Je vergeet bij de zaterdag de Poieszquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
* Stoplichtjuh doet eventjes kijken.
Op dinsdag is er: C1000 (22 gr), Gamma (24 gr) en Schoonenberg (6 gr).
Zaterdag: C1000 (5 gr), AH (23 gr), Karwei (66 gr) en C&A (87 gr).
New York Pizza, NS, McDonald's, Service apotheek, Praxis en ... hebben we hier ook, maar deze week dus niet.
Zelf heb ik morgen alleen Gamma en op zaterdag AH + C1000 en AH + Karwei.
De Coop staat ook niet op mijn lijstje, al krijg ik hem wel op mijn deurmat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergeet bij de zaterdag de Poiesz
Ik heb op zaterdag liever de AH met de Karwei dan AH en C1000. Het lijkt haast dat ze dat C1000 ding op extra grote vloei drukken, irritante dunne rot dingen zijn het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:20 schreef Stacking het volgende:
De foldertjes van de karwei zijn ook vreselijk.
En VSP schijnt ook nogal moeite te hebben met het stapelen van dat dunne ding. Hij steekt er iedere keer uit bij zo'n setje en zit dan om andere setjes heen gevouwen, als íe al niet doormidden is gescheurd toen ze die tiewraps er omheen deden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:44 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdag liever de AH met de Karwei dan AH en C1000. Het lijkt haast dat ze dat C1000 ding op extra grote vloei drukken, irritante dunne rot dingen zijn het.
quote:* Stoplichtjuh doet eventjes kijken.
Op dinsdag is er: C1000 (22 gr), Gamma (24 gr) en Schoonenberg (6 gr).
Zaterdag: C1000 (5 gr), AH (23 gr), Karwei (66 gr) en C&A (87 gr).
New York Pizza, NS, McDonald's, Service apotheek, Praxis en ... hebben we hier ook, maar deze week dus niet.
Zelf heb ik morgen alleen Gamma en op zaterdag AH + C1000 en AH + Karwei.
Ja hier ook altijd zo en vaak ook in combi met zwaar spul zoals H&M of Kampioenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:20 schreef superkimmi het volgende:
karwei zaterdag dus sowieso ook zwaarder. ze mikken het altijd zo mooi uit met folders.. wekenlang is het hier qua folders zo rond de 50 gram en ineens is het meer dan 3x zoveel..
Hier is de C1000 afgelopen maand gesloten en nog diezelfde dag werd er geen C1000 HAH meer bezorgd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:12 schreef Deezertje het volgende:
Vraag me af hoelang die c1000 folder nog bezorgd gaat worden hier. Winkel is al paar maanden weg en verder geen C1000 winkel meer te vinden hier
Jumbo heeft wel een papieren folder maar die liggen gewoon in de winkel en dan achter de kassa's. Als je al in de winkel bent zie je de aanbiedinge vanzelf wel.. Raar beleid dus. Zonde van het papier.. Een keer in de drie maanden krijg ik m per post ofzo.
ik ook. Ben slechts een klein beetje nat geworden. Op weg naar mijn wijk stortregende het behoorlijk, maar op dat moment zat ik lekker droogquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag aardig langs de buien heen kunnen werken.
Even rustig aan, -schuift glas rosevicee naar je toe- maar je kan het best even melden hoor, lijkt me ook niet prettig werken voor je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef allweather het volgende:
Vanmorgen bij het uitladen van de post-auto bijna een volle postzak tegen mijn hoofd gekregen. Oud-militair bij ons in het team die die zakken blindelings naar binnen gooit. Gelukkig kon ik nog net op tijd weg duiken, anders had ik een hersenschudding opgelopen. Het is vanmorgen gebeurd en zit nu nog te trillen (niet het 1e incident met deze man). Zit nu te twijfelen of ik dit zal melden of niet. Misschien niet zo verstandig nu ik nog steeds een beetje over mijn toeren ben van zijn gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |