem alles zo moet zo als het in het leger ging (40 jaar militaire dienst). Hij heeft ook al met opzet klachten veroorzaakt (hah bij mensen met stickers bezorgen), omdat hij vind dat postnl de term h.a.h. moet aanpassen aan hoe hij het wil (Toenmalige TC heeft hem toen even flink aangpakt, waardoor hij een tijde indimde), een keertje post van de trombosedienst die niet voor zijn wijk was gewoon weer terug in het depot gelegd (kreeg ik ook al een grote bek toen ik hem daar op aansprak). Blijkbaar mag je gewoon heel veel flikken als oud-militair, want zijn contract is verlengd, terwijl sommige contracten van goede pbz in het verleden niet verlengd zijn.
Dat die man niet helemaal spoort lijkt me duidelijk en is weinig aan te doen. Maar ik vind jouw reactie op het gebeuren ook nogal heftig, mogelijk doordat het raakt aan gebeurtenissen van vroeger? Ik bedoel: ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt, maar als je er aan het eind van de dag nog zoveel last van hebt, 'moet' (kan) je er misschien nog iets mee? (Sorry als ik mij zorgen om niks maak, kan aan een paar lettertjes op een scherm natuurlijk niet zien hoe jij erbij zit.)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef allweather het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Deezertje het volgende:
Mensen die op facebook klagen dat ze geen kortingstickers van de Kruidvat hebben gekregen omdat ze een NEE-NEE sticker hebbenDoet me denken aan de 'klachten' van mensen die geen AH bonus hadden gekregen met die jokerstickers. Bij controle bleek het merendeel ook een sticker te hebben, dus inderdaad geen folder gekregen... wel de lusten, niet de lasten zeker
Dat laatste hier ook jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ik had meer dan ik had verwacht, een tasje die tot net onder de zwarte streep gevuld was. Er zaten vandaag wel erg veel rouwkaarten tussen die allemaal door een frankeermachine gehaald waren. Iets anders wat me op viel was dat er aardig wat Tele2 spul met het Sandd logotje tussen zat.
Ja bizar.. Bol, h&m en een hele hoop handgeschreven troep..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |